Haten op Martine.quote:
Denken dat ik geen standaard heb.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu doe je alsof je haar niet zou bangen en we weten allebei dat je dat wel zou doen.
Ik haat op niemand. Ik vond haar vies.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haten op Martine.Was vroeger gewoon een leuke meid.
Tieten, kut en hartslag toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat ik geen standaard heb.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu al een tijdje bezig met een erg leuk meisje maar ik weet het niet, zitten nogal wat haken en ogen aan... Maar ze is zo lief en mooiDat is een jonge mama danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze is een mamma![]()
Just my luck..
..non est vivere sed valere vita est ..
Een jong meisje met een kind. WTF. Serieus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Op dit moment aan het overwerken
Bijna klaar though
Nouja ze is mijn leeftijd. Mijn moeder kreeg ook kinderen toen ze 21 was. Dat waren wel andere tijden maar dan nog. Wat ik erger vind is dat pappa er niet meer bij is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een jong meisje met een kind. WTF. Serieus.
Het gaat dus niets worden? Op zich wel normaal als je in de 30 bent, single en kinderen, maar zij is wel heel jong. Tevens zie ik jou niet 1 minuut van je vrije tijd opofferen voor zo'n kutkindquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja ze is mijn leeftijd. Mijn moeder kreeg ook kinderen toen ze 21 was. Dat waren wel andere tijden maar dan nog. Wat ik erger vind is dat pappa er niet meer bij is.
Voor mij niet erger natuurlijk maar ik zoek het niet daar tussen te komen. Ik wil lekker gewoon over 10 jaar zelf kinderen maken met iemand die daar ook aan toe is.
Neemt niet weg dat het leuk whatsappen is
Iets met rationaliteit en het verdwijnen daarvan
Dat inderdaad, er komt gewoon teveel bij kijken, zit er niet op te wachten. Maar ik zei eerder al, als het chicks zijn (leuke meisjes) dan ga ik onnodig stuntelen en daarom duurt dit nu al langer dan nodig volgens mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gaat dus niets worden? Op zich wel normaal als je in de 30 bent, single en kinderen, maar zij is wel heel jong. Tevens zie ik jou niet 1 minuut van je vrije tijd opofferen voor zo'n kutkind
Oh je wil haar gewoon een keertje bangen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat inderdaad, er komt gewoon teveel bij kijken, zit er niet op te wachten. Maar ik zei eerder al, als het chicks zijn (leuke meisjes) dan ga ik onnodig stuntelen en daarom duurt dit nu al langer dan nodig volgens mij
Klinkt te bekendquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat inderdaad, er komt gewoon teveel bij kijken, zit er niet op te wachten. Maar ik zei eerder al, als het chicks zijn (leuke meisjes) dan ga ik onnodig stuntelen en daarom duurt dit nu al langer dan nodig volgens mij
Nee juist nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh je wil haar gewoon een keertje bangen?
Vertelquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt te bekend
Hoewel een moeder met kind voor mij onbekend terrein zijn, gelukkig..
Wat wil je nu met haar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee juist nietNouja, uiteraard wilde ik haar bangen, maar op de goede manier
![]()
Als ik meteen seks heb met een meisje is ze verder al afgeschreven als potentiële vriendin (uitzonderingen daargelaten). Dit is gelukkig bij de meeste meisjes andersom precies hetzelfde.
Ik weet waar je woontquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef DeJori het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://www.dumpert.nl/med(...)ellen_zich_voor.html
Ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim want ik snap er niks vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef shifto het volgende:
[..]
DAT IS DIE HELE PROBLEEMPJE MIJN HANDTASTELIJKE FRIEND!!
Sorry, handquote:
Laten we het houden op een ziekelijke combinatie van beidequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim want ik snap er niks van
Ik vergeef het je. Na een blowjob.quote:
Oh dat ik slim ben en jij dom?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Laten we het houden op een ziekelijke combinatie van beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |