abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2013 @ 10:28:07 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124197278
Nieuwe verslaving:

quote:
Approved by both the Vegetarian and Coeliac Societies,
9bar is handmade in our craft bakery in Wales using natural ingredients so it’s full of good stuff and it’s also worth pointing out what 9bar doesn’t contain. 9bar is Free From wheat, gluten, dairy, lactose, yeast and egg, ideal for those with specific allergies or dietary requirements and contains no trans fats, artificial additives, preservatives or colours.
Werken ook bijzonder goed als krachtvoer voor het sporten :) o.a. te krijgen bij De Tuinen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_124200672
Letten jullie wel op verantwoord verkregen soja? waar geen hele bossen voor worden gekapt? Vleesvervangers van Valess zijn niet aan te raden iig. Zit kippenei en melk in, daar worden nog steeds kippen en koeien intensief voor gehouden en daar zijn jullie tegen neem ik aan...

Ben erg geïnteresseerd in jullie mening, zouden jullie mijn enquete willen invullen? Zie topic Respondenten gezocht consumentenpeiling vee- en vleessector.
pi_124206816
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen weekend een drietal curries gemaakt (waaronder een Srilankaanse Jackfruit curry) maar ook een Tikka Masala met kipstukjes van de Vegetarische slager. Men had niet door dat het geen vlees was :)
Ha ga eens kijken of mijn vriend er in tuint!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:08:23 #204
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124243415
Vanavond zelf tortilla's maken en vullen met pompoen, courgette, knoflook, ui, kruiden, tomatensalsa en zelfgemaakte guacamole.
Dit recept maar dan een beetje aangepast
http://allrecipes.nl/rece(...)sa-en-guacamole.aspx
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:09:17 #205
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124243446
Oh jezus, verkeerde topic _O-
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:43:13 #206
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_124246545
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:06 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Even een vraagje aan jou: welke 'kaas'saus was het ook alweer die jij lekker vond? Geen zin om te zoeken :P
Nou :@, ik had die de eerste keer in een gerecht verwerkt en toen vond ik hem heel lekker, maar laatst had ik hem alleen (opgewarmd) met wat tortillachips op en toen viel hij helaas tegen. ;(

Je kunt beter zelf een dikke bechamelsaus maken met soyaroom en een mix van http://veganlife.lu/produ(...)W99LGXWKPA88SUDWNVSP en http://veganlife.lu/produ(...)W99LGXWKPA88SUDWNVSP

De eerste voor de textuur en de tweede smaakt erg naar jonge kaas. en goed proeven en kruiden toevoegen naar smaak. :)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:43:53 #207
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_124246574
Hey O+

quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:28 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe verslaving:
[ afbeelding ]

[..]

Werken ook bijzonder goed als krachtvoer voor het sporten :) o.a. te krijgen bij De Tuinen.
Hmmm eens kijken of ik die ook in Antwerpen kan vinden :)
pi_124401913
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef jerney het volgende:

[..]

Nou :@, ik had die de eerste keer in een gerecht verwerkt en toen vond ik hem heel lekker, maar laatst had ik hem alleen (opgewarmd) met wat tortillachips op en toen viel hij helaas tegen. ;(

Je kunt beter zelf een dikke bechamelsaus maken met soyaroom en een mix van http://veganlife.lu/produ(...)W99LGXWKPA88SUDWNVSP en http://veganlife.lu/produ(...)W99LGXWKPA88SUDWNVSP

De eerste voor de textuur en de tweede smaakt erg naar jonge kaas. en goed proeven en kruiden toevoegen naar smaak. :)
Thanks voor de tip, klinkt lekker :) Wel duur :{
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:54:08 #210
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_124402175
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:42 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, klinkt lekker :) Wel duur :{
Ja, maar ik die van vegusto is een duoverpakking en met die andere kan ik meestal wel minstens 3x een maaltijd maken.

Met beiden doe ik over het algemeen wel een langere tijd, bedenk ik me net.

Die laatste gebruik ik ook om op mijn gevulde courgettes te leggen. Het ziet er een beetje raar uit, maar de plakjes vormen dan een soort kaassoufflétjes. Beter kan ik het niet omschrijven. :P

Als je het echt te gek vindt, zou ik die van Vegourmet Santeciano gebruiken :)
pi_124402482
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:54 schreef jerney het volgende:

[..]

Ja, maar ik die van vegusto is een duoverpakking en met die andere kan ik meestal wel minstens 3x een maaltijd maken.

Met beiden doe ik over het algemeen wel een langere tijd, bedenk ik me net.

Die laatste gebruik ik ook om op mijn gevulde courgettes te leggen. Het ziet er een beetje raar uit, maar de plakjes vormen dan een soort kaassoufflétjes. Beter kan ik het niet omschrijven. :P

Als je het echt te gek vindt, zou ik die van Vegourmet Santeciano gebruiken :)
Oh, dan valt het wel mee inderdaad :P
Is die Vegourmet Santeciano echt alleen om te smelten of kan je die ook gewoon zo eten?

Mmmm....ik heb net ontbeten maar krijg toch opeens trek in gevulde courgettes :9
  woensdag 27 maart 2013 @ 14:41:59 #212
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_124566619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:07 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Oh, dan valt het wel mee inderdaad :P
Is die Vegourmet Santeciano echt alleen om te smelten of kan je die ook gewoon zo eten?

Mmmm....ik heb net ontbeten maar krijg toch opeens trek in gevulde courgettes :9
Die van vegourmet kun je het beste raspen, omdat de textuur wat harder en gladder is dan je gewend bent van plakjes kaas. Maar hij is goed van smaak en doet denken aan jonge kaas.
Hij doet het vooral goed in een bechamelsaus die je gebruikt voor een gratin. Daarmee kun je een fijn korstje krijgen wat bij die van Vegusto alleen niet zo goed lukt. Maar die van Vegusto is zacht en smelt dus goed. Ik heb het vanmorgen gebruikt voor in mijn panini en dat werkt heel goed. :Y

En heb je gevulde courgettes gemaakt? :9
pi_124817841

Het smaakt een beetje naar kroepoek :P

http://www.biojournaal.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=6981

Nieuw bij Your Well: Chips uit zee

Vanaf heden distribueert Your Well de 'Chips uit Zee' van het merk OceanDesertFood. Deze krokante, ziltzoute snacks zijn gemaakt van tarwe en zeewier. Dit unieke product in de Nederlandse markt laat zien dat zeewier een prima ingrediënt is om lekkere en verantwoorde producten te maken.

Chips uit Zee wordt in Nederland vervaardigd met een zeewierpasta geïmporteerd uit Baja California (Mexico). Kelpwieren uit de oceaan bij Baja California worden gedroogd en fijngemalen tot Kelppoeder. Tarwe, Kelppoeder en zeezout worden daarna samengeperst tot een groene zeewierpasta. Gefrituurd in zonnebloemolie groeit de pasta uit tot knapperige chips, die je qua textuur en smaak goed kunt vergelijken met kroepoek of knabbelspek. Eet ze puur, met een druppeltje citroen, guacamole, humus of een salsasaus.

Kelpwier bevat meer voor de mens belangrijke voedingsstoffen dan enig ander voedingsmiddel: mineralen en sporenelementen (bijvoorbeeld ijzer en jodium), eiwitten, vitaminen E en A, makkelijk oplosbare vezels. Na het frituren bestaat de chips uit 58 procent tarwe, 29 procent kelpwier, 11 procent zonnebloemolie (onverzadigde vetzuren), zeezout. Chips uit zee bevat 65 procent minder vet en 20 procent minder calorieën dan gewone aardappelchips. Adviesprijs voor een zak van 75 gram: 2,75 euro.

Your Well is sinds zomer 2010 aanbieder van diverse producten op basis van zeewier, waaronder de Franse productlijn Algoplus. Voor meer informatie: www.algopluszeewier.nl
pi_125361569
Even een vraagje tussendoor: kennen jullie de planteneter?

Ik ben bezig grotendeels veganistisch te eten, maar nog wel oriënterend. Deze man vind ik zo'n inspiratie!
De toevoeging aan zijn leefstijl vind ik dat hij zoveel mogelijk dicht bij de natuur eet. Wat natuurlijk niet de 'kern' idee van veganisme is, maar toch. Iemand die zich in deze leefstijl herkent?
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:00:27 #215
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_127199864
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:03 schreef Milchat het volgende:
Even een vraagje tussendoor: kennen jullie de planteneter?

Ik ben bezig grotendeels veganistisch te eten, maar nog wel oriënterend. Deze man vind ik zo'n inspiratie!
De toevoeging aan zijn leefstijl vind ik dat hij zoveel mogelijk dicht bij de natuur eet. Wat natuurlijk niet de 'kern' idee van veganisme is, maar toch. Iemand die zich in deze leefstijl herkent?
:N ik ken alleen low impact man.

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef TechXP het volgende:
Oja.. Daiya kaas waar men zo blij mee is in de VS is ook sinds een tijdje in Duitsland te krijgen bij een webshop. http://veganz.ave.vg/food(...)ack-style-wedge-200g
Net besteld O+ Ben benieuwd :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:25:53 #216
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_127792374
Daiya heeft er weer een fan bij O+
Ze smelten de soyakazen *O*
Draadjes trekken O+
pi_127793258
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_131647416

Ingrediënten