abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113360543
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

[ Bericht 29% gewijzigd door Lois op 18-07-2012 20:31:13 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113360720
Tico, mijn zusje heeft de hele basisschool periode bij een kennis/vriendje gegeten tussen de middag. Ze moest op school genoeg, dat ze dat uurtje "mogen" echt nodig had..
Ik zou na de vakantie maar eens rustig kijken. Misschien dat ze na 6 weken niks even wat beter ertegen kan. Je weet het nooit.. Maar haar hele dagen naar school dwingen, terwijl je ziet dat ze het niet haalt, lijkt me niet echt goed voor het gevoel bij school.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:42:12 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_113360917
Wat heeft de juf er ook eigenlijk bij te winnen, bij dat pushen? Dat vraag ik me af. Bij ons hebben de kleuters trouwens standaard een hele dag vrij (op maandag of vrijdag, dat mag je als ouder zelf kiezen) en daarbij nog woensdagmiddag. Of een kind 4,5 dag naar school moet of 3,5 dag, dat scheelt ook nog wel behoorlijk.

Trui, het klinkt als de juiste keuze. Wat naar dat Willem het zo lang niet leuk heeft gehad. Ik heb toevallig in de laatste MR-vergadering aan onze directeur gevraagd hoe de school om gaat met kinderen die uit onvrede of gepest vertrekken. Het lijkt me toch ook een signaal aan de school. Niet dat er altijd direct een oplossing is, natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:45:08 #4
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113361063
ze hebben wel degelijk hun best gedaan een oplossing te vinden hoor, door het husselen van de jaargroep. maar de nieuwe samenstelling bracht ons inziens toch niet echt de verandering die nodig was om Willem uit z'n negatieve spiraal te trekken. we zullen zien of dat via deze weg wel lukt.
in de haak.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:47:07 #5
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113361183
livelink ik zag nog een leuk filmpje over een hotwheel-baan. misschien iets voor job! :o
in de haak.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:47:27 #6
144006 chacama
Ondernemend!
pi_113361198
Trui, fijn dat de IB-er het wel goed aanvoelde. Duim voor Willem dat hij straks weer met veel plezier naar school gaat.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:54:22 #7
37150 livelink
pi_113361603
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef trui het volgende:
livelink ik zag nog een leuk filmpje over een hotwheel-baan. misschien iets voor job! :o
Ik zal het hem vanmiddag meteen laten zien. Dat zal hij zeker leuk vinden.
Job heeft trouwens maat 34/35, om even terug te komen op jouw vraag uit het stoomafblaastopic.

Willem al maat 38 :o
Het gaat bij mij ook niet lang duren of ik wordt ingehaald door Katja en Job met mijn maat 36. Katja kijkt nu al begerig naar mijn schoenen.
pi_113361633
Trui, ik hoop dat Willem straks weer met plezier naar school gaat en 2 weken voor de volgende vakantie roept... "Nog maar 2 weken, ah jammer..." :*

Tico, ze zetten er wel druk achter zeg.

Livelink, die schoenen ben je straks kwijt vrees ik ;)
Fake it till you make it...
  maandag 25 juni 2012 @ 14:24:49 #9
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113363373
Willem kan mijn schoenen nu dus aan. Soms wel handig, voor reservegymschoenen bijv.
in de haak.
  maandag 25 juni 2012 @ 15:59:37 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_113368400
Jeetje... De juf is toch ook niet gebaad bij een oververmoeide kleuter halverwege de week??
Ik hoop dat ze na de 6 weken zomervakantie net even meer mee kan komen in het schoolritme Tico.
Is een andere school uberhaupt een optie of eigenlijk niet?

Trui wat gaat Willem hard zeg! En veel succes voor hem op zijn nieuwe school straks! Fijn dat de IB-er wel begrip toonde.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 25 juni 2012 @ 20:04:16 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_113380747
Ticootje, ik zou eerder nu gas terugnemen en dan na de zomervakantie alsnog kijken hoeveel dagen ze gaat. Ze is misschien vier, maar ook de wisseling door de week vreet heel veel energie van haar. Ik heb het gevoel dat de juf daar volledig langs gaat.

Beide jongens hier waren met die wisselingen bek- en bekaf (en nu nog, gelukkig minder vaak een wisseling nu). De hele situatie vreet ontzettend veel energie, misschien juist wel omdat haar woordenschat nog niet je van het is: kan ze zich uberhaupt goed uiten over wat er zich in haar hoofdje afspeelt over papa en mama en J. en een baby (waarbij ik er eigenlijk vanuit ga dat ze dat laatste nog niet eens weet, maar dat zal er ook nog bijkomen).

Voor de rest is ze wellicht een gewone vierjarige, maar dit maakt dat ze het net even een tandje moeilijker heeft dan de anderen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2012 @ 20:45:44 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_113383058
Trui, ik hoop van harte dat Willem zijn plekje gaat vinden op de nieuwe school. Wat rot dat hij zich twee (!!) jaar lang niet prettig heeft gevoeld... :{ ;( Spannend deze stap, lijkt me. Zowel voor jullie als voor Willem.

Tico, het gaat om jouw kind, toch? Niet om het kind van de juf. Jij kent Jen het beste. En het is ook best veel wat ze in vrij korte tijd allemaal meemaakt, vind ik. Echt hoor, blijf in gesprek met de juf. Step by step.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_113383243
trui, ik hoop van harte dat de overstap heel goed gaat uitpakken voor Willem. Nog maar 2 weken :o hier nog 4 weken en ik tel de dagen echt af bij jongste :{ Al mijn hoop is gevestigd op groep 3 na de zomer.

Tico, het klinkt allemaal niet fijn zo.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 25 juni 2012 @ 20:51:22 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_113383381
Hier nog maar 4 dagen... *O* :P
pi_113383918
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Moonah het volgende:
Hier nog maar 4 dagen... *O* :P
ruilen? :'(
pi_113384350
Nog 8 dagen naar school hier.
Morgen mag Amber afzwemmen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juni 2012 @ 21:06:46 #17
11682 Moonah
Jolie femme
pi_113384377
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef snoopy het volgende:

[..]

ruilen? :'(
Neuh!
Van ruilen komt... juistem. :'(
pi_113384620
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Vicky het volgende:
Nog 8 dagen naar school hier.
Morgen mag Amber afzwemmen!
Wat een gekke dag?
pi_113384637
Hier ook 4 weken nog, 19 juli is de laatste schooldag. Maar veel gerommel nog. Schoolreisje, eindfeest/vrijmarkt, musicals, wenochtend (iedereen schuift een klas op), dus genoeg afleiding..
pi_113384686
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wat een gekke dag?
ja vind ik ook..
Maar de.zwemvereniging huurt het zwembad. Ws kan dat niet op zaterdag.

19 juli zijn wij al weer een week terug van vakantie..
5 juli is de laatste schooldag, 6 juli zitten we in het vliegtuig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_113384876
Nou ja, dat mag de pret niet drukken. Veel plezier morgen!

Hier ook nog wel wat festiviteiten op school. Oudste gaat morgen op schoolreis, jongste is al geweest. Vandaag met jongste en haar klas meegeweest naar een hele mooie voorstelling in het jeugdtheater.
Verder nog picknicks van beide klassen, en zomerfeest en een thema uitje met oudste. En oh ja, het zomerfeest op de laatste schooldag.
pi_113384997
Thnx!

Wij hebben woensdag slot feest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 21:25:05 #23
37150 livelink
pi_113385459
Al die laatste schooldingen zijn ook nog killing, ja.
Morgen rapportavond voor Job. Van Katja hebben we gek genoeg nog niks gehoord over rapport en zo,

Morgen heeft Katja nog sport- en speldag en woensdag is het eindfeest. Woensdagavond ook het laatste ouderoverleg (dat zal wel een latertje worden)
En dan moet ik nog wat afscheidscadeautjes kopen voor de juffen. Er moet nog heel veel in die twee weken.
pi_113385666
Vreemd dat je niets over een rapport hebt gehoord livelink. Wij hebben een jaaroverzicht waarop dat soort dingen staan.
Sportdag is hier vorige week geweest en vrijdag gaat jongste na school met haar klas bij een vriendinnetje thuis knutselen voor de juffen.
  maandag 25 juni 2012 @ 21:32:56 #25
37150 livelink
pi_113385838
Net even op de site gekeken en gelezen dat groep 6 het rapport woensdag meekrijgt. En ik denk dat er dan geen rapportbesprekingen meer zijn. Of alleen op verzoek of zoiets. Maar ja, eigenlijk wil ik wel een gesprek hebben nog. Eens kijken hoe we dat nog in kunnen plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')