staat ernaast gelinked, dat geeft toch wel de kwaliteiten van Ricky aan.quote:
Ik, lekker bier suupn en chagrijnig kijken, want dat mag bij metal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:17 schreef Kotsdrol het volgende:
Iemand naar Into The Grave zaterdag?
7,-quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
is t gratis? nog niks in de planning staan voor zaterdaggeloof ik, en even hollebatse is altijd leuk.
kaartje te halen bij big bad wolf records, tegenover snackbuffet t vliet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Is te doen
ik kom op fok tv trouwenshouden jullie ff in de gaten als ik er op ben, ik kijk zelf amper nog op fok
Tamme!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kaartje te halen bij big bad wolf records, tegenover snackbuffet t vliet.
Wat dacht je van een meldinkje plaatsen via 112?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef drakin het volgende:
kaartjes zijn toch 6,66 voor into the grave?
Zojuist nog een paar jongens gezien die op het station uitgebreid en rustig fietsen stonden te jatten, zo weinig toezicht daar dat dieven daar alle tijd voor hebben. Zelf geen idee waar je zoiets kunt melden, zag geen mogelijkheid daarvoor, alles al dicht op de net laatst vertrekkende trein na.
Ja, dat vond ik ook al gek.. Of iets met zoom, of die brug is in de loop der tijd verplaatstquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef justmattie het volgende:
Het is alsof dat gebouw naar achteren verplaatst is
servicekostenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef drakin het volgende:
kaartjes zijn toch 6,66 voor into the grave?
Zojuist nog een paar jongens gezien die op het station uitgebreid en rustig fietsen stonden te jatten, zo weinig toezicht daar dat dieven daar alle tijd voor hebben. Zelf geen idee waar je zoiets kunt melden, zag geen mogelijkheid daarvoor, alles al dicht op de net laatst vertrekkende trein na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |