oh yeah entertain mequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI - Let me entertain you
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk hé de cherry blossom.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Weer bezig geweest met een leuk design
[ afbeelding ]
Catrice - Luminous Red
Glitters van Etos - Effect Nails 01
Mooi hoor!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Luminous Red
Goed geluktquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Luminous Red
Zijn dit geen "stilleto" nails? Ik houd er zelf niet zo van...quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vorm nagels zie ik steeds meer voorbij komen op tumblr.. Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind. Op zich zou de vorm voor mij wel beter zijn, want de laatste tijd breken de hoekjes van mijn square nagels elke keer afEn je kan er hele leuke nailart dingen mee doen!
Nouja, wat vinden jullie?
iewl neequote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
*niet mijn nagels* Deze vorm nagels zie ik steeds meer voorbij komen op tumblr.. Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind. Op zich zou de vorm voor mij wel beter zijn, want de laatste tijd breken de hoekjes van mijn square nagels elke keer afEn je kan er hele leuke nailart dingen mee doen!
Leukquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Luminous Red
Die paarse vind ik mooi!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI – GRAPE…SET…MATCH
[ afbeelding ]
OPI – CATCH ME IN YOUR NET
[ afbeelding ]
Ik vind het lelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
*niet mijn nagels* Deze vorm nagels zie ik steeds meer voorbij komen op tumblr.. Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind. Op zich zou de vorm voor mij wel beter zijn, want de laatste tijd breken de hoekjes van mijn square nagels elke keer afEn je kan er hele leuke nailart dingen mee doen!
Deze vorm is mooier als ze korter gehouden worden dan op deze foto, ze worden hier te puntig door de lengte.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij het wel mooi vindt moet je je niet laten tegenhouden door de mening van anderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Dragonberry het volgende:
Hmm, ik hou het zelf ook maar bij squoval dan. Even kijken hoe mijn nagels het houden..
Leuk trouwens, die nagelstickers!
Exactly. Fuck schaapjesquote:Op maandag 16 juli 2012 23:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Als jij het wel mooi vindt moet je je niet laten tegenhouden door de mening van anderen.
Leuk!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Luminous Red
2xquote:Op maandag 16 juli 2012 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI – GRAPE…SET…MATCH
[ afbeelding ]
OPI – CATCH ME IN YOUR NET
[ afbeelding ]
Ik vind 't wel wat hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Die sticker! Waww..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Sokkepok het volgende:
Op de vorige pagina's is natuurlijk ook weer veel moois langs gekomen, maar als ik die allemaal moet gaan quoten, ben ik wel even bezig
Bij mij Catrice - Hip Queens Wear Blue Jeans met een nagelsticker van Claire's (die overigens heel erg klein zijn!).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |