Haal eerst je landgenoten hier maar eens weg die wel degelijk parasiteren. Dan zal ik een abonnement met 1 b nemen... En ik woon nog steeds in mijn eigen land, moet ik de definitie van de term allochtoon ook geven of kan je die definitie vinden in je uitstekende ICT-voorzieningen?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat ze hier abbo`s verkopen? Jij als allochtoon zou minstens een abbo moeten hebben.
omdat wij veel kaas eten en makenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Belgen zijn niet dommer dan Nederlanders.
Maar ook zoiets, Nederlanders kaaseters noemen. Waar die onzin nu weer vandaan komt
De eerste ok, die 2de kan echt door elke 12 jarige kleuter met een Macbook gemaakt worden manquote:Op maandag 25 juni 2012 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
Zeggen dat Nederlanders geen muziek kunnen maken
Dat is toch mooi, joh. Cultuur enzoquote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso NederlandersMet hun domme houten schoentjes
weet je hoe fijn die zijn en best praktisch.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Je bent een Fok-allochtoon, want Belg, en dus minderwaardig, daar verander je niks aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Haal eerst je landgenoten hier maar eens weg die wel degelijk parasiteren. Dan zal ik een abonnement met 1 b nemen... En ik woon nog steeds in mijn eigen land, moet ik de definitie van de term allochtoon ook geven of kan je die definitie vinden in je uitstekende ICT-voorzieningen?
En hun geklaag.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Jullie hebben iig wel 1 record in handen!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef cool15 het volgende:
onze regering bestaat ook uit faalbelgen
laten we daar maar eerst iets aan doen, daarna kunnen we weer grappen maken. verder vind ik TS hypocriet want belgen hebben ook nederlanders grappen.
Jij haat me gewoon omdat ik tieten heb die jij nooit zal mogen aanschouwen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een Fok-allochtoon, want Belg, en dus minderwaardig, daar verander je niks aan.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
weet je hoe fijn die zijn en best praktisch.
Oh please, Belgische tieten, geef ze me.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij haat me gewoon omdat ik tieten heb die jij nooit zal mogen aanschouwen.
Vrouwen zonder fobo-foto's zijn per definitie niet om aan te gluren, elke mooie chick wil aandacht, altijd, overal van iedereen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij haat me gewoon omdat ik tieten heb die jij nooit zal mogen aanschouwen.
Eentje is Belgisch en eentje is Italiaans. De moeite hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh please, Belgische tieten, geef ze me.
Marie30 is echt zo`n Belgische moeke met enorme reet, bloemetjesjurk, kort pittig kapsel en cup HH ofzo. Brrrrrrrr.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zonder fobo-foto's zijn per definitie niet om aan te gluren, elke mooie chick wil aandacht, altijd, overal van iedereen.
Dus laat maar.
Okquote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zonder fobo-foto's zijn per definitie niet om aan te gluren, elke mooie chick wil aandacht, altijd, overal van iedereen.
Dus laat maar.
kun je wel zo gaan lullen maar je kan er van alles mee en ze zitten best fijn hoorquote:
Dus 1 tiet is uitgezakt, dik, depressief en lelijk en de ander is into pasta?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eentje is Belgisch en eentje is Italiaans. De moeite hoor
Johquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Marie30 is echt zo`n Belgische moeke met enorme reet, bloemetjesjurk, kort pittig kapsel en cup HH ofzo. Brrrrrrrr.
Ik heb er geen. Een aanrader dus? Kan me toch echt niet voorstellen dat dat hout lekker zit?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
kun je wel zo gaan lullen maar je kan er van alles mee en ze zitten best fijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |