Ja ik wilde gaan ninja-editten.quote:
Ik zou eigenlijk zaterdagavond met dr afspreken. Terrasje, drankje, alles. Maar toen kon ik ineens niet meer. En zij achteraf ook niet. Dus hadden we vrijdag besloten om toch maar even wat te gaan drinken. Maar vrijdag konden we ook allebei niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je daar eerst over na moet denken is het geen ninja edit meer
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ranzig rappe rapedates.
Was het trouwens niet date rape?
Hij bedacht zich ineens dat ik hier ook meelees, en dat het dus niet zo gepast is om zomaar over onze date te beginnen.quote:
Ik zeg niks over zondag, lieverd.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Hij bedacht zich ineens dat ik hier ook meelees, en dat het dus niet zo gepast is om zomaar over onze date te beginnen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Hij bedacht zich ineens dat ik hier ook meelees, en dat het dus niet zo gepast is om zomaar over onze date te beginnen.
quote:
Klinkt idd niet zo vreemdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk zaterdagavond met dr afspreken. Terrasje, drankje, alles. Maar toen kon ik ineens niet meer. En zij achteraf ook niet. Dus hadden we vrijdag besloten om toch maar even wat te gaan drinken. Maar vrijdag konden we ook allebei niet.Ik dus zaterdagochtend met mn brakke bek om half 9 de trein in naar Utrecht. Zij in dr auto ook daarheen, pikte me op bij het station en toen gingen we naar haar nieuwe huis kijken. Daarna 2 uur lekker in de zon door het park rondgesjokt en even wat koffie gedronken. Toen heeft ze me afgezet bij een vriend van me.
Qua inhoud is het nog niet eens zo vreemd bedenk ik me nu, maar meer het idee dat je iemand een keer straalbezopen hebt gezoend (ik heb geen ideeee meer wat ik uit heb gekraamd) en dan uit ellende maar op zaterdagochtend afspreekt.. Rare date dus.
De verdere communicatie was hilarisch 's nachts, want ik ben tot 5 uur gaan zuipen met een Three Wolf Moon t-shirt aan () en zij was kamperen aan zee met dr werk met een nét nieuw gekocht tentje. De allergoedkoopste. Met 'hup holland hup' er op. Die knetterlek was.
!
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ranzig rappe rapedates.
Was het trouwens niet date rape?
gay ben je in ieder geval welquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hihi, hij heeft niets doorgehad, zo'n kater had 'ie nog.
Je zou ook gewoon te oud zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben van het verkeerde geslacht voor jou
Cue_:quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben van het verkeerde geslacht voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cue_:Wat is dat voor lelijk beest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dat wist ik ook niet meer zeker.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt idd niet zo vreemd
Och jij herinnerd je tenminste nog dat je hebt gezoend
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cue_:Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Vet vermoeiend lijkt me datquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dat wist ik ook niet meer zeker.. Maar ze zei wel zoiets. En ik kreeg gisteren de vraag of ik het komende weekend naar haar wil komen.
Moet nog ff zien. Echt wel een heel toffe chick, maar we communiceren wat langs elkaar heen de hele tijd.
Misschien beter om haar naar mij door te schuiven.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dat wist ik ook niet meer zeker.. Maar ze zei wel zoiets. En ik kreeg gisteren de vraag of ik het komende weekend naar haar wil komen.
Moet nog ff zien. Echt wel een heel toffe chick, maar we communiceren wat langs elkaar heen de hele tijd.
Wat? de vraag beantwoorden, naar haar toe gaan of langs elkaar heen communiceren?quote:
Ze kan tyfusgoed schilderenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien beter om haar naar mij door te schuiven.
Dat laatstequote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat? de vraag beantwoorden, naar haar toe gaan of langs elkaar heen communiceren?
Mja. Als dat na de volgende keer dat we elkaar zien weer zo is dan stop ik er wel mee.quote:
Mjah, het is beter voor haar om met mij verder te gaan. Sorry brah.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze kan tyfusgoed schilderenEn ze is slimmer dan ik ben. Dat is wel raar. Normaal weet ik het altijd beter.
Fucking geniale clip eigenlijk ook wel!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, het is beter voor haar om met mij verder te gaan. Sorry brah.
quote:
Voor het contrast zorgen? Dat ze Skv toch liever heeft dan Mur?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Hij kan het een week later gewoon weer proberen.
Dan mag hij haar opvrolijken, er voor haar zijn, en er via die weg overheen.
Nee, met Mur.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben jij ook zo bang wat zij met skv gaat doen dan?
Wat ze met MIJ gaat doen? Niet andersom?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben jij ook zo bang wat zij met skv gaat doen dan?
-"hey, ik hoorde van SKV.."quote:
Wat ben je ook een heerlijke primaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
-"hey, ik hoorde van SKV.."
"Wie?"
-"SKV, even stil nu."
"huh maar..?"
-"ne ne sst, ik hoorde dat je slim was en mooi schilderde, en je bent ook knap, dus je mag met mij op date."
"maar wie ben.."
-"ne ne sst."
"ok."
Dude, wat ben je van plan dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damaged goods.Zijn later nooit zoveel meer waard.
Een condoompiequote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben eerder bang voor skvOf nouja, wat zij hem gaat aandoen
DIe had ik in mijn hoofd ja.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
Holy crap, wat zat er in Mur's Roosvicee?
quote:
Ga je weg? Ik zie je nog steeds.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik lig nog steeds elke keer dubbel als ik dat zie.
Misschien rapedatet ze mij wel. Maar dat lijkt me stug. Ze is klein en best lief.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben eerder bang voor skvOf nouja, wat zij hem gaat aandoen
Koffie koppen. Ook zo episch.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga je weg? Ik zie je nog steeds.
GA JE WEG?!
Sjongejongejongejongejongejonge, wat hebben we weer gelachen.. sjoooooongejongejongejonequote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
Shit is het al zo laat?Rembo en rembo tijd?
![]()
Dat ruikt niet best.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sjongejongejongejongejongejonge, wat hebben we weer gelachen.. sjoooooongejongejongejone
Hey boy.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
Shit is het al zo laat?Rembo en rembo tijd?
![]()
Ik heb nog geen MF gearquote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hey boy.
Vanavond even bazen?
Dikke MF gear en dan act 1 aan puin blazen?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog geen MF gearMaar ik ren wel even mee
Dat is niet vriend.quote:
Euhm nee. Iedereen krijgt zijn eigen loot, maar MF verdelen ze.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is niet vriend.
Jij hebt zoveel MF en GF in % en dat geld alleen voor jouw character. De drops zijn helemaal gescheiden per player precies om gezeik daarover te voorkomen.
Instead of the same loot dropping for all players when a monster dies (like in Diablo II), the monster drops loot for each player that only he or she can see and pickup. If a player picks up the item and drops it back on the ground, any other player can see it and pick it up.
Edit: Daarom zit ik soms in een party dat iedereen 3 rares krijgt en ik 2 blauwe
Bronquote:Op maandag 25 juni 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm nee. Iedereen krijgt zijn eigen loot, maar MF verdelen ze.
That is correct. Magic Find is shared when you are in a party, but it is averaged amongst each player, not added.
35% player + 45% player = 40% for both of you when you play together.
quote:Its been known for a long time. Its confirmed by blizz as well. +Gold Find, +Magic Find, and +XP is all shared between players. The shared value is NOT listed in the details tab so unless you inspect everyone, add up their MF's then split it yourself, you do not know the current MF value.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |