FOK!tv - Tieten, FOK!kers en geile fotografen op Castle Festquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
de filmpjes die stefan soms voor fok maakt
Weinig gebeurt , dus hast niks mistquote:
Ze waren ergens langs het spoor, ik denk zo'n beetje ter hoogte van 't Stephensonviaduct, allemaal vuurpijlen aan het afschieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:56 schreef drakin het volgende:
Nee, wel geknal gehoord vanavond, had iemand soms iets te vieren?
En je verkoos die film boven de 4 uitnodigingen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef drakin het volgende:
O ja daar was ik nog voor uitgenodigd, de reunie dan, zou een BBQ zijn voor oud medewerkers(heb in bestuur gezeten en 2 jaar meegeholpen). Maar ja moest tussen 4 uitnodigingen kiezen die dag.
Ach, het is ook allemaal wat hè.. Waaraan ben je precies geopereerd, btw?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:11 schreef drakin het volgende:
Nee de film keek ik pas bij thuiskomst. omdat ik net geopereerd ben heb ik sowieso de bbq's afgewezen, 3e wat ik afwees was eftelingbezoekje met groepje leuke mensen.
En waarom nou ook nog doordeweek vuurwerk? 1 keer vieren is wel genoeg, nu is het niet leuk meer.
Ik voorspel dat we 29 september kunnen schaatsen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:35 schreef Opdekop het volgende:
Wat ist koud niet jongens, kenne we al hast weer reedride?
Hoe gaat het met je auto dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we 29 september kunnen schaatsen!
Ja vreselijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, het is ook allemaal wat hè.. Waaraan ben je precies geopereerd, btw?
Pff.. Hoe kut is dat; en ook nog precies rond die uitnodigingen hèquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja vreselijkIk ben aan mijn rechterhand geopereerd en kan zowat alles behalve de rechterhand gebruiken, met bbq en efteling vind ik het toch fijner 2 handen te kunnen gebruiken. Vooral omdat bij 1 ook nog de tent meemoest.
Met een paar weken zou de hand weer goed bruikbaar moeten zijn, zware dingen echter met een paar maanden.
Weinig van meegekregen. Zal wel bij de trap richting Huizum zijn, onder het verste spoor?quote:Nog meer zeur ui dit stadsje, bij het ststion maken ze nu liften, op zich heel fijn want die zijn gewoon nodig voor de luiaards en gehandicapten, maar omwonenden kunnen er wat hinder van ondervinden. Prima tot nog toe, alleen hadden ze er niet bij verteld dat die hinder ook in de nacht plaatsvind!!! grmbl
Rijdt nog steeds. Moet binnenkort denk ik wel wegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je auto dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef CoExist het volgende:
Afgelopen woensdag vloog ik met de Russische airline Aeroflot van Beijing naar Moskou en van Moskou naar Amsterdam. Gedurende de lange vluchten bladerde ik uit verveling wat in het Aeroflot magazine welke in het lees vak zat van mijn stoel. Bij het bladeren zag ik plotseling een foto staan van de Leeuwarder Oldehove! Aangezien ik het Cyrillisch geschrift niet kan lezen heb ik een Russische steward gevraagd het te vertalen wat hij in gebrekkig Engels deed.
[ afbeelding ]
Vond het wel ff geinig om jullie te delen.
Dat lees je morgen in de Leeuwarder Courant!quote:
Gezellig he? We zullen bijna buren zijn, woon er ook vlakbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog meer zeur ui dit stadsje, bij het ststion maken ze nu liften, op zich heel fijn want die zijn gewoon nodig voor de luiaards en gehandicapten, maar omwonenden kunnen er wat hinder van ondervinden. Prima tot nog toe, alleen hadden ze er niet bij verteld dat die hinder ook in de nacht plaatsvind!!! grmbl
Gelezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat lees je morgen in de Leeuwarder Courant!
Haha wel lachen toch!quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rijdt nog steeds. Moet binnenkort denk ik wel weg
Jazekerquote:
Ook een fout type zoals al die E36 rijdersquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo dat?
ik heb weer een liwwadder met een e36 aan de haak geslagen.
Noem je jezelf nou een fout type? Wat voor E36 heb je nou eigenlijk precies?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jazeker
[..]
Ook een fout type zoals al die E36 rijders?
Haha ongeveerquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een fout type? Wat voor E36 heb je nou eigenlijk precies?
En hij is niet fout. Wel autistisch.
Hij een 320quote:Op zondag 2 september 2012 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Haha ongeveerIk heb een 316
Maar rijdt als een baas you know
![]()
![]()
Als ie maar aardig is toch
Nice. Ook helemaal gepimptuned en alles?quote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij een 320
Ikweet.
Hij is ook aardig.
Nope.quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nice. Ook helemaal gepimptuned en alles?
Doe eens een plaatje posten?quote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope.
Heeft alleen wel een lelijke kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |