Schiavone is altijd aan het verliezen, maar minimaal de helft van die partijen wint ze op het laatst alsnogquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef truedestiny het volgende:
En Shiavone is aan het verliezen, leuke tennis dag wordt dit.
Dat is al lang uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:20 schreef mitt het volgende:
Ik denk dat Safarova gisteravond al twee weekjes weg heeft geboekt met Berdych
Klopt, haalde de kwartfinale. Nou is het wel zo dat Shvedova een hele duidelijke voorkeur heeft voor gravel. Andere Grand Slams heeft ze in de single nog weinig gepresteerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Mykonos het volgende:
Shvedova pakt de eerste set tegen Scheepers. Als die wint wordt het nog wel lastig voor Kiki, die Shevdova kwam toch ook heel ver op RG?
Nee, dat is Svedovaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, haalde de kwartfinale. Nou is het wel zo dat Shvedova een hele duidelijke voorkeur heeft voor gravel. Andere Grand Slams heeft ze in de single nog weinig gepresteerd.
Dit was eigenlijk sarcastischquote:Op maandag 25 juni 2012 23:03 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Kiki is zeer goed op gras. Het is haar favoriete ondergrond.
Safarova gaat het heel moeilijk hebben met haar.
Er is maar één Shvedovaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, dat is Svedova(een andere...deze is relatief onbekend)
edit: oh toch niet, laat maar...
Ik haalde Svedova en Vesnina door elkaarquote:
De WTA is ook grotendeels een verzameling oostbloknamen op -aquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik haalde Svedova en Vesnina door elkaar(ik dacht dat diegene die Venus versloeg diegene was die ook in de kwart op RG stond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |