Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat dacht ik dus ook. Net als deze gozer.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef DutchSL het volgende:
Die Bruin is gewoon afstammeling van Nederlanders, waarschijnlijk.
Hij komt uit de PSV jeugd en heeft nog bij Roda JC gespeeld.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Net als deze gozer.
[ afbeelding ]
je moet dat boek ook niet eten gekkiequote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
En maar even een samenvatting van beleidskunde geregelddat boek is veel te taai!
Gefeliciteerd he ouwe pik!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
En maar even een samenvatting van beleidskunde geregelddat boek is veel te taai!
* Kamikazie geeft een digitale relapse high fivequote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ja bedankt, virtuele vrienden!!!!
De virtuele steunbetuiging van jullie doet mij klaarblijkelijk deugd gezien de grimas die ik nu aan het trekken ben.
* vandermar High five tegen het beeldscherm
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ja bedankt, virtuele vrienden!!!!
De virtuele steunbetuiging van jullie doet mij klaarblijkelijk deugd gezien de grimas die ik nu aan het trekken ben.
* vandermar High five tegen het beeldscherm
We zijn bijna jarigquote:
Ja, ik en Supermanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik werd vandaag bijna aangereden door een scooter dus ik dacht nog, zal ik een marcie doen? Maar ik deed het maar niet want hij ging ruim 60.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
Zo reed door Maarsen dus ik nog bang dat Pascal met zijn fiets tegen me aan zou fietsen, maar gelukkig niet
Gratz STEEFIE.
Gaaf, maar geen SA?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-playstation-3.html
Dan moest je het juist wel doen want dan weet je zeker dat hij te hard ging!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik werd vandaag bijna aangereden door een scooter dus ik dacht nog, zal ik een marcie doen? Maar ik deed het maar niet want hij ging ruim 60.
Die multiple choice van 2 uur?quote:
Ja godverdomme, 1 vraag teveel fout. Echt dikke schijtvragen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die multiple choice van 2 uur?
Had ik laatst ook, 1 vraag teveel fout.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja godverdomme, 1 vraag teveel fout. Echt dikke schijtvragen.
Waarom zenden ze Rus niet uit op RTL?
Valt wel mee want ik weet vanaf vandaag zeker dat ik naar jaar 2 mag van de opleidingquote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, 1 vraag teveel fout.
Echt een kutgevoel
Dat weet je door een toets te falenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valt wel mee want ik weet vanaf vandaag zeker dat ik naar jaar 2 mag van de opleiding48 punten heb ik nu en kan het maximum nog halen dit jaar.
Project opdracht terugquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat weet je door een toets te falen? Of opdracht terug ofzo?
1e poging verloor ik al in de 1e ronde met 7-2, tegen een Duitser zonder leven.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
Ik sta in de finale van de consumable cup
Gewoon blijven ademen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef marcie216 het volgende:
6 mensen hebben een attribute kaartje
IBra, pato, chiellini, maicon en steek.
hopelijk win ik...
Met clubs?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef OmniRocket het volgende:
Mmootje denkt dat ie Balotelli is... video incoming
Van de gedachte aan zon commentaar krijg ik al een stijve pielemans.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Project opdracht terug
Ik moest een raadsvoorstel schrijven, bijna iedereen moest die opdracht herkansen en ik kreeg als commentaar: Heel goed!krijg ik wel een stijfje van
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valt wel mee want ik weet vanaf vandaag zeker dat ik naar jaar 2 mag van de opleiding48 punten heb ik nu en kan het maximum nog halen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |