komt goed schatjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
...dat dacht ik dus.
Echt, wtf, ik weet niet wát ik had vanochtend en hoe ik het zo lang fout kon hebben (heb echt tig keer op de klok gekeken voor mijn treintijd) zonder het door te hebben, maar was uiteindelijk een ongeveer uur te vroeg op school. Pluspunt: nog even rustig koffie kunnen drinken voordat deze zeikdag begon. Kutproject, kutmensen, kutchagrijnigheid van mezelf, kutbegeleiding, kut stress... Ben er een beetje klaar mee.
Ik hoop het. Als het goed is valt de her voor dat project nét als ik op vakantie ga, dus ik hoop dat we nog een genade 5,5 binnen kunnen slepen.quote:
Net voor je vakantie dan neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als het goed is valt de her voor dat project nét als ik op vakantie ga, dus ik hoop dat we nog een genade 5,5 binnen kunnen slepen.
Nee, herkansing is als het goed is de laatste week van augustus en dan ga ik als het goed is weg.quote:
Ah dus je wil van te voren nog een 5,5 binnenhalenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, herkansing is als het goed is de laatste week van augustus en dan ga ik als het goed is weg.
Kwartje valt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ah dus je wil van te voren nog een 5,5 binnenhalenNu ikke snap!
Ik hoop het ook voor je dan!
Haha goed excuus.quote:
Afgezien van vandaag/deze periode goed.quote:
Nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Afgezien van vandaag/deze periode goed.En met u? En de rest van het topic?
Ik moest kapot hard lachen irlquote:
Waan? Gewoon terecht toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nice
Ja hier ook goed hoor, altijd goed met slechte mensen(Ja ik waan mij een eckte bad-ass
)
[..]
Ik moest kapot hard lachen irlterwijl het zo dom is
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waan? Gewoon terecht toch?
Het is enorm dom ja, maar ik kon het niet laten.
Logisch ook, vroegâh zei iedereen op msn altijd 'hoest' en vedder klinkt ook niet al te raar (Bosch misschien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso
Ja maar vooral ook omdat ik hem er ECHT NIET achter zocht toen ik het zo typte, terwijl het nu zo obvious is![]()
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Logisch ook, vroegâh zei iedereen op msn altijd 'hoest' en vedder klinkt ook niet al te raar (Bosch misschien?), maar ik moest er opeens aan denken.
Noujá zeg!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk het ja
Had ooit een vriendinnetje uit Den Haag en toen vroeg "adde nou gwoon ekkes wacht" werd ik niet begrepen
Nee MohMi houd niet genoeg van mij om mij mee te nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Muisraket het volgende:
Ging je trouwens morgen met MohMi naar Werchter?![]()
Dat eerste:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee MohMi houd niet genoeg van mij om mij mee te nemenDus gaan we zaterdag naar Rockin Park
Flogging Mollyquote:
Hahaha die foto daarvan was zo grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Flogging Molly![]()
![]()
Weer een veelste klein bandshirtje van ze kopen en de hele dag dragen
Owjah die heb jij gezien!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hahaha die foto daarvan was zo grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |