Fout!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Binnenspiegel, buitenspiegel, schouder en richting!

Fout!!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gordel om, koppeling in, sleutelje omdraaien

quote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef shifto het volgende:
Iedereen in omgeving Den Bosch binnen blijven

Veel plezier zonder eerst te starten hequote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fout!
[..]
Fout!!
Het is: gasgasgasgasgasgasgaaaaaaaaaaasgaaaaaaaaaaaassss!!!
En dus;
[..]

Starten is voor homo's!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel plezier zonder eerst te starten he

Bijna wel met die Jetta xDquote:
 Had ik niet verwacht. Volgende keer snelweeeeg, zin an!
 Had ik niet verwacht. Volgende keer snelweeeeg, zin an!  

Je mocht zeker een groot gat uitzoekenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bijna wel met die Jetta xD
Het ging wel bazig goed jonge! Voor het eerst fileparkeren gedaan, das gvd makkelijk gvdHad ik niet verwacht. Volgende keer snelweeeeg, zin an!

De eerste paar keer wel ja, maar op een gegeven moment moest ik ergens achteruit inparkeren waarvan ik zeker wist dat dat niet zou passen, dus ik discussiėren xD Uiteindelijk gaf het feit dat het toch niet mijn auto is de doorslag, en gvd het paste nog prima ook zegquote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mocht zeker een groot gat uitzoeken
 Inschatten vind ik blijkbaar wel nog lastig
 Inschatten vind ik blijkbaar wel nog lastig  

Pluim voor jouquote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
De eerste paar keer wel ja, maar op een gegeven moment moest ik ergens achteruit inparkeren waarvan ik zeker wist dat dat niet zou passen, dus ik discussiėren xD Uiteindelijk gaf het feit dat het toch niet mijn auto is de doorslag, en gvd het paste nog prima ook zegInschatten vind ik blijkbaar wel nog lastig

Nounou, 't is wat.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:05 schreef Cue_ het volgende:
Ow, ik heb trouwens m'n tweede note van Crutch gekregen

Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Cue_ het volgende:
`Vind t vooral grappig waarvoor ik hem heb. Wist niet dat er zo weinig voor nodig was
nouja.. die eerste stelde nog minder voor

Nee, die eerste is erger.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Cue_ het volgende:
`Vind t vooral grappig waarvoor ik hem heb. Wist niet dat er zo weinig voor nodig was
nouja.. die eerste stelde nog minder voor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |