Ik heb n om te neuken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:51 schreef justmattie het volgende:
Strak idee. Tevens heb ik nu zin in palm.
Mogen wij daar neuken? In de koelkast dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik werk naast een koelkast. En naast een kas.
Beetje laat, onderhand heb ik al 2x geneukt.quote:
Had het dan eerder gezegd. Fuuuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje laat, onderhand heb ik al 2x geneukt.
Sorryquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had het dan eerder gezegd. Fuuu
Alex van harte
Die van mij mag je kopen voor ¤ 135.000 k.k. ;-)quote:
Appartement mag ook. Krijg jij ook een sleutel, mag je altijd binnen vallen om je pener in mijn kont te drukken.quote:
Dat is zo'n 125.000 boven mijn budget. Wordt m dus nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:25 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die van mij mag je kopen voor ¤ 135.000 k.k. ;-)
Lig nu op Froskepolle en het is hier uitgestorven. Onvoorstelbaar zo'n natuurgebied 750mtr van je huis.
Je kan wel een kamertje tijdelijk bewonen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Appartement mag ook. Krijg jij ook een sleutel, mag je altijd binnen vallen om je pener in mijn kont te drukken.
Bij jou en je ouders in huis.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan wel een kamertje tijdelijk bewonen?
Pener
Jornt nog gefeliciteerd?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank jullie wel. Ik was niet online. Maar heb wel dingen gedaan. Niet in de koelkast
Foei.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:55 schreef justmattie het volgende:
Seks. Ik was jullie alweer vergeten
staat ernaast gelinked, dat geeft toch wel de kwaliteiten van Ricky aan.quote:
Ik, lekker bier suupn en chagrijnig kijken, want dat mag bij metal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:17 schreef Kotsdrol het volgende:
Iemand naar Into The Grave zaterdag?
7,-quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
is t gratis? nog niks in de planning staan voor zaterdaggeloof ik, en even hollebatse is altijd leuk.
kaartje te halen bij big bad wolf records, tegenover snackbuffet t vliet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Is te doen
ik kom op fok tv trouwenshouden jullie ff in de gaten als ik er op ben, ik kijk zelf amper nog op fok
Tamme!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kaartje te halen bij big bad wolf records, tegenover snackbuffet t vliet.
Wat dacht je van een meldinkje plaatsen via 112?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef drakin het volgende:
kaartjes zijn toch 6,66 voor into the grave?
Zojuist nog een paar jongens gezien die op het station uitgebreid en rustig fietsen stonden te jatten, zo weinig toezicht daar dat dieven daar alle tijd voor hebben. Zelf geen idee waar je zoiets kunt melden, zag geen mogelijkheid daarvoor, alles al dicht op de net laatst vertrekkende trein na.
Ja, dat vond ik ook al gek.. Of iets met zoom, of die brug is in de loop der tijd verplaatstquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef justmattie het volgende:
Het is alsof dat gebouw naar achteren verplaatst is
servicekostenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef drakin het volgende:
kaartjes zijn toch 6,66 voor into the grave?
Zojuist nog een paar jongens gezien die op het station uitgebreid en rustig fietsen stonden te jatten, zo weinig toezicht daar dat dieven daar alle tijd voor hebben. Zelf geen idee waar je zoiets kunt melden, zag geen mogelijkheid daarvoor, alles al dicht op de net laatst vertrekkende trein na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |