Ben jij dat?!quote:
Dacht al, jij lacht nooit.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef gogosweden het volgende:
nee, dat ben ik niet, alleen toen ik mijn lange haar had leek die gozer wel wat op mij
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind het echt een leuk shirtje hoor![]()
En wat doet Victor in de OP?
Omdat ze alleen daar een spiegel hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom maken mensen altijd foto's in de wc/badkamer........
Ik had dat al gemeld ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef TJV het volgende:
Lorrelies, helaas zie ik je post door die vernieuwshit.
IN EEN BADKAMER HANGT EEN SPIEGEL, WAAR VEEL MENSEN DIE NIET IN DE KELDER HEBBEN.
NOU GRGR EN DOE DE GROETJES AAN RIDDER GRANIET
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef MineraalWater het volgende:
Let maar op. Ik ben 2 dagen gebanned omdat ik een plaatje met een hakenkruis had gepost met mijn mc poppetje waar stond "All heil plexcon."
Vaffanculoquote:
niet lievquote:
Slimquote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef TJV het volgende:
Ik heb ooit Vaffanculo tegen zo'n carabinieriventje geroepen, nog nooit zo hard gerend. Maar volgens mij hoorde hij me niet, want toen ik omkeek na 50 meter stond ie nog op dezelfde plaats. Dan ben je dus voor jan lul een Usain Bolt, verdomme. :/
das over een paar seconden..quote:Op zondag 24 juni 2012 23:59 schreef TJV het volgende:
Morgen weer een deel van kutverhaaltjes zonder climax.
Waarom in godsnaam hier? Moet dat nou weer?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:18 schreef vogelkooi het volgende:
en morgen ochtend wel omdat ik te weinig heb geslapen..
In de NBA sets!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
No offense, maar ik vroeg mij ineens af hoeveel neger-Legopoppetjes er bestaan. Ik had die Mace Windu-kerel met die paarse lightsaber van de Star Wars-sets, maar kan geen andere bedenken.
Hebben ze ook!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck dit, die blanke spelers zijn niet geel maar.. blank.
owhnee nietquote:
Ik heb die sets nooit zien liggen (zal wel N-A only zijn), maar het lijken mij echt verzamelaarssets, geen normale retail dingenquote:
Dat in plaats van en factuur er een oorlogsverklaring verstuurd wordt?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik speel dit af en vertaal ineens geen werkgerelateerde documenten maar oorlogsverklaringen! Zo episch dit.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo D:quote:
En die blonde lijkt wel erg veel op Vb's foto in de OPquote:Op maandag 25 juni 2012 00:41 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]`
De koning is plan en ik ben die bruine ridder
Ik kan er altijd aan zitten of naar kijken als ik wilquote:Op maandag 25 juni 2012 00:41 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]`
De koning is plan en ik ben die bruine ridder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef Lorrelies het volgende:
Omg wat staat er een hoop geloof crap op youtube internet
4shared.com?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Das met registratie, eh
Oh, in het verleden kon het daar wel zonder registratiequote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Das met registratie, eh
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 00:56 schreef tuut-chips het volgende:
Ben ij de enige die hier echt nachtmerries van krijgt?
[ afbeelding ]
Die heb ik donderdag besteldquote:Op maandag 25 juni 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zocht er niet iemand een nieuwe SSD?
Deze is best wel goedkoop
Lage schrijfsnelheid.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zocht er niet iemand een nieuwe SSD?
Deze is best wel goedkoop
Kon er niet veel tegen doen. Behalve als hij gebruik gaat maken van het idee. Dan kan ik wel naar de rechter stappen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey er ehm datdus, hejje trouwens al iets voor elkaar gekregen met dat butje dat je bedrijfje jatte?
Dat heb ik wel een aantal keer geschreeuwd.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje al eens overwogen om hem a la oeroude randstadse traditie een onganse muilpeer te verkopen?
Want eerlijk en met alle respect hoor, geweld is nooit een oplossing. Maar ik zou mij daar toch in een neverending rage hem en zijn nakomelingen tot in de zesde generatie een pakkie billekoek gegeven hebben. Dat lijkt mij echt een zielig ventje, zeg.
OMG NSFW.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
linkerdelinkerDELINKERDELINKERDElinkerdeLINK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet gekliktquote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
linkerdelinkerDELINKERDELINKERDElinkerdeLINK
Als je en pool bent mag dat wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:50 schreef -Datdus- het volgende:
sinds wanneer mag je op een stijger zonder helm of tuig?
Praat is normaal man, duitser!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mreuw, ik vind het nu zelf wel meevallen. Zaterdag- en zondagmorgen had ik wel een kater van de extracategorie met bonusmultiplier en al.
Oeaargh, vogelkooitjelief, doet mij er trouwens aan denken, rond een uur of half vijf ging iedereen toen slapen. Maar al die mongolen gingen dus ladderzat op banken en in bedden liggen, al dan niet met elkaar. Ander meidje en ik (vogelkooi, het is dat meidje van de feessiesschoonmaak BV-discussie) zaten een bakkie pleur te doen (gastheer had nespresso, eh, eh, eh ERM EH JA NESPRESSO JA) en je HOORDE ze allemaal na een paar minuten spugen en overgeven, niet te zuinig. Allemaal liggen, voelen die typische verdraaiing van je maag en hoppakee, anderhalve dag aan voedsel over de bedden en kleren en tijdschriften
Heb je nou nog eens wat geschreven voor games?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij bent zo ene geboren gelder, jij mag geen commentaar m.b.t. accenten en dialecten hebben.
In Drenthe bedoelen ze; "Hallo, ik ben een drenth en een geboren rasmongool.", maar dan verstaan wij wél fatsoenlijk nederlands sprekende mensen alleenig "8y78f, 7g 7g089 g7g 79g9."quote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb geen dialect, misschien licht Drents.
Jazeker, maar het afgelopen weekje dan weer niet. Om mijn quotum op te halen schrijf ik vanaaf even een stukje of vijf.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je nou nog eens wat geschreven voor games?
Schrijf een verhaaltje over tetris.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jazeker, maar het afgelopen weekje dan weer niet. Om mijn quotum op te halen schrijf ik vanaaf even een stukje of vijf.
Ik heb niet gekotst, ik heb tijdschriften met tientallen tegelijk in de papierbak gedonderd. Tenminste, ik dacht dat dat de papierbak was.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef vogelkooi het volgende:
Dus als ik mijn on-dialect tool aanzet. dan begrijp ik dat je en orgie hebt gehad. En daarna over tijdschriften hebt gekotst?
ja die ene wel om een uur of twee a drie, maar die andere niet, die scheen lesbisch te wezen. Heddik gehoord. Das dat opruimmeidje, erm eh eh ja eh ja?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:33 schreef vogelkooi het volgende:
Ja schoongemaakt maar met die meidje van je?
Jij bent niet dom, dat had ik al door.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé wat? Hoe bedoel je 'niks gebeurt'? En welleke faeces opruim BV hejje het over? Alhoewel, dat kunnen we natuurlijk wel oprichten.
Oh wacht, jij refereert aan 'feessiesopruim BV'? Das poldertaals voor feestjes.
Nee, alle vrouwen zijn vanbinnen een beetje (les)biquote:Op maandag 25 juni 2012 12:41 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En lesbische vrouwen kun je wel genezen met echt vlees, die zijn lesbisch geworden omdat hun eerste keer klote was en dachten dat alle mannen zo waren.
The Other Side of the Coin gehaald? Leek me niet übertof ofzo maar misschien wel de moeite waard.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef MineraalWater het volgende:
Android Beats Oracle and Apple Patent Challenges
Opnieuw
dat klinkt meer als een klok klepel verhaal..quote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef MineraalWater het volgende:
Wtf, iemand zegt dat er zo'n gast een langstudeerdersboete krijgt omdat hij van HAVO 4 naar MBO gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een tussenstandje van de SC's en topics met elkaar vergeleken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#43! Matig mannen, matig.
Inderdaad, Klopt niets van kan alleen als je op HBO zit.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt meer als een klok klepel verhaal..
HEY MAN GRIJP DIE LAPO IS.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand riep mannen, ik voel me geroepen.
Dag is nog wel goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe was jullie dag? Wat verwacht je van de komende 24 uur? Wat wil je later voor werk doen?
Ik verwacht regen en wolken.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe was jullie dag? Wat verwacht je van de komende 24 uur? Wat wil je later voor werk doen?
Applicatie-Ontwikkelaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga eens beter je best doen knaap.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
zo, mijn afstudeer poster is klaar
[ afbeelding ]
macsquote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef -Datdus- het volgende:
En ga uit het mac lokaal stomme fan boy.
Geen idee nog niet gebruikt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef MineraalWater het volgende:
Datdus, Was wel een mooi lettertype he dat ik je doorstuurde.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
zo, mijn afstudeer poster is klaar
[ afbeelding ]
ZWAAAAAAR TERECHTE KLACHT!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Bol.com week aanbieding
DE WEEK AANBIEDING GAMES IS VERLOPEN
WAAROM LAAT JE DIE RECLAME DAN ZIE GIJ DOOS
Thanks! Nu zie ik gelijk dat mijn pakje is verzonden.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Bol.com week aanbieding
DE WEEK AANBIEDING GAMES IS VERLOPEN
WAAROM LAAT JE DIE RECLAME DAN ZIE GIJ DOOS
Jepquote:
Whitquote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef bobbernaut het volgende:
Whit you I want to spend the rest of me life
Je tekentablet toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |