Werken ook bijzonder goed als krachtvoer voor het sportenquote:Approved by both the Vegetarian and Coeliac Societies,
9bar is handmade in our craft bakery in Wales using natural ingredients so it’s full of good stuff and it’s also worth pointing out what 9bar doesn’t contain. 9bar is Free From wheat, gluten, dairy, lactose, yeast and egg, ideal for those with specific allergies or dietary requirements and contains no trans fats, artificial additives, preservatives or colours.
Ha ga eens kijken of mijn vriend er in tuint!quote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen weekend een drietal curries gemaakt (waaronder een Srilankaanse Jackfruit curry) maar ook een Tikka Masala met kipstukjes van de Vegetarische slager. Men had niet door dat het geen vlees was
Nouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:06 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou: welke 'kaas'saus was het ook alweer die jij lekker vond? Geen zin om te zoeken
Hmmm eens kijken of ik die ook in Antwerpen kan vindenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:28 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe verslaving:
[ afbeelding ]
[..]
Werken ook bijzonder goed als krachtvoer voor het sporteno.a. te krijgen bij De Tuinen.
Thanks voor de tip, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Nou, ik had die de eerste keer in een gerecht verwerkt en toen vond ik hem heel lekker, maar laatst had ik hem alleen (opgewarmd) met wat tortillachips op en toen viel hij helaas tegen.
Je kunt beter zelf een dikke bechamelsaus maken met soyaroom en een mix van http://veganlife.lu/produ(...)W99LGXWKPA88SUDWNVSP en http://veganlife.lu/produ(...)W99LGXWKPA88SUDWNVSP
De eerste voor de textuur en de tweede smaakt erg naar jonge kaas. en goed proeven en kruiden toevoegen naar smaak.
Ja, maar ik die van vegusto is een duoverpakking en met die andere kan ik meestal wel minstens 3x een maaltijd maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:42 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, klinkt lekkerWel duur
Oh, dan valt het wel mee inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, maar ik die van vegusto is een duoverpakking en met die andere kan ik meestal wel minstens 3x een maaltijd maken.
Met beiden doe ik over het algemeen wel een langere tijd, bedenk ik me net.
Die laatste gebruik ik ook om op mijn gevulde courgettes te leggen. Het ziet er een beetje raar uit, maar de plakjes vormen dan een soort kaassoufflétjes. Beter kan ik het niet omschrijven.
Als je het echt te gek vindt, zou ik die van Vegourmet Santeciano gebruiken
Die van vegourmet kun je het beste raspen, omdat de textuur wat harder en gladder is dan je gewend bent van plakjes kaas. Maar hij is goed van smaak en doet denken aan jonge kaas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:07 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Oh, dan valt het wel mee inderdaad![]()
Is die Vegourmet Santeciano echt alleen om te smelten of kan je die ook gewoon zo eten?
Mmmm....ik heb net ontbeten maar krijg toch opeens trek in gevulde courgettes
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:03 schreef Milchat het volgende:
Even een vraagje tussendoor: kennen jullie de planteneter?
Ik ben bezig grotendeels veganistisch te eten, maar nog wel oriënterend. Deze man vind ik zo'n inspiratie!
De toevoeging aan zijn leefstijl vind ik dat hij zoveel mogelijk dicht bij de natuur eet. Wat natuurlijk niet de 'kern' idee van veganisme is, maar toch. Iemand die zich in deze leefstijl herkent?
Net besteldquote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef TechXP het volgende:
Oja.. Daiya kaas waar men zo blij mee is in de VS is ook sinds een tijdje in Duitsland te krijgen bij een webshop. http://veganz.ave.vg/food(...)ack-style-wedge-200g
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |