SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Geen last van, het doet serieus gewoon geen pijn... Maar het is wel dikquote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ocharm, heb je er nog steeds veel last van?
je moet ook geen jawbreaker in je wang bewarenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen last van, het doet serieus gewoon geen pijn... Maar het is wel dik
Dan trekt het vanzelf wel weer wegquote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen last van, het doet serieus gewoon geen pijn... Maar het is wel dik
3 losse posts natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan mag je de posts quoten waarin ik volgens jou 3x om vrienden heb gevraagd.
Ik durf serieus niet meer naar buiten nuquote:Op maandag 25 juni 2012 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan trekt het vanzelf wel weer weg
Je zult er alleen inderdaad een beetje 'last' van hebben
Volgens mij doen heel veel mensen dat niet. Ik doe dat ook nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hebt zeker geen ijs tegen je kaak gehouden nadat het gebeurt was, Pien?
laat je binnen lekker verzorgen omdat je zielig bent!!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf serieus niet meer naar buiten nu
Ach, je hebt nu iets unieksquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf serieus niet meer naar buiten nu
Pas een half uur ofzo er naquote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hebt zeker geen ijs tegen je kaak gehouden nadat het gebeurt was, Pien?
"nee ik ben echt geen enge stalker hoor....."quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
3 losse posts natuurlijk
maar goed, ik ga niet alles weer terug zoeken maar ik kan mij 100% zeker nog zo'n post herinneren
ff kijken of ik ergens kom met de spytool maar meer ga ik niet doen hoor
Ik begin er ook aan te twijfelen nu...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"nee ik ben echt geen enge stalker hoor....."
nice! suikeroverdosisquote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag een snoepje pakken die ik net heb opgehaald uit Amstelveen
Scheelt de helft bij zwellingen. Je moet ook wel iets hebben, beste is een koelelement, ik heb het ook wel eens met zo'n ijsblokjes ding gedaan, maarja, ijs smelt hè...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen dat niet. Ik doe dat ook nooit
nah ik kwam ook niet ver met die spytoolquote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"nee ik ben echt geen enge stalker hoor....."
In NL is het niet meer te koop dus dan maar meteen een totale doos vanuit Engeland in laten vliegen!quote:
wat is daar zo bijzonder aan dat dat hier niet meer te krijgen is dan???quote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
In NL is het niet meer te koop dus dan maar meteen een totale doos vanuit Engeland in laten vliegen!
Koelelementen zat thuis, maar meestal liggen die op zolder in de vriezerquote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Scheelt de helft bij zwellingen. Je moet ook wel iets hebben, beste is een koelelement, ik heb het ook wel eens met zo'n ijsblokjes ding gedaan, maarja, ijs smelt hè...
Wat is het voor spul dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
In NL is het niet meer te koop dus dan maar meteen een totale doos vanuit Engeland in laten vliegen!
Het is jeugdsentiment voor mij... Andere zullen het wss weinig boeien. Ben jaren opzoek geweest naar het spul in NL en laatst eindelijk is gevonden.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat is daar zo bijzonder aan dat dat hier niet meer te krijgen is dan???
ps. ik kom hier ook maar ff eensch kijken![]()
Dolly mixture is a British confection, consisting of a variety of multi-coloured fondant shapes, such as cubes and cylinders, with subtle flavourings. The mixtures also include hard-coated fondants in round edged cube shapes, and sugar coated jellies. They are sold together in a mixture, in a medium-sized packet.quote:
klinkt goedquote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dolly mixture is a British confection, consisting of a variety of multi-coloured fondant shapes, such as cubes and cylinders, with subtle flavourings. The mixtures also include hard-coated fondants in round edged cube shapes, and sugar coated jellies. They are sold together in a mixture, in a medium-sized packet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |