Het kan stress zijn van het afstuderen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef miesjelle112 het volgende:
Weeuh, ik ben aan het werk op stage en raak de hele tijd een soort van 'weg' ofzo. Weird en eng en het voelt niet leuk
Opzich is de stress inmiddels wel weg, ben nu heel erg bijna klaar!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het kan stress zijn van het afstuderen.
Ohneee! En je had er nog wel zo hard voor gewerktquote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kankerzooi!!!
Bestuursrecht onvoldoende waardoor ik nu te weinig studiepunten heb en een negatief bindend studieadvies heb. Ik moet stoppen met de opleiding.
Vrijdag is de hoorzitting met de examencommissie. Alleen dan heb ik een kans om alsnog door te mogen gaan. Ik schat de kans enorm klein.
Oh man wat een kutzooi, ik haat mezelf met m'n kutcijfers..
Ik hoop het echt.. ik vind deze opleiding echt leuk ,ook al is het moeilijk. Ik weet niet wat te doen als de examencommissie me geen kans geeft.. heb nog nooit zo'n falend gevoel gehad...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ohneee! En je had er nog wel zo hard voor gewerkt
Bij ons was het wel zo dat je met een negatief BSA door mocht gaan, maar dan op een soort van eigen risico. Misschien kan je dat ook even nagaan?
Klote zeg, ik hoop dat er iets aan te doen valt. En anders moet jij je misschien afvragen of het toch niet te pittig voor je is ... Je hebt je best gedaan, maar het is niet gelukt, dus misschien ligt het niet aan jou. Ik zou me in ieder geval geen faal voelen, je hebt er hard voor gewerkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.. ik vind deze opleiding echt leuk ,ook al is het moeilijk. Ik weet niet wat te doen als de examencommissie me geen kans geeft.. heb nog nooit zo'n falend gevoel gehad...
Dankje, maar het is niet tè zwaar. Er is namelijk iets heel doms gebeurd in periode 3 waardoor ik in 1 klap 5,5 studiepunt miste. Dat was geen gebrek aan kennis, maar door een hele domme fout (Domme fout, grote consequenties. Wat te doen?).quote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote zeg, ik hoop dat er iets aan te doen valt. En anders moet jij je misschien afvragen of het toch niet te pittig voor je is ... Je hebt je best gedaan, maar het is niet gelukt, dus misschien ligt het niet aan jou. Ik zou me in ieder geval geen faal voelen, je hebt er hard voor gewerkt.
OT: Buikpijn ...
Met 0,5 puntje te weinig zullen ze je toch wel door laten gaan? Anders zeg je maar dat wij even langskomenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankje, maar het is niet tè zwaar. Er is namelijk iets heel doms gebeurd in periode 3 waardoor ik in 1 klap 5,5 studiepunt miste. Dat was geen gebrek aan kennis, maar door een hele domme fout (Domme fout, grote consequenties. Wat te doen?).
Als dat niet had plaatsgevonden had ik makkelijk mijn studieadvies gehaald. 57/60 studiepunten. Nu zit ik op 51,5/60 en ik moet minimaal 52/60 halen
Ik zit verdomme te janken hier, wat een kutdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |