quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu moet ik dus een 10 voor boekhouden halen wil ik jou uitlachen
Haha, moet lukken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, moet lukken toch?Uiteraard. Boekhouden is appeltje eitje voor deze jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze tentamenperiode heb ik, vooral als je m'n tentamenrooster zag, best goed gedaan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Topquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard. Boekhouden is appeltje eitje voor deze jongen.
Deze tentamenperiode heb ik, vooral als je m'n tentamenrooster zag, best goed gedaan
Ik heb twee keer een week gehad waarin in 3 tentamens had, zonder dag ertussenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
TopJe had wel erg veel tentamens dit keer he? Niet al te veel studiepunten gemist?
Ai, succes. Ik vind het nog steeds bizar hoe de herkansingen bij jullie geregeld zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een week gehad waarin in 3 tentamens had, zonder dag ertussenDan kan je gewoon niet voor alles leren, niet met de stof die ik heb
![]()
En heb 12 ECTS gemist, maar daarvoor heb ik vanavond en morgenochtend (weer die tijden) een herkansing voor.
Meteen erna bedoel je? En bedankt, komt goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ai, succes. Ik vind het nog steeds bizar hoe de herkansingen bij jullie geregeld zijn
Ja, dat je niet weet of je je tentamen hebt gehaald, maar al wel moet leren voor je her...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meteen erna bedoel je? En bedankt, komt goed![]()
Voor mijn fiscale vakken valt dat mee, daar krijgen we de toetsen vaak binnen een dag of 5 al terug! De vakken die we bij Nederlands recht doet zijn alleen zo sloomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, dat je niet weet of je je tentamen hebt gehaald, maar al wel moet leren voor je her...
Docentenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mijn fiscale vakken valt dat mee, daar krijgen we de toetsen vaak binnen een dag of 5 al terug! De vakken die we bij Nederlands recht doet zijn alleen zo sloom!
Wel typisch: de docenten van de fiscale vakken hebben gewoon een drukke baan en geven 's avonds les omdat ze enthousiast zijn over dat vak. Ze kijken de toetsen na binnen een week en je kan daarna een afspraak maken voor inzage. Ook geven ze vaak hun telefoonnummer dat je kan bellen als je iets niet snapt.![]()
De docenten van de Nederlands-recht vakken geven alleen maar les op de, hebben verder geen werk ofzo. Zijn amper enthousiast voor hun vak, op een enkeling na, en het nakijken duurt dan ook meer dan 3 weken
Dat is wel heel ernstigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Docenten(of professoren
)
Bij ons miste er een projectje bij de studieresultaten, komt die leraar 2 weken geleden binnen om te vertellen dat hij het was vergeten na te kijken maar dat er geen onvoldoendes waren![]()
Die vent is de enige PvdA'er die ik mag.quote:Hai cursisten,
ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws:
de mc-vragen zijn door jullie over het algemeen slecht tot matig gemaakt (dit is het slechte nieuws)
en ik ga daarom wat kunstgrepen toepassen om de uitslag wat op te fleuren (dat is het goede nieuws)
Haha, mooi dat ie er expliciet bij vermeld wat het goede en wat het slechte nieuws is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstigBij ons was een tentamen zo slecht gemaakt dat die vent op blackboard had gezet:
[..]
Die vent is de enige PvdA'er die ik mag.
Ik hoef het niet in te zien, maar ik had een zesje. Volgens mij had ik de mc beetje verpest (ben daar kei slecht inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, mooi dat ie er expliciet bij vermeld wat het goede en wat het slechte nieuws is.Hoe had jij dat tentamen gemaakt dan?
Ach, je hebt het gehaald tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoef het niet in te zien, maar ik had een zesje. Volgens mij had ik de mc beetje verpest (ben daar kei slecht in)
Inderdaad. Zo'n mooie vent was dat he. Zo PvdA als wat, en het enige wat hij deed was de VVD ophemelen en de PvdA neersabelen als we het hadden over financienquote:
Haha, gaat je toch afvragen waarom zo iemand vast blijft houden aan zijn politieke ideologie....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n mooie vent was dat he. Zo PvdA als wat, en het enige wat hij deed was de VVD ophemelen en de PvdA neersabelen als we het hadden over financien
Omdat politieke ideologie niet alleen van financien afhangt. Tenminste, bij de meeste mensen niet. Vreemdelingenbeleid, milieu, sociale shit, verzin het zo gek maar of het speelt mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, gaat je toch afvragen waarom zo iemand vast blijft houden aan zijn politieke ideologie....
Tsja, ok, maar financiën is vaak wel conditioneel. Je kunt een heleboel dingen niet realiseren zonder geldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat politieke ideologie niet alleen van financien afhangt. Tenminste, bij de meeste mensen niet. Vreemdelingenbeleid, milieu, sociale shit, verzin het zo gek maar of het speelt mee.
Het merendeel van de mensen beslissen niet op financien maar op iets anders. En daar durf ik mijn hand voor in het vuur te stekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tsja, ok, maar financiën is vaak wel conditioneel. Je kunt een heleboel dingen niet realiseren zonder geld
Dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het merendeel van de mensen beslissen niet op financien maar op iets anders. En daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken
Je zou het niet durven.quote:
Ik kan nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
Nog iemand die zich vanavond verveelt en die ik hier zie?
http://www.w2.nl/programm(...)uiter-voor-1-biertje
Krokodillentranen dit.quote:
...dat dacht ik dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net zoals vrijwel al het andere dat te maken heeft met het menselijk lichaam.
[..]
Beetje. Maar kom waarschijnlijk maar 5 tot 10 minuten te laat.
Baas! Gefeli!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef DeJori het volgende:
Ha, 9,6 voor m'n tentamen Diagnostische techniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |