Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd moeilijk om over anderen te oordelen, iedere situatie is anders, dat jij de vader bij jullie kind weg houdt zet ik mijn vraagtekens bij, ik hoop dat je daar goede redenen voor hebt/had want dat kan je later nog eens kwalijk genomen worden
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.
En ja, natuurlijk had ik daar zeer zwaarwegende redenen voor, ik ben er geen fan van dat kinderen het zonder een ouder moeten doen, maar bij een keuze uit twee kwaden was dit de minst schadelijke variant.
Mjah... Weet niet, als iemand 15 is dan begrijpen ze dingen wel hoor... Leandra lijkt me wel een goede moeder toch wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.
Dat bedoel ik, met deze uitleg erbij is het allemaal een stuk duidelijker en redelijkerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.
En ja, natuurlijk had ik daar zeer zwaarwegende redenen voor, ik ben er geen fan van dat kinderen het zonder een ouder moeten doen, maar bij een keuze uit twee kwaden was dit de minst schadelijke variant.
De jongste (1½) is ook gewoon tijdens de zwangerschap al door zijn vader erkend, en we hebben de dag na de geboorte, direct na de aangifte, de formulieren voor het ouderlijk gezag ingevuld en opgestuurd.
Elk kind wil uiteindelijk toch diep van binnen een goeie/leuke vader en een goeie/leuke moeder dus lastig zal het voor hem zijn geweest om te zien dat hij dat qua vader niet gaat hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ODan snap ik het nog steeds niet.
Joah, achja.. Hij heeft wel een lieve mama.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elk kind wil uiteindelijk toch diep van binnen een goeie/leuke vader en een goeie/leuke moeder dus lastig zal het voor hem zijn geweest om te zien dat hij dat qua vader niet gaat hebben.
Al zal zn stiefvader hardstikke lief zijn
mijn vrouw heeft alleen stiefkinderen en dat houden we zoquote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook alleen maar lieve stiefkinderen.
Ja, hoewel hij me goed genoeg kent om zo'n keuze niet uit wraak te maken, hij had dus ook niet verwacht dat z'n vader mr. perfect zou zijn, maar zelfs de verwachting die hij nog wel had bleek te hoog...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.
Lol....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij me goed genoeg kent om zo'n keuze niet uit wraak te maken, hij had dus ook niet verwacht dat z'n vader mr. perfect zou zijn, maar zelfs de verwachting die hij nog wel had bleek te hoog...
Komt hij daar voor het eerst, datum stond al weken vast, staan de bierflesjes op tafel en ligt een of ander dronken wijf op de bank haar roes uit to slapen...
Ze voelde zich gediscrimineerd door Marokkaanse moeders die dachten dat zij ook daar vandaan kwam... Ze werkte in de kinderopvang en kwam daar veel mee in contact ...quote:
Ja inderdaad.. Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 25 juni 2012 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Het begint bijna een wijvenforum te worden met die tt's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |