En dit was dus een van de laatste foto's van Vodkaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef Dven het volgende:
Die spiertjes voelt ze al een paar uurtjes volgens mij!
Ze ligt nog steeds te slapen, soms geraakt ze wakker en dan heeft ze niet één twee drie door dat ze toch een flinke klap heeft gemaakt. Gelukkig valt ze vrij goed te kalmeren en valt ze zo weer terug in slaap. En broer mag dan geen interesse hebben buiten dat, wanneer Vodka wakker wordt dan ligt hij er direct weer een half uur bij
[ afbeelding ]
huh?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dit was dus een van de laatste foto's van Vodka
Ja, voor wat ik begreep. Dven mag het zelf vertellen, maar Vodka is toch overleden.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dit was dus een van de laatste foto's van Vodka
Dat is niet echt Dven het zelf laten vertellenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, voor wat ik begreep. Dven mag het zelf vertellen, maar Vodka is toch overleden.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Komt Dven zelf nog vertellen hoe het is gegaan en hoe het nu is?
heel de dag nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Komt Dven zelf nog vertellen hoe het is gegaan en hoe het nu is?
Zijn kittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Ja, en? Haar kitten is net overleden. Die heeft denk ik wat anders aan haar hoofd dan hier komen vertellen hoe het precies gegaan is.
Jammer dat het alsnog niet goed ging, sterkte.![]()
Hij is anders op dit moment gewoon aan het posten in andere topics op fok heur.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Ja, en? Haar kitten is net overleden. Die heeft denk ik wat anders aan haar hoofd dan hier komen vertellen hoe het precies gegaan is.
Jammer dat het alsnog niet goed ging, sterkte.![]()
Viel mij ook op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hij is anders op dit moment gewoon aan het posten in andere topics op fok heur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |