Alles is symbool politiek bij de polder imam.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat is gewoon symbool politiek, maar het zou wel enige sympathie kweken bij sommige kiezers en burgers.
Wat overigens als één woord geschreven dient te wordenquote:
Wie zeikt dat ze teveel verdienen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef sonnyspek het volgende:
Ik snap jullie niet, altijd zeiken dat ze teveel verdienen. Komt er iemand met een maatregel dan is het 'symboolpolitiek'.
Niet alleen op FOK! maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wie zeikt dat ze teveel verdienen?
Mensen "in het algemeen" zijn niet één homogene groep met één mening hè.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Niet alleen op FOK! maar in het algemeen.
Nee, maar ik denk dat FOK! toch een aardig gedeelte van de bevolking vertegenwoordigtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen "in het algemeen" zijn niet één homogene groep met één mening hè.
Grote kans dat dat toevallig andere fora-leden zijn. Je hebt die huilie-huilie zeikerds heus wel. In de post hierboven van PKRChamp bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat FOK! toch een aardig gedeelte van de bevolking vertegenwoordigt. En hier hoor je veel geluiden als 'symboolpolitiek'.
Dus jij zou het niet erg vinden als ik een uitkering van een paar ton zou hebben en dat al mijn verdere kosten verhaald kunnen worden op de belastingbetaler?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Grote kans dat dat toevallig andere fora-leden zijn. Je hebt die huilie-huilie zeikerds heus wel. In de post hierboven van PKRChamp bijvoorbeeld.
Wat te denken van de geldverslindende machine van beveiliging?quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat verdient Gekke Geert eigenlijk en is hij bereid om een gedeelte van zijn eigen salaris af te staan?
Ik denk dat je geen enkel idee hebt wat bij de baan van een parlementariër, staatssecretaris of minister komt kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 05:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
Alsof we nu zulke capabele figuren aan het roer hebben staan, bovendien verdienen ze na hun politieke carrière klauwen vol geld met een commisarisfunctie bij een multinational. (of bank, zo u wil) Maar blijf dat vooral afdoen als "onderbuikgevoelens" en verbaas je over de alsmaar toenemende maatschappelijke onvrede...
Sommige? Volgens mij is 80% het hier wel mee eens.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat is gewoon symbool politiek, maar het zou wel enige sympathie kweken bij sommige kiezers en burgers.
Op kennis en kunde ook niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen enkel idee hebt wat bij de baan van een parlementariër, staatssecretaris of minister komt kijken.
Die mensen worden echt niet puur en alleen op hun mooie blauwe ogen geselecteerd.
Oh nee?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |