En anders haalt ie Groningen wel naar hem toe, hmf kan allesquote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
HMF met je R6 ben je daar zo man boeler. Afsluitdijkje alles.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lachte kankerhard![]()
Teringlijertje
Hoe denk je dat ze zullen kijken als ik ook nog eens picca's van ze ga maken nadat ik net in een scheur lag?quote:
Kijk ik kan aardig hard rijden maar die haal ik dus niet voor 17:30.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
HMF met je R6 ben je daar zo man boeler. Afsluitdijkje alles.
ja hallo, als jij dit al niet meer kan zijn wij helemaal hopeloos hoor?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ik zijn tel. nummer van thuis weet?
Ik hoop dat ze dan heel zwoel gaan kijken, kan ik ff fappenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze zullen kijken als ik ook nog eens picca's van ze ga maken nadat ik net in een scheur lag?
zit er in die vakantiebus van je geen teleport machine?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk ik kan aardig hard rijden maar die haal ik dus niet voor 17:30.
Dit is dus te obvious he HMF.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Als ik nu vertrek en ik rijd gemiddeld 170 haal ik het net.
Dat moet kunnen. Ik ga 't serieus proberen.
Later gasten.
Nu gaat hij 10 minuten niet meer reageren, zodat wij denken: 'Zou hij dan toch...?!quote:
Of er is vanavond een KLB topic waarin hij baalt dat z'n rijbewijs is gevorderdquote:Op maandag 25 juni 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu gaat hij 10 minuten niet meer reageren, zodat wij denken: 'Zou hij dan toch...?!'
En vervolgens komt hij ons uitlachen.
Als er een god is, dan komt dat topic.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of er is vanavond een KLB topic waarin hij baalt dat z'n rijbewijs is gevorderd
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Als er een god is, dan komt dat topic. HMF langs bij wegmisbruikers
Moah, echte bazen Fok!-en door op hun motor terwijl ze met 250 over de afsluitdijk razen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu gaat hij 10 minuten niet meer reageren, zodat wij denken: 'Zou hij dan toch...?!'
En vervolgens komt hij ons uitlachen.
whaha 20 je onderschat hmfquote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef zoekeenleven het volgende:
HMF gaat dood, dan heb je ook niks aan je 20e diploma
Hee schatquote:
hij heeft er een stuk of 43quote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef zoekeenleven het volgende:
HMF gaat dood, dan heb je ook niks aan je 20e diploma
Doe je lief?quote:
Ik doe niet eens watquote:Op maandag 25 juni 2012 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe je lief?
Anders laat ik zondag de piepers aanbranden en is je bier lauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |