quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef shifto het volgende:
Als je even in KEL zit te scrollen, heeft deze TT ineens echt een andere impact
Hm kunnen we toch rond half 9 afspreken?quote:
Is goeiequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm kunnen we toch rond half 9 afspreken?
in de zomerquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef Michhas het volgende:
hoi wanner is het weer kermis in denb osch
gr gr joop en sonja
http://lmgtfy.com/?q=kermis+den+boschquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef Michhas het volgende:
hoi wanner is het weer kermis in denb osch
gr gr joop en sonja
Klinkt goed!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, gesprek met de baas ook weer gehad. We zijn weer een tijdje zeker van een baan.
En werkgeversverklaring binnen. Nu nog even wachten op VV haar werk en dan kunnen we eind dit jaar misschien eens een huis gaan kopen.
Damn ik had altijd gedacht dat dat nog heel lang zou duren
Ben er ook wel blij meequote:
Mijn neefje heeft tijdje terug een huis gekocht in Oud-Heusden, niet dat je daar wilt wonen maar just sayin'quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben er ook wel blij mee
Alleen jammer, 2 weken terug stond in de krant dat het in heel Brabant kut gaat.. Behalve in Den Bosch..
Goede zaak natuurlijk, ware het niet dat dit ook geldt voor de huizenprijzen. Overal kelderen die als een idioot, maar rondom Den Bosch blijft het belachelijk duur![]()
En verder naar het zuiden wonen is geen optie voor me.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft tijdje terug een huis gekocht in Oud-Heusden, niet dat je daar wilt wonen maar just sayin'
Daar woont wel een chickquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef bijdehand het volgende:
Ga in Uden wonen. Weet ik nog wel een goede notaris
Ja leuk wonen maar beetje afgelegen. Daarbij is een deel van het dorp nogal zwartquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Wat een pauperbende is dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |