Lol het zat je wel meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
...dat dacht ik dus.
Echt, wtf, ik weet niet wát ik had vanochtend en hoe ik het zo lang fout kon hebben (heb echt tig keer op de klok gekeken voor mijn treintijd) zonder het door te hebben, maar was uiteindelijk een ongeveer uur te vroeg op school. Pluspunt: nog even rustig koffie kunnen drinken voordat deze zeikdag begon. Kutproject, kutmensen, kutchagrijnigheid van mezelf, kutbegeleiding, kut stress... Ben er een beetje klaar mee.
Jupquote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net Ierland met dit weer.. Nou krijg ik trek in Guinness
Ja dank je, halve beeldscherm op mn werk vol met dat plaatjequote:Op woensdag 27 juni 2012 09:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
Maar ik moet overwerken, zucht. Zal wel weer half 10 worden voor ik mijn bier heb
Ik vergeet soms dat niet iedereen helemaal forever alone zit iddquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja dank je, halve beeldscherm op mn werk vol met dat plaatje. Ik blij dat ik een beetje privacy op mn werkplek heb
Would bang.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
Maar ik moet overwerken, zucht. Zal wel weer half 10 worden voor ik mijn bier heb
Would bang probably onder invloed van:quote:
quote:
Ik wil eerst haar gezicht van voren en de rest van haar lichaam zien voor ik een definitief oordeel vel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik zou 100procent bangen zelfs niet onder invloed, maargoed
Daarom. Zit zeker potentie in. Maar een draak met geile tieten is nog steeds een draak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |