quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef summer2bird het volgende:
Als ik nu de supermarkt inga zie ik veel kinderen die aan het krijsen en gillen zijn, overal rondrennen en om voetbalplaatjes bedelen.
Dat mocht ik eens proberen vroeger.
Ik weet dan precies hoe dat gegaan was.
Dan zou ik in de supermarkt een draai om mijn oren krijgen "en nu hou je op" zei mijn moeder dan op een zachte dwingende toon. Wekt meer indruk dan schreeuwen.
Vervolgens negeert ze mij totdat we in de auto zaten en in de auto krijg ik een preek man![]()
Vervolgens werd ik direct naar mijn kamer gestuurd, bij tegenstribbelen (beneden proberen te blijven) kreeg ik nog een trap na ook.
Kindermishandeling? Nee joh. Goeie opvoeding
Het is ook onzin dat als je je kinderen niet slaat ze klootzakjes worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]Net alsof er geen andere manier was om je goed op te voeden.
Daarom weten wij ook zo goed hoe het wel moet natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:52 schreef Drinky het volgende:
Slaan, niet slaan, opvoeding van geen enkele ouder van personen hier is goed geweest aangezien ze allemaal op fok zitten.
Mijn ouders hebben mij gelukkig wel beter aangeleerd.
Mag ik jou aanraken dan? Misschien is het besmettelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:52 schreef Drinky het volgende:
Slaan, niet slaan, opvoeding van geen enkele ouder van personen hier is goed geweest aangezien ze allemaal op fok zitten.
Mijn ouders hebben mij gelukkig wel beter aangeleerd.
gebruik wikipedia man ik ben je google nietquote:Op maandag 25 juni 2012 17:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mag ik jou aanraken dan? Misschien is het besmettelijk.
En zou iemand mij even willen uitleggen wat zo'n "sterrenkind" nu precies is?
* J.Appleseed heeft even op Wikipedia gekeken:quote:Op maandag 25 juni 2012 17:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
gebruik wikipedia man ik ben je google niet
Helaas is dit zelden het geval.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel maar als ouder hoor jij net even een stapje voor te zijn.
Jawel hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]Net alsof er geen andere manier was om je goed op te voeden.
Dankzij jou, Dimens, Chai en mij he. Wel de eer delen he, ook al ben je een speciaal regenboogkindjequote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef magneetstrip het volgende:
WTF DIT TOPIC
Aardig trouwens van jullie dat na de rapfabriek nu weer dit een topgespreksonderwerp is dankzij mij
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef Dimens het volgende:
Of als je een nieuwetijdskind, kristalkind of sterrenkind bent.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef Chai het volgende:
Sommige kinderen, enkele honderden wellicht, vertonen opvallend probleemgedrag. Is het autisme, hebben ze ADHD, zijn ze misschien depressief? Een groeiende groep ouders gelooft van niet....
[rest van het artikel]
Voor jou maken we wel een uitzonderingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef BearerOfLight het volgende:
Ach ja...wij indigo's weten toch wel hoe het zit. De wereld begrijpt ons niet, en dit wordt op Fok! maar weer akelig duidelijk![]()
Ik verlang gewoon terug naar mijn Bron; de trillingen op deze aarde zijn gewoon te laag voor mij, en zo kan ik niet meer mee-trillen op mijn Ware Kosmische Niveau![]()
Was het maar al 21 december, dan zullen wij indigo's jullie lekker keihard uitlachen![]()
![]()
Heb je ook van die felblauwe ogen zoals de indigo's in dat filmpje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef BearerOfLight het volgende:
Ach ja...wij indigo's weten toch wel hoe het zit. De wereld begrijpt ons niet, en dit wordt op Fok! maar weer akelig duidelijk![]()
Ik verlang gewoon terug naar mijn Bron; de trillingen op deze aarde zijn gewoon te laag voor mij, en zo kan ik niet meer mee-trillen op mijn Ware Kosmische Niveau![]()
Was het maar al 21 december, dan zullen wij indigo's jullie lekker keihard uitlachen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |