Komen ze wel. Dit is echter een kitten van negen weken en zelfs voor een kitten aan de kleine kant. Dus ze zal op haar pootjes terecht gekomen zijn maar deze zijn verre van krachtig genoeg om de klap op te vangen. Daarbij is 15 meter gewoon een flinke hoogtequote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Klipnap het volgende:
Komen ze niet altijd op hun pootjes terecht? Of is dat een mythe?
Succes Vodka!
Ja, maar ze weegt niets. Mensenbaby's overleven ook de meest bizarre dingen, omdat ze flexibel zijn door kraakbeen en omdat ze geen flikker wegen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Komen ze wel. Dit is echter een kitten van negen weken en zelfs voor een kitten aan de kleine kant. Dus ze zal op haar pootjes terecht gekomen zijn maar deze zijn verre van krachtig genoeg om de klap op te vangen. Daarbij is 15 meter gewoon een flinke hoogte
Nee, helaas komen ze niet altijd op hun pootjes terecht, ligt een beetje aan de hoogte waarvan ze afvallen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Klipnap het volgende:
Komen ze niet altijd op hun pootjes terecht? Of is dat een mythe?
Succes Vodka!
Dat zegt niks. En het ligt er ook maar net aan hoe ze terecht komt. Ik heb ook al meegemaakt dat katten niet op hun pootjes terecht komen. En ondanks dat hun botjes nog flexibel zijn, betekent niet dat ze inwendig niks kapot kunnen hebben, iets dat vele malen dodelijker kan zijn dan een gebroken rib, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar ze weegt niets. Mensenbaby's overleven ook de meest bizarre dingen, omdat ze flexibel zijn door kraakbeen en omdat ze geen flikker wegen.
Is zo, van een mens is na een val van 15 meter in 99.99% van de gevallen niets over. Maar het gaat in dit geval ook neit om botbreuken maar om inwendige bloedingen omdat de organen zelf de klap niet aankunnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar ze weegt niets. Mensenbaby's overleven ook de meest bizarre dingen, omdat ze flexibel zijn door kraakbeen en omdat ze geen flikker wegen.
Ja, dat begrijp ik poppedopje, ik kom niet uit een ei. Maar de kans op schade is vele malen kleiner wanneer ze jong zijn. Net als bij mensen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt niks. En het ligt er ook maar net aan hoe ze terecht komt. Ik heb ook al meegemaakt dat katten niet op hun pootjes terecht komen. En ondanks dat hun botjes nog flexibel zijn, betekent niet dat ze inwendig niks kapot kunnen hebben, iets dat vele malen dodelijker kan zijn dan een gebroken rib, bijvoorbeeld.
Weinig baby's die een val van grote hoogte overleven hoor. Helaas hoor je vaak zat dat er kleine kinderen uit een raam vallen of gegooid worden en ik heb nog maar zelden gehoord dat het goed afgelopen isquote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik poppedopje, ik kom niet uit een ei. Maar de kans op schade is vele malen kleiner wanneer ze jong zijn. Net als bij mensen.
Als je oma van het balkon flikkert, dan zal ze alles breken. Doe je dat bij een baby, dan breekt die baby misschien een armpje of helemaal niks.
De kans op schade is er wel, maar deze is kleiner.
Bij inwendige organen gaat dat principe volgens mij niet opquote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik poppedopje, ik kom niet uit een ei. Maar de kans op schade is vele malen kleiner wanneer ze jong zijn. Net als bij mensen.
Als je oma van het balkon flikkert, dan zal ze alles breken. Doe je dat bij een baby, dan breekt die baby misschien een armpje of helemaal niks.
De kans op schade is er wel, maar deze is kleiner.
Let op het woord kans, een mogelijkheid welke in dit geval groter is dan. En ga maar Googlen, regelmatig verhalen (voornamelijk Azie) waar baby's een helm op krijgen en van het balkon gedonderd worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig baby's die een val van grote hoogte overleven hoor. Helaas hoor je vaak zat dat er kleine kinderen uit een raam vallen of gegooid worden en ik heb nog maar zelden gehoord dat het goed afgelopen is
Door de vorm van het balkon is dat hier helaas onmogelijk zonder er een fortuin aan uit te geven. En omdat ik toen ik ze kreeg met twee weken naar een andere woning zou verhuizen konden ze 'gewoon' twee weken niet op het balkon komen. Vijf dagen voor verhuis en de eerste keer dat ze op het balkon komt gaat het misquote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef Northside het volgende:
Mijn grote angst van toen mijn poezen nog klein waren. Met plastic platen en tie wraps iedere kier op het balkon dichtgemaakt, maar dan nog...
Komt vast goed met vodka, dat moet.
Bulgarijequote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat het idd goedkomt, TS
In welk buitenland zit je nu!?
Wat vervelend voor je, denk je dat je nu wel door kunt leven? Wil je erover praten?quote:
Idd, op beton lijkt me de overlevingskans wat kleiner dan terecht komen op gras.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Heel veel sterke en duimen dat het goed komt met Vodka!
(helaas... dat katjes een val van grote hoogte altijd overleven is inderdaad een mythe. Het hangt er maar net vanaf hoe en waar ze terecht komen... )
Ik vind zo veel, dat ga ik hier ook niet neerzettenquote:
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
(helaas... dat katjes een val van grote hoogte altijd overleven is inderdaad een mythe. Het hangt er maar net vanaf hoe en waar ze terecht komen... )
Inmiddels bijna 8 uur na het ongeval. Gezien het feit dat ze nog leeft is grote inwendige schade zo goed als uitgesloten. Morgen naar een ander hospitaal om wat foto's te laten maken maar voorlopig mag ze eerst even lekker rustig bijkomenquote:
Ook dat jaquote:
Over hoe het met haar gaat, oordeel van de DA. Je kan niet alles zien aan een foto.quote:
Nu in een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele diepe slaap. In ieder geval een stuk rustiger dan vanmiddag. Toen dacht ik echt dat ze ieder moment dood kon gaanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Over hoe het met haar gaat, oordeel van de DA. Je kan niet alles zien aan een foto.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu in een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele diepe slaap. In ieder geval een stuk rustiger dan vanmiddag. Toen dacht ik echt dat ze ieder moment dood kon gaan
met zulke broederliefde moet het goed gaan komenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:52 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is net thuis aangekomen, broerlief zorgt goed voor haar
Morgen weer terug...
Sterkte, klinkt wel al goed dat het tot nu toe geen bijzonderheden zijn opgetreden.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:52 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is net thuis aangekomen, broerlief zorgt goed voor haar
Morgen weer terug...
De krummeltjes... Ik hoop echt dat Vodka voornamelijk geschrokken uit dit avontuur komt.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef Dven het volgende:
Die spiertjes voelt ze al een paar uurtjes volgens mij!
Ze ligt nog steeds te slapen, soms geraakt ze wakker en dan heeft ze niet één twee drie door dat ze toch een flinke klap heeft gemaakt. Gelukkig valt ze vrij goed te kalmeren en valt ze zo weer terug in slaap. En broer mag dan geen interesse hebben buiten dat, wanneer Vodka wakker wordt dan ligt hij er direct weer een half uur bij
[ afbeelding ]
Ik hoop met je meequote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De krummeltjes... Ik hoop echt dat Vodka voornamelijk geschrokken uit dit avontuur komt.
En dit was dus een van de laatste foto's van Vodkaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef Dven het volgende:
Die spiertjes voelt ze al een paar uurtjes volgens mij!
Ze ligt nog steeds te slapen, soms geraakt ze wakker en dan heeft ze niet één twee drie door dat ze toch een flinke klap heeft gemaakt. Gelukkig valt ze vrij goed te kalmeren en valt ze zo weer terug in slaap. En broer mag dan geen interesse hebben buiten dat, wanneer Vodka wakker wordt dan ligt hij er direct weer een half uur bij
[ afbeelding ]
huh?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dit was dus een van de laatste foto's van Vodka
Ja, voor wat ik begreep. Dven mag het zelf vertellen, maar Vodka is toch overleden.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dit was dus een van de laatste foto's van Vodka
Dat is niet echt Dven het zelf laten vertellenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, voor wat ik begreep. Dven mag het zelf vertellen, maar Vodka is toch overleden.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Komt Dven zelf nog vertellen hoe het is gegaan en hoe het nu is?
heel de dag nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Komt Dven zelf nog vertellen hoe het is gegaan en hoe het nu is?
Zijn kittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Ja, en? Haar kitten is net overleden. Die heeft denk ik wat anders aan haar hoofd dan hier komen vertellen hoe het precies gegaan is.
Jammer dat het alsnog niet goed ging, sterkte.![]()
Hij is anders op dit moment gewoon aan het posten in andere topics op fok heur.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Ja, en? Haar kitten is net overleden. Die heeft denk ik wat anders aan haar hoofd dan hier komen vertellen hoe het precies gegaan is.
Jammer dat het alsnog niet goed ging, sterkte.![]()
Viel mij ook op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hij is anders op dit moment gewoon aan het posten in andere topics op fok heur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |