Ajj vervelend man!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
Nog steeds verkouden, keelpijn en koorts. Toch weer aan het werk. Heel kut, ziek zijn in een week dat je niet gemist kan worden.
Same herequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
Nog steeds verkouden, keelpijn en koorts. Toch weer aan het werk. Heel kut, ziek zijn in een week dat je niet gemist kan worden.
Wat treurig voor je dat je zulke dingen niet erg maar grappig vindt.quote:
Huehuehuehuequote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same hereBehalve dat ik wel gemist kan worden.
Grappig wil ik het ook niet benoemen. Maar de ophef eromheen. Neh daar heb ik weinig mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Wat treurig voor je dat je zulke dingen niet erg maar grappig vindt.
Misschien kan je je empathisch vermogen nog wat ontwikkelen als je een keer niets te doen hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grappig wil ik het ook niet benoemen. Maar de ophef eromheen. Neh daar heb ik weinig mee.
Of mensen moeten eens wat minder gevoelig worden mbt dergelijke onderwerpenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien kan je je empathisch vermogen nog wat ontwikkelen als je een keer niets te doen hebt.
Een hond die met gewichten en al de sloot in is geflikkerd? Dat trek ik me wel heel erg aan ja, problemen mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of mensen moeten eens wat minder gevoelig worden mbt dergelijke onderwerpen
Over het algemeen nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Crutch het volgende:
Een hond die met gewichten en al de sloot in is geflikkerd? Dat trek ik me wel heel erg aan ja, problemen mee?
Honten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een hond die met gewichten en al de sloot in is geflikkerd? Dat trek ik me wel heel erg aan ja, problemen mee?
Kan het ook niet terugvinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
Niet kunnen meepraten omdat je alles gemist hebt
Dat is wel ff wat anders dan honden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
Ik flikker altijd kinderen met gewichten eraan in de sloot. Ik snap niet waarom we hier zo gewichtig over moeten doen.
nee wacht ik lees terug JA WHAHAHWHHAWGHWWHAAFWNHOFEAPOSNISERHquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
HAHAHA IK ZEI GEWICHTIG ZAGEN JULLIE DAT!?
Kruimels in de poesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, beetje lullig om het over een note te gaan hebben maar ik vond die reactie over haar note zo raar
Ik eet nu in mijn ondergoed, ik hoop dat ik op tijd op t werk kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |