Het gaat niet over het onderwerp, het gaat om de manier waarop. En laat je niet zo opnaaien door een mannetje van 15, waar maak je je druk om zeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je gelijk even de agenda met discussie-onderwerpen doorsturen dan?
Heb in de rust en voor ENG-ITA nog ff alles doorgenomen hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Biologie al klaar Ajacied422 of hoe zit dat?
Bij Noahs Ark zijn ze allemaal vadsig. Hef is dik, Crooks, Murda ook, enige die uit de toon valt is Spacekeesquote:
Wat moet je nog doen dan? Toets in je laatste week?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb in de rust en voor ENG-ITA nog ff alles doorgenomen hoor..
Morgen nog wel hard stampen en kom goe man
kraantje p valt mee toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Bij Noahs Ark zijn ze allemaal vadsig. Hef is dik, Crooks, Murda ook, enige die uit de toon valt is Spacekees
Morgen Bio en Engels. Overmorgen AK en dan zo ongeveer vakantiequote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat moet je nog doen dan? Toets in je laatste week?
Ga je nog ergens heen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Bio en Engels. Overmorgen AK en dan zo ongeveer vakantie
Vind je wielrennen ook leuk?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar België. Een week tussen de tour de france en de JCS. We denken overal aan
Daar heb ik ook een pleurishekel aan ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ja.. De Tour begint ook weer binnenkort
Stel je eens voor dat je die TV-uitzendingen gemist had. Dan baal je wel hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar België. Een week tussen de tour de france en de JCS. We denken overal aan
Blijft je zusje alleen thuis toevallig?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK ga gewoon een dag voor de eerste competitie wedstrijd op vakantiequote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is van mij vriend.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blijft je zusje alleen thuis toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |