Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat dacht ik dus ook. Net als deze gozer.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef DutchSL het volgende:
Die Bruin is gewoon afstammeling van Nederlanders, waarschijnlijk.
Hij komt uit de PSV jeugd en heeft nog bij Roda JC gespeeld.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Net als deze gozer.
[ afbeelding ]
je moet dat boek ook niet eten gekkiequote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
En maar even een samenvatting van beleidskunde geregelddat boek is veel te taai!
Gefeliciteerd he ouwe pik!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
En maar even een samenvatting van beleidskunde geregelddat boek is veel te taai!
* Kamikazie geeft een digitale relapse high fivequote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ja bedankt, virtuele vrienden!!!!
De virtuele steunbetuiging van jullie doet mij klaarblijkelijk deugd gezien de grimas die ik nu aan het trekken ben.
* vandermar High five tegen het beeldscherm
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ja bedankt, virtuele vrienden!!!!
De virtuele steunbetuiging van jullie doet mij klaarblijkelijk deugd gezien de grimas die ik nu aan het trekken ben.
* vandermar High five tegen het beeldscherm
We zijn bijna jarigquote:
Ja, ik en Supermanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik werd vandaag bijna aangereden door een scooter dus ik dacht nog, zal ik een marcie doen? Maar ik deed het maar niet want hij ging ruim 60.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
Zo reed door Maarsen dus ik nog bang dat Pascal met zijn fiets tegen me aan zou fietsen, maar gelukkig niet
Gratz STEEFIE.
Gaaf, maar geen SA?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-playstation-3.html
Dan moest je het juist wel doen want dan weet je zeker dat hij te hard ging!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik werd vandaag bijna aangereden door een scooter dus ik dacht nog, zal ik een marcie doen? Maar ik deed het maar niet want hij ging ruim 60.
Die multiple choice van 2 uur?quote:
Ja godverdomme, 1 vraag teveel fout. Echt dikke schijtvragen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die multiple choice van 2 uur?
Had ik laatst ook, 1 vraag teveel fout.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja godverdomme, 1 vraag teveel fout. Echt dikke schijtvragen.
Waarom zenden ze Rus niet uit op RTL?
Valt wel mee want ik weet vanaf vandaag zeker dat ik naar jaar 2 mag van de opleidingquote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, 1 vraag teveel fout.
Echt een kutgevoel
Dat weet je door een toets te falenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valt wel mee want ik weet vanaf vandaag zeker dat ik naar jaar 2 mag van de opleiding48 punten heb ik nu en kan het maximum nog halen dit jaar.
Project opdracht terugquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat weet je door een toets te falen? Of opdracht terug ofzo?
1e poging verloor ik al in de 1e ronde met 7-2, tegen een Duitser zonder leven.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
Ik sta in de finale van de consumable cup
Gewoon blijven ademen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef marcie216 het volgende:
6 mensen hebben een attribute kaartje
IBra, pato, chiellini, maicon en steek.
hopelijk win ik...
Met clubs?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef OmniRocket het volgende:
Mmootje denkt dat ie Balotelli is... video incoming
Van de gedachte aan zon commentaar krijg ik al een stijve pielemans.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Project opdracht terug
Ik moest een raadsvoorstel schrijven, bijna iedereen moest die opdracht herkansen en ik kreeg als commentaar: Heel goed!krijg ik wel een stijfje van
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valt wel mee want ik weet vanaf vandaag zeker dat ik naar jaar 2 mag van de opleiding48 punten heb ik nu en kan het maximum nog halen dit jaar.
quote:
ja dat wel, 1-0 in 88e minuutquote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]maar daarna zorgde ik wel voor de penalty en schoot hem binnen
Zenden niks uit op rtl men, alleen sport1quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja godverdomme, 1 vraag teveel fout. Echt dikke schijtvragen.
Waarom zenden ze Rus niet uit op RTL?
Met je 1,60m veroorzaak je wel snel penalties iddquote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]maar daarna zorgde ik wel voor de penalty en schoot hem binnen
Ik ga eerst lol_hbo afmaken, kan ik alvast een baan zoeken en dan de uni doen. Hopen op een goede werkplek met doorgroei mogelijkheden en dat zij de studie gaan betalenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ga je nog voor je P en universiteit of gewoon jaar 2 en niks met je P doen als je die nu al haalt?
ben dat al heel lang niet meer hoor, langer werkt een stuk beterquote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je 1,60m veroorzaak je wel snel penalties idd
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja dat wel, 1-0 in 88e minuut
moment was in de 85e minuut.
Met 1.90 ook hoor als je even heen en weer loopt in de 16 komt er vanzelf een gappie je neer halen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je 1,60m veroorzaak je wel snel penalties idd
Damn, wat een stumpers. Nu ben ik veroordeeld tot BBCquote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zenden niks uit op rtl men, alleen sport1
Dan moet je wel net de mazzel hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga eerst lol_hbo afmaken, kan ik alvast een baan zoeken en dan de uni doen. Hopen op een goede werkplek met doorgroei mogelijkheden en dat zij de studie gaan betalen
Streampie...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Damn, wat een stumpers. Nu ben ik veroordeeld tot BBC
Nee, tv!quote:
Zonde dat we consoleverschil hebben, zou wel eens met de xboxers willen clubbenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 1.90 ook hoor als je even heen en weer loopt in de 16 komt er vanzelf een gappie je neer halen.
Gister ging clubs wel goed alleen faalde ik nogal
http://www.easports.com/media/play/video/124890534quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef OmniRocket het volgende:
Mmootje denkt dat ie Balotelli is... video incoming
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde dat we consoleverschil hebben, zou wel eens met de xboxers willen clubben
die camera klopt niet, eigenlijk liep je buitenspel.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.easports.com/media/play/video/124890534
Maar jij hebt al een xbox hèquote:
Eerder Tevez.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de El Hamlap tegenwoordig he![]()
@Omni wie wilde daar voor de sweat gaan
clubs ging wel aardigquote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 1.90 ook hoor als je even heen en weer loopt in de 16 komt er vanzelf een gappie je neer halen.
Gister ging clubs wel goed alleen faalde ik nogal
Hell noquote:Op maandag 25 juni 2012 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag aan Pascal een xbox hij heeft er 5![]()
ja maar wij niet met jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde dat we consoleverschil hebben, zou wel eens met de xboxers willen clubben
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar wij niet met jou.
No offense
Tuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de El Hamlap tegenwoordig he![]()
@Omni wie wilde daar voor de sweat gaan
Waar slaat dit nou weer op dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar wij niet met jou.
No offense
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
is maar een grapje trek het je niet aanquote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op dan?
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
Laat maar, geen clubs op xboxhjb manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, en nu?quote:
Oke okequote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is maar een grapje trek het je niet aan
Is prima, bradda. Mi scusiquote:Op maandag 25 juni 2012 15:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je tweelingbroer.
Ligt is eraan. Is hij links of rechts?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ps3'er die UP RvP wilt kopen van me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt is eraan. Is hij links of rechts?Fuck youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ja, ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ps3'er die UP RvP wilt kopen van me?
Wat bied je erop?quote:
Ze staan er voor 45k op in 352quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat bied je erop?
Heb hem voor 59,5k gekocht
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat bied je erop?
Xbox is 36Kquote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat bied je erop?
Hm ja, had hem ook te duur ingekochtquote:
Is de UP. 88.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat niet de NUP wat dit zijn bijna xbox prijzen
Haha, oke dan. Hoop voor je dat je niet veel verlies gaat maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hm ja, had hem ook te duur ingekocht
Was destijds te goedkoopste
Deze is 4312, dus ik denk dat we beter allebei zelf kunnen kopen / verkopen
Zoals het er nu naar uit ziet 10k ofzoquote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haha, oke dan. Hoop voor je dat je niet veel verlies gaat maken.
Lol, ze stond nog een break achter ookquote:
En dat binnen 1 week. Als je zo gaat hou je na 6 weken niks meer over.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet 10k ofzo
Thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
GG Haal deze. goedkoopste op de markt atm
[ afbeelding ]
DM!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, ze stond nog een break achter ookheb je stream?
Neis man!quote:
Dat verlies heb ik al gecompenseerd met winst uit handelquote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dat binnen 1 week. Als je zo gaat hou je na 6 weken niks meer over.
Bozeboii.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef stoereboii het volgende:
GODVER KUT EA KRIJG IK EEN RAGEQUIT TEGEN GA IK UIT FUT LOOPT MN FIFA VAST START IK OPNIEUW BLIJFT IE HANGEN IN HET LAADSCHERM
Denk om je hart mi mangquote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef stoereboii het volgende:
GODVER KUT EA KRIJG IK EEN RAGEQUIT TEGEN GA IK UIT FUT LOOPT MN FIFA VAST START IK OPNIEUW BLIJFT IE HANGEN IN HET LAADSCHERM
Doe gewoon ditquote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan ik niet beter een team nemen met UP Van Persie? Stuk goedkoper, maar Ibra lijkt me meer een strength baas
Als je hem nodig hebt, moet je maar vragen aan mequote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan ik niet beter een team nemen met UP Van Persie? Stuk goedkoper, maar Ibra lijkt me meer een strength baas
Dat zegt hij ook over jouwquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn laadscherm hangt ook vast, voor de finale.
Komt niet door mij maar door de tegenstander, nu na 40 minuten weigert hij nog steeds om te quiten
Zeg dat je naar de pub gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn laadscherm hangt ook vast, voor de finale.
Komt niet door mij maar door de tegenstander, nu na 40 minuten weigert hij nog steeds om te quiten
quote:
Ja ik vond het al zo gek die reclame ertussen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
Vanochtend was VI Oranje 40 minuten en nu is de uitzending 60 minuten, ze hadden er gewoon een stuk niet ingezetVanavond maar even helemaal kijken.
Net toen ze wilden gaan vechten inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik vond het al zo gek die reclame ertussen.
Je weet mijn budget.quote:
Als we Rijst moeten geloven is het niet zo'n held hoorquote:
Tsja, mag ook welquote:
Als ze wat constanter wordt wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, mag ook welze moet imo wel top 20 kunnen spelen!
hahah netjes, wij zitten nu net boven de 3200 zie ikquote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef Thorb het volgende:
Trouwens we zitten bijna op 3900 punten, al 3 maanden bezig om 4000 te halen blijven steeds op 3900 hangen
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah netjes, wij zitten nu net boven de 3200 zie ik
Oke. Ich bin dabei.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Net gewonnen met 4-0.
Vanavond waarschijnlijk weer clubs
Maar wij gaan ook heel snel. van 400 naar 3200 binnen een maand.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah netjes, wij zitten nu net boven de 3200 zie ik
We zijn gewoon goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar wij gaan ook heel snel. van 400 naar 3200 binnen een maand.
5 wedstrijden gespeeld net en 1tegengoal gehadquote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5 wedstrijden gespeeld net en 1tegengoal gehad
Denk het niet, zijn heel veel hattricks gevallen dit weekend in de MLS.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef BDIL het volgende:
Marco PappaHopelijk krijgt hij een IF ; 4* skiller in MLS- 67 rating en wel aardige stats
Heb ik wat gemist bij Vi Oranje ???quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net toen ze wilden gaan vechten inderdaad
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:18 schreef marcie216 het volgende:
GekkeZuiden.
Hoe heb je dat gedaan man? heb je ze op open bids gepakt?
niks ;p gwn dat het wel goed ging hahahquote:
Hij is LMquote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn heel veel hattricks gevallen dit weekend in de MLS.
Omni, P4L en ikkequote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met wie hebben jullie geklupt dan? Omni en jij?
Veel teams maken dusquote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik maak ook altijd winst uit de teams die ik verkoop
wat gaan die kneuzen van het MLS kanaal op YT dan nu pas filmpjes uploaden van lang geledenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is LMBovendien heeft niemand een hattrick gescoord in de afgelopen 2 speelrondes
![]()
Moeten er ook meer zijn natuurlijkquote:
Nee niet alle, voor sommige spelers moest ik bv nog 1uur w8ten TOTY Skrtel dus die gewoon laagste BIN gekochtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef marcie216 het volgende:
Had je echt alle spelers open bid gepakt?
En ik vergeet het antwoord steeds :
Zijn de spelers voor 12:00
van 12:00 tot 17:00
17:00>
Goedkoper?
Remy heeft de hoogste pace hequote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weet iemand een goede Franse spits of CF?
Die heb ik alquote:
IF Henry? Dat is echt een baasquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik al
Ik neem Henry![]()
Thanks Vijf Voor
Wordt een budgetteam, dus ik vind het zonde om IF Henry te kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
IF Henry? Dat is echt een baas![]()
NIF vast ook wel trouwens.
Is heel vaak zo maar dan moet je de supercancel proberen, rijst is daar de expert in (op verkeerde momenten dat welquote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef wieisboos het volgende:
Dit is echt fucking achterlijk, ik lob de keeper perfect en de bal rolt perfect richting doel, maar dan loopt mijn achterlijke rechtsbuiten richting de bal die buitenspel stond en daar kan ik gewoon niks aan doen!! Ik probeer de andere kant op te lopen maar die speler rent blind naar de bal toekutspel
Niet meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is heel vaak zo maar dan moet je de supercancel proberen, rijst is daar de expert in (op verkeerde momenten dat wel)
Hangt ervan af!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef marcie216 het volgende:
maar wanneer zijn de prijzen het goedkoopst. en wanneer het duurst?
Weet ik veel, ik koop gewoon de goedkoopste speler op de markt in de goede formatiequote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
waarvan dan.
Want dan ga ik morgen een team kopen op goedkoop tijdstip, dan verkopen op duur tijdstip
Kan niet meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan je dat reset to default trucje doen bij een offline toernooi?
L1 bedoel je denk ikquote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef bombmannl het volgende:
hey rijst, hoe doe je dat als je met je rug naar de tegenstander zijn keeper staat, zo in één keer omdraaien richting de keeper? is daar een knop voor? (PS3). (dus zonder te lopen, omdraaien richting doel van de tegenstander)
Rijst?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit. Net 5-1 tegen een TOTY Hart kneus![]()
Ja. Alleen op de console.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1214371
Utaka hoort toch 9chem te krijgen?
het gaat om het stukje ''TOTY Hart kneus''quote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jakon echt niks. Zn verdediging was veel te sterk en hij 1-2de me dood
Dan had jij toch juist handicap mee?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit. Net 5-1 tegen een TOTY Hart kneus![]()
ja futhead zit je te fuckenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1214371
Utaka hoort toch 9chem te krijgen?
Was sarcasme...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan had jij toch juist handicap mee?
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat om het stukje ''TOTY Hart kneus''
SB VINDT RIJST EEN KNEUS!
bij deze verwijs ik je naar het juiste topic.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef GlenSpey het volgende:
Sjongejongejonge het gaat al zo moeizaam met mijn carriere als gepromoveerde league 1 club, gaat het spel me ook nog eens gigantisch tegenwerken.
Ik speel tegen de nummer 1 uit de competitie en sta met 1-0 voor. Om de een of andere manier loopt de scheidsrechter ineens in de baan van een van mijn passes waardoor de tegenstander de bal krijgt en die weet daardoor te scoren. 1-1. Even later komt de tegenstander weer aan bal en loopt richting mijn doel. Ik had prima kunnen verdedigen ware het niet dat de camera opeens het halve veld oversteekt om mij een blessure te laten zien, terwijl het spel doorgaatja en dat is dus tegendoel nummer 2 ___________________
Hij post hier wel vaker over FUT enzo hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij deze verwijs ik je naar het juiste topic.
[FIFA 12 algemeen] #16 Nieuwe update is sjiek.
gr gr
Nog niet zien gebeuren.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij post hier wel vaker over FUT enzo hoor
Komt omdat deze topics er mega snel doorheen vliegen. Mijn laatste post van enkele dagen geleden is alweer 20 topics terugquote:
Zit je hipster mutsje toch te strak?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
Tering, ik voel mij lang niet fit. Pijn in mijn kop, heet hoofd (HAHAHA heethoofd) beetje dizzy en zwakjes
Zal ik hem aanzetten maar dan niet kijken! en dan met 4 accounts/??!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
Ik wil meer viewers
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
* vandermar haat hipstersquote:
Live commentaar??quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
Ik wil meer viewers
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Heb 22kquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef bombmannl het volgende:
wie kan die CM 3-4-1-2 lampard voor mij kopen op PS3 voor 25.250?
kom precies 1.5k tekort. Ik koop hem dan weer van je voor 28k vanavond.
die met Utaka omdat origineel.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
Welke zou ik maken?
Deze:http://futhead.com/12/squad/1214371
of deze:http://futhead.com/12/squad/1214834
Hmm, gister kon ik het nog gebruiken.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt er net zoals gister weer uit, vanochtend werkte het wel.
quote:
twitter:puushme twitterde op maandag 25-06-2012 om 17:48:56Due to excess uploading of bronze packs with squad fitnesses we are currently offline. We are restoring configuration and estimate service will be restored within an hour. reageer retweet
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:puushme twitterde op maandag 25-06-2012 om 17:48:56Due to excess uploading of bronze packs with squad fitnesses we are currently offline. We are restoring configuration and estimate service will be restored within an hour. reageer retweet
Nice tryquote:Op maandag 25 juni 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:puushme twitterde op maandag 25-06-2012 om 17:48:56Due to excess uploading of bronze packs with squad fitnesses we are currently offline. We are restoring configuration and estimate service will be restored within an hour. reageer retweet
Kan je screenshots snel posten hierquote:
Ik ga nu beginnen aan mijn bronze packs van vandaag. Ik ben benieuwdquote:Op maandag 25 juni 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
100 pakjes en beste weer squadfitness, goede speler zou wel weer eens leuk zijn
Die Poolse competitie heeft ook aardig wat pacebeesten afgaande op wat er af en toe uit die pakjes komtquote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen aan mijn bronze packs van vandaag. Ik ben benieuwd
Overigens is Sikora echt een baas. Kijk zijn physical stats: http://www.futhead.com/12/player/2556
Als je ultimatedb bekijkt hebben ze op elke positie wel een pacespelerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Poolse competitie heeft ook aardig wat pacebeesten afgaande op wat er af en toe uit die pakjes komt
Ik speelde gisteren dat bronze toernooi met mijn Poolse bronze team en ik won alles makkelijk. Ik hoefde ook niet tegen Engelse pace teams dat scheelt. Wel tegen iemand met Konnecke maar daar won ik ook makkelijk van. Overigens is dit mijn team:quote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Poolse competitie heeft ook aardig wat pacebeesten afgaande op wat er af en toe uit die pakjes komt
Bronze packs duurt nog wel ff, je moet gewoon zoeken naar spelers die er goedkoop op staan rond de 59e minuut.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is de snelste manier om te handelen? Bronze packs, spelers? Moet namelijk nog 20k bij elkaar handelen voor Ibrahimovic.
Spelers doe ik zelfquote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is de snelste manier om te handelen? Bronze packs, spelers? Moet namelijk nog 20k bij elkaar handelen voor Ibrahimovic.
Hoe bevalt die formatie je? Mij trekt het niet ergquote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren dat bronze toernooi met mijn Poolse bronze team en ik won alles makkelijk. Ik hoefde ook niet tegen Engelse pace teams dat scheelt. Wel tegen iemand met Konnecke maar daar won ik ook makkelijk van. Overigens is dit mijn team:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#j1IP9YASbdNjQ
3 4* skillers op de bank
Die Vucko is best wel een baas, bijna 2 meter en toch 70 pace en goede heading. Die Horvath is de op 1 na snelste CB uit de competitie.
Sikora 200 BIN 4-3-2-1quote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren dat bronze toernooi met mijn Poolse bronze team en ik won alles makkelijk. Ik hoefde ook niet tegen Engelse pace teams dat scheelt. Wel tegen iemand met Konnecke maar daar won ik ook makkelijk van. Overigens is dit mijn team:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#j1IP9YASbdNjQ
3 4* skillers op de bank
Die Vucko is best wel een baas, bijna 2 meter en toch 70 pace en goede heading. Die Horvath is de op 1 na snelste CB uit de competitie.
Bij goedkope of bij duurdere spelers? Want bij de meesten moet je best langklikken tot je bij minuut 59 bent. Ga het wel eens proberen, dank.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Bronze packs duurt nog wel ff, je moet gewoon zoeken naar spelers die er goedkoop op staan rond de 59e minuut.
Met mijn MLS silver team speelde ik 4-5-1 en toen ging het best wel slecht. Maar met dit team gaat het een stuk beter. Ik speelde wel tegen hele slechte tegenstanders dus misschien gaat het als ik tegen een serieuze tegenstander moet wel heel slecht.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe bevalt die formatie je? Mij trekt het niet erg
Had ik daar maar eerder aan gedachtquote:Op maandag 25 juni 2012 18:18 schreef marcie216 het volgende:
Bronze pack methode is leuk en makkelijk maar je maakt er niet veel winst mee.
Ik ga gewoon handelen, en bronze pack methode
Met meerdere accounts maak je best veel winst met de 150c methode. Je stopt er wel wat tijd in natuurlijk, maar ik vind het zelf wel leuk om die pakjes te openenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:18 schreef marcie216 het volgende:
Bronze pack methode is leuk en makkelijk maar je maakt er niet veel winst mee.
Ik ga gewoon handelen, en bronze pack methode
Wel echt ziekelijke stats voor een zilveren CBquote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij de 50k waard ? TOTY Omar Gonzalez 74 Silver CB
Wat een kut teamquote:Op maandag 25 juni 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/news/9
Hadden jullie dat gelezen
Alleen ps3
Vind het wel tegenvallenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel echt ziekelijke stats voor een zilveren CB
Acceleration: 53>59
Agility: 32>33
Balance: 26>27
Jumping: 92>96
Reactions: 65>70
SprintSpeed: 64>71
Strength: 90>94
Aggression: 71>76
Positioning: 34>34
TactAware: 74>79
Vision: 38>38
BallControl: 48>50
Crossing: 34>40
Curve: 36>40
Dribbling: 41>43
Finishing: 33>36
FkAcc: 36>40
HeadingAcc: 69>72
LongPass: 48>56
LongShot: 34>38
Marking: 74>79
Pens: 26>29
ShortPass: 52>61
ShotPower: 46>51
SlideTackle: 68>68
StandTackle: 76>82
Volleys: 43>48
Kan je wel lekker Abidal winnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut teamweekje handelen en ik heb dat team ook!
Hij is 1.96quote:
Tentamens, heb wel betere dingen te doenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je wel lekker Abidal winnen.
Vandermar handel jij even een Ronaldo, Messi, Xabi bij elkaar in een weekje dan
Die faal je toch!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tentamens, heb wel betere dingen te doen
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
Iwan gaat stiekem toch maar voor Wynne
E:
[..]
Die faal je toch!
Wacht maar tot je dit team zietquote:Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
Iwan gaat stiekem toch maar voor Wynne
E:
[..]
Die faal je toch!
Heb je nu herkansingen of ? Mijn laatste tentamen was 20 juni , 9 juli beginnen herkansingen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tentamens, heb wel betere dingen te doen
Ik wacht, maar ik zie niets. Ik kom dan wel potje tegen je met mijn teamquote:
Ik heb nu gewone tentamens en volgende week herkansing en de week daarop herkansing van deze weekquote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je nu herkansingen of ? Mijn laatste tentamen was 20 juni , 9 juli beginnen herkansingen.
Het leven is oneerlijk, studenten zouden meer vrijetijd mogen krijgenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nu gewone tentamens en volgende week herkansing en de week daarop herkansing van deze weekben ik net voor mijn verjaardag klaar lol en mag ik begin september alweer naar school
Wat denk je, ik moet elke week 3 uur naar school en af en toe een opdracht maken. Dat is een grote stap als je het vergelijkt met vorig jaar toen ik nooit naar school ging, alleen met toetsweken of examensquote:Op maandag 25 juni 2012 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk, studenten zouden meer vrijetijd mogen krijgen
Ik had dit eerste jaar elke dag school, behalve in de laatste 2 blokken. Elke dag een college van anderhalf uur en 3 dagen practica daarbijquote:Op maandag 25 juni 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat denk je, ik moet elke week 3 uur naar school en af en toe een opdracht maken. Dat is een grote stap als je het vergelijkt met vorig jaar toen ik nooit naar school ging, alleen met toetsweken of examens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |