Heb ik niet. Hij is gletsjerblauwquote:
Beetje jammerquote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik niet. Hij is gletsjerblauw
In de NHL, op de trap. Jij liep omlaag, ik omhoog. Alleen we waren allebei verdiept in de telefoon en ik zag t pas op t laatste moment.quote:
Ik dacht serieus nog gister; die lijkt op Ix. Maar verder niet bij stilgestaan. Volgende keer zal ik beter oplettenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de NHL, op de trap. Jij liep omlaag, ik omhoog. Alleen we waren allebei verdiept in de telefoon en ik zag t pas op t laatste moment.
Ik was t dus. Gewoon minder naar je telefoon kijken jaaaa.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus nog gister; die lijkt op Ix. Maar verder niet bij stilgestaan. Volgende keer zal ik beter opletten
Zegt er ook 1 wat hehe. Morgen ook aanwezig dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was t dus. Gewoon minder naar je telefoon kijken jaaaa.
Kiek eens aan juh.. Leuk nou.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:34 schreef Neuskleuter het volgende:
Hallo stadsgenoten!
Op zaterdag 22 september komt het FOK! Columnistencabaret voor het eerst naar Leeuwarden. Wil je DriekOplopers, Bakoenin, Martin7Sloten, Zonnetje40, Planeethenk of andere columnisten zelf eens zien en vertellen wat je van hun columns vindt, dan ben je van 13.00 van harte welkom in Eetcafé Het Leven aan de Druifstreek. Toegang is gratizzzz.
[ afbeelding ]
Nou juh. Ik ga trouwens een column over Leeuwarden schrijven, om ons stadsje te introduceren aan de columnisten die een inenting hebben gehaald.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kiek eens aan juh.. Leuk nou.
Ja 's middags alleen. En ik zag je wel jongeeee.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zegt er ook 1 wat hehe. Morgen ook aanwezig dan?
O ja, dat was ook alweer lang geleden, zeg!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef justmattie het volgende:
Dat is al heel wat voor een column![]()
Misschien die platen die van de Achmeatoren zijn afgewaaid?
Ik tot 13:15 geloof ik. Ja, maar nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja 's middags alleen. En ik zag je wel jongeeee.
Ik zou het niet meer weten. Maar jij bent import?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
O ja, dat was ook alweer lang geleden, zeg!
Ik neem de titel van dit topic trouwens ook maar even mee
@CoExist: dank je voor het meedenken! Dat was helaas voor mijn Leeuwardertijd, dat kan ik voor mijzelf niet helemaal plaatsen.
ik vanaf 13.00 geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik tot 13:15 geloof ik. Ja, maar nee.
Wat doe je tegenwoordig? Daar bij die laboratoria op G/H ?quote:
Yes, lerarenopleiding. En jij?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig? Daar bij die laboratoria op G/H ?
Nice. Bedrijfseconomie, tweede jaar nu.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yes, lerarenopleiding. En jij?
Nice. Waar zit dat ergens?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nice. Bedrijfseconomie, tweede jaar nu.
Van oorsprong Tukker, maar siepels kennen we allemaal. Ik heb m'n Liwwadders in het verstaan ook flink bijgespijkerd, heb ooit nog eens een tijd Leeuwarden Toen geregisseerd voor Mercurius. Heerlijk, dat gelul van die oudjes bij elkaarquote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten. Maar jij bent import?
dan komen we elkaar bij f nog weleens tegen.quote:
Ongetwijfeld. De school is klein wat dat betreft.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan komen we elkaar bij f nog weleens tegen.
Dan ben je goed ingeburgerdquote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Van oorsprong Tukker, maar siepels kennen we allemaal. Ik heb m'n Liwwadders in het verstaan ook flink bijgespijkerd, heb ooit nog eens een tijd Leeuwarden Toen geregisseerd voor Mercurius. Heerlijk, dat gelul van die oudjes bij elkaar
sowieso zit ik soms ook op f.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. De school is klein wat dat betreft.
Ze zijn op een gegeven moment overgegaan op goedkopere camera's; leek het net of ze met een webcam stonden te filmenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan ben je goed ingeburgerdDat programma was altijd best wel mooi. Leuk om te zien hoe de stad vroeger was. Wel jammer dat de kwaliteit van Mercurius nooit goed was
.
Ik ga nog meer oplettenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sowieso zit ik soms ook op f.
Ja, inderdaad. En dan inzoomen op gezichten, maar dan halve gezichten tonenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ze zijn op een gegeven moment overgegaan op goedkopere camera's; leek het net of ze met een webcam stonden te filmen
Alleen op maandag van 13.00-16.00quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga nog meer opletten
[..]
Ja, inderdaad. En dan inzoomen op gezichten, maar dan halve gezichten tonen![]()
Dat was wel jammer.
Ik zit er tot 13:45. Bevalt de NHL beter dan de HAN?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen op maandag van 13.00-16.00
Het begint nu inderdaad wel te vervelen. Zelfs met m'n ramen dicht is het nog storendquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Paladijn het volgende:
Kan de bouncy bouncy muziek wat zachter?
Nee, de HAN heeft roltrappen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit er tot 13:45. Bevalt de NHL beter dan de HAN?
[..]
Het begint nu inderdaad wel te vervelen. Zelfs met m'n ramen dicht is het nog storend
De kwaliteit was vreselijk. Gelukkig heb ik zelf nog wat originele beelden voor mijn portfolio, waar soms best goede dingen tussen zitten, al zeg ik het zelf. De kwaliteit was op de computers van de omroep wel goed (afhankelijk van de makers), maar bij het uitzenden ging het vaak flink achteruit.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan ben je goed ingeburgerdDat programma was altijd best wel mooi. Leuk om te zien hoe de stad vroeger was. Wel jammer dat de kwaliteit van Mercurius nooit goed was
.
Nu wil ik het weten ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef justmattie het volgende:
Ik had een voorspelbaar antwoord, maar die neem ik terug
Dus het lag niet aan de camera's maar meer aan de andere apparatuur. Zulke beelden mag je zeker niet op Youtube zetten? Zullen genoeg mensen zijn die zoiets leuk vinden om te bekijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
De kwaliteit was vreselijk. Gelukkig heb ik zelf nog wat originele beelden voor mijn portfolio, waar soms best goede dingen tussen zitten, al zeg ik het zelf. De kwaliteit was op de computers van de omroep wel goed (afhankelijk van de makers), maar bij het uitzenden ging het vaak flink achteruit.
Nee jonge, dat kan ik hier toch niet neerzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |