[Vegetarisch eten #8]quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet hoe ze smaken, ik ben wel benieuwd en of ze 100% plantaardige spekjes
hebben in NL weet ik nietik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen dus ik ben al
heel blij met deze. (tenminste als ze lekker zijn)
Ah !quote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef Vlierbloesem het volgende:
FANNvanhetlaatsteuur, alle Vivera-vleesvervangers zijn deze week in de aanbieding bij de Coop (25% korting).
Had je er al iets van geprobeerd? Anders is dit misschien een goed moment! Ik meen me van vroeger te herinneren dat ik de Javaanse schijf lekker vond (maar dat is lang geleden, dus m'n geheugen kan me in de steek laten).
ik moest even heeeeeeeeeeel diep nadenken maar nu weet ik wie je bedoeld,quote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef jerney het volgende:
We hebben worsten van linda mccarthy gekocht
Oh lekker. Vakantie in UK gehad?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef jerney het volgende:
We hebben worsten van linda mccarthy gekocht
quote:
*Schop*quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef TechXP het volgende:
De vegetarische kroketten van vivera blijken ook 100% vegan te zijn. Waren gelabeld onder de vegetarische producten, maar dat is fout.
Thanksquote:Op zondag 2 september 2012 11:26 schreef Alopex het volgende:
Ik heb die Fruitbites ooit gekocht bij de Xenos, maar zitten daar nu niet meer in het assortiment. Ik geloof dat de Blokker/Kruidvat ze soms wel eens heeft?
Deze week voor het eerst de yoghurt van Alpro Soja gehad, die vond ik wel erg lekker.
hier in Frankrijk al zeker een jaar bij o.a. supermarkten, het probeert mee te liften op de 'bio-rage'. Ik vind het te zoet en niet veel bijzonders..quote:Op zondag 2 september 2012 11:18 schreef Feeeeble het volgende:
Deze deelden ze uit in Keulen:
[ afbeelding ]
Heel erg lekker zoet en crispy![]()
http://www.na-natureaddicts.com/nl/#/NActualites
Vanaf nu ook verkrijgbaar in Nederland![]()
Maar waar...?
Ken je nagaan !quote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen weekend een drietal curries gemaakt (waaronder een Srilankaanse Jackfruit curry) maar ook een Tikka Masala met kipstukjes van de Vegetarische slager. Men had niet door dat het geen vlees was
Zo heb ik mijn mede-vrijwilligers al eens gefopt met een no-tuna salade tijdens de lunchquote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen weekend een drietal curries gemaakt (waaronder een Srilankaanse Jackfruit curry) maar ook een Tikka Masala met kipstukjes van de Vegetarische slager. Men had niet door dat het geen vlees was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |