Doggystyle.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom. Zit zeker potentie in. Maar een draak met geile tieten is nog steeds een draak.
Haalt toch een beetje de magic weg lijkt me.quote:
Onder invloed van dat zou jij alles doen met een kut en tieten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Would bang.
[..]
Would bang probably onder invloed van:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Onder invloed van dat zou jij alles doen met een kut en tieten.
Ook dat nog ja?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij?Moet nog wel een hartslag hebben he.
Idd, dankzij mensen als hij hebben mensen als ik nog reële kansenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Laat die arme jongen de lat nou maar onwaarschijnlijk hoog leggen voor zichzelf.
Maar jouw tactiek richt zich vooral op intimidatie zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd, dankzij mensen als hij hebben mensen als ik nog reële kansen
Volgens mij is shifto vooral een slijmjurk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jouw tactiek richt zich vooral op intimidatie zeker?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jouw tactiek richt zich vooral op intimidatie zeker?
Er is niet 1 manierquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is shifto vooral een slijmjurk.
LOL, als je daarmee iemand kunt versieren krijg je van mij een bossche bol!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:19 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Er is niet 1 manierSoms moet je heel intimiderend slijmen!
"Gvd, voor een lelijke kuthoer ben je best lief"
Misschien niet die exacte zin maar volgens mij krijg ik dan al een paar bosschebollenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL, als je daarmee iemand kunt versieren krijg je van mij een bossche bol!
OMG.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien niet die exacte zin maar volgens mij krijg ik dan al een paar bosschebollen
Wat ik me dan afvraag, waarom zou je iemand willen versieren als je diegene een lelijke kuthoer (of niet die exacte zin maar wel iets van dezelfde strekking) vindt?quote:
Het lijkt erger dan het is zo buiten de context, maar er zijn genoeg dames die een beetje op hun plek gezet willen worden. Je moet ze niet afzeiken maar een beetje manipuleren om de gedachte gang te veranderen moet mogenquote:
...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Het lijkt erger dan het is zo buiten de context, maar er zijn genoeg dames die een beetje op hun plek gezet willen worden. Je moet ze niet afzeiken maar een beetje manipuleren om de gedachte gang te veranderen moet mogen
Sommige vrouwen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:24 schreef shifto het volgende:
Voorbeeld:
Iemand noemt jou telkens niet zo mooi, klein meisje, geen boobies etc enz.
Maar na een tijdje ben je wel ineens de persoon die hij leuk vind. Sommige mensen voelen zich dan extra speciaal omdat ondanks al die mankementen je toch verkozen word boven de rest.
Uber simplistisch voorbeeld maar sommige mensen zijn daar echt gevoelig voor
Sommige jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |