gay ben je in ieder geval welquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hihi, hij heeft niets doorgehad, zo'n kater had 'ie nog.
Je zou ook gewoon te oud zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben van het verkeerde geslacht voor jou
Cue_:quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben van het verkeerde geslacht voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cue_:Wat is dat voor lelijk beest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dat wist ik ook niet meer zeker.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt idd niet zo vreemd
Och jij herinnerd je tenminste nog dat je hebt gezoend
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cue_:Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Vet vermoeiend lijkt me datquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dat wist ik ook niet meer zeker.. Maar ze zei wel zoiets. En ik kreeg gisteren de vraag of ik het komende weekend naar haar wil komen.
Moet nog ff zien. Echt wel een heel toffe chick, maar we communiceren wat langs elkaar heen de hele tijd.
Misschien beter om haar naar mij door te schuiven.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dat wist ik ook niet meer zeker.. Maar ze zei wel zoiets. En ik kreeg gisteren de vraag of ik het komende weekend naar haar wil komen.
Moet nog ff zien. Echt wel een heel toffe chick, maar we communiceren wat langs elkaar heen de hele tijd.
Wat? de vraag beantwoorden, naar haar toe gaan of langs elkaar heen communiceren?quote:
Ze kan tyfusgoed schilderenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien beter om haar naar mij door te schuiven.
Dat laatstequote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat? de vraag beantwoorden, naar haar toe gaan of langs elkaar heen communiceren?
Mja. Als dat na de volgende keer dat we elkaar zien weer zo is dan stop ik er wel mee.quote:
Mjah, het is beter voor haar om met mij verder te gaan. Sorry brah.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze kan tyfusgoed schilderenEn ze is slimmer dan ik ben. Dat is wel raar. Normaal weet ik het altijd beter.
Fucking geniale clip eigenlijk ook wel!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, het is beter voor haar om met mij verder te gaan. Sorry brah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |