SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dus iemand van het vmbo kan dat niet zijn ? Of hoe moet ik het nu zien?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij. Nog niet eens een hbo-studie afgerond, maar toch altijd correct en beleefd.
De ideale schoonzoon, if you will.
Jij moet gewoon je mond houden, schuimende Tinus.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus iemand van het vmbo kan dat niet zijn ? Of hoe moet ik het nu zien?
Oh okequote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden, schuimende Tinus.
Die zijn daar minder toe in staat. Die hebben ook vrijwel nooit een goed voorbeeld gehad om te volgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus iemand van het vmbo kan dat niet zijn ? Of hoe moet ik het nu zien?
Je zit totaal in de verkeerde richting op het moment.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die zijn daar minder toe in staat. Die hebben ook vrijwel nooit een goed voorbeeld gehad om te volgen.
Ik snap het ook wel, wij weten ook wel hoe het er aan toe gaat in die achterstandswijken.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die zijn daar minder toe in staat. Die hebben ook vrijwel nooit een goed voorbeeld gehad om te volgen.
Ach Nick, zie het anders maar zo, jij neemt mij niet serieus, maar ik denk dat niemand jou serieus neemt. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Whaha, die mening van jou doet mij vrij weinig. De meeste neem ik hier nog wel serieus(ja ik meen het)
Jij zit daar iig niet bij
Dat is toch zo? Dat wordt van generatie op generatie doorgegeven. Eens een tokkie, altijd een tokkie, om het even hard te zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Heeft denk eerder met je opvoeding te maken, maar goed
OOOOH SHIIIIT.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach Nick, zie het anders maar zo, jij neemt mij niet serieus, maar ik denk dat niemand jou serieus neemt. Letterlijk en figuurlijk.
Dat zou je zeggen, ik kan je echter vertellen dat zowel opvoeding als genen is. Lager opgeleide mensen zijn overigens ook vaker gescheiden, wat een slecht voorbeeld is voor de kinderen, die op hun beurt ook een hogere kans hebben om te scheiden later. Met bijbehorende ellende dus. Tevens kunnen lager opgeleide ouders niet alle cultuuraspecten van de samenleving goed overbrengen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Heeft denk eerder met je opvoeding te maken, maar goed
En Maurice, vraag nu eens aan mij, hoe veel ik daar om ga geven? Of kan je dat antwoord wel raden?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach Nick, zie het anders maar zo, jij neemt mij niet serieus, maar ik denk dat niemand jou serieus neemt. Letterlijk en figuurlijk.
Ik denk dat je dat nog wel eens vies tegenvalt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent nu toch aan het trollen mag ik hopen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bloedserieus.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent nu toch aan het trollen mag ik hopen?
Nee. Ik doe Sociologie he, dit is zonder grap mijn afstudeerrichting.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent nu toch aan het trollen mag ik hopen?
Bepaal jij dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, ik kan je echter vertellen dat zowel opvoeding als genen is. Lager opgeleide mensen zijn overigens ook vaker gescheiden, wat een slecht voorbeeld is voor de kinderen, die op hun beurt ook een hogere kans hebben om te scheiden later. Met bijbehorende ellende dus. Tevens kunnen lager opgeleide ouders niet alle cultuuraspecten van de samenleving goed overbrengen.
Het is HOEVEEL, niet HOE VEEL.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En Maurice, vraag nu eens aan mij, hoe veel ik daar om ga geven? Of kan je dat antwoord wel raden?
Wie dan? Zijn moeder waar hij nog bij in huis woont?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nog wel eens vies tegenvalt.
Dude, je scheert nu alles over een kam.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, ik kan je echter vertellen dat zowel opvoeding als genen is. Lager opgeleide mensen zijn overigens ook vaker gescheiden, wat een slecht voorbeeld is voor de kinderen, die op hun beurt ook een hogere kans hebben om te scheiden later. Met bijbehorende ellende dus. Tevens kunnen lager opgeleide ouders niet alle cultuuraspecten van de samenleving goed overbrengen.
Nee, dat bepaalt de wetenschap. En de statistiek, die het ook aantoont. En wel hier:quote:
Nee, jou moder hahahaahquote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie dan? Zijn moeder waar hij nog bij in huis woont?
[ afbeelding ]
Statistisch onderzoek was significant, en dus is het te generaliseren naar de populatie. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar met 95% zekerheid is te zeggen dat dit toch echt waar is.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude, je scheert nu alles over een kam.
Wetenschapquote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat bepaalt de wetenschap. En de statistiek, die het ook aantoont. En wel hier:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik iemand serieus nemen, die het leuk vind om geld in iemand zijn anus te verstoppen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie dan? Zijn moeder waar hij nog bij in huis woont?
[ afbeelding ]
Ik snap het wel hoor, jij hebt natuurlijk nooit gestudeerd dus jij begrijpt niet dat dat soort dingen ook kunnen gebeuren. Misschien is de reden dat je nog thuis woont ook dat je nooit gestudeerd hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand serieus nemen, die het leuk vind om geld in iemand zijn anus te verstoppen?
Of die geld van zijn ma krijgt om naar de kapper toe te gaan, en ondertussen een spelletje gaat kopen
En laten we vooral niet gaan vergeten. Iemand die hier na het stappen komt vertellen hoe ie met een 16 jarig meisje naar huis is gegaan, maar ondertussen gewoon thuis bij zijn studiegenoten aan zijn puddingbuks zit porren?
Nee idd, dat gaat mij niet lukken
Dit verhaal raakt natuurlijk kant noch wal, en heeft totaal geen betrekking op de gaande discussie. Laten we even ontopic blijven Nick.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand serieus nemen, die het leuk vind om geld in iemand zijn anus te verstoppen?
Of die geld van zijn ma krijgt om naar de kapper toe te gaan, en ondertussen een spelletje gaat kopen
En laten we vooral niet gaan vergeten. Iemand die hier na het stappen komt vertellen hoe ie met een 16 jarig meisje naar huis is gegaan, maar ondertussen gewoon thuis bij zijn studiegenoten aan zijn puddingbuks zit porren?
Nee idd, dat gaat mij niet lukken
Ik studeer ook en woon ook nog thuis? (ik heb echter wel eerder op kamers gewoond)quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, jij hebt natuurlijk nooit gestudeerd dus jij begrijpt niet dat dat soort dingen ook kunnen gebeuren. Misschien is de reden dat je nog thuis woont ook dat je nooit gestudeerd hebt.
En weer sla je plank helemaal mis. Dat doe jij wel iets vaker, dus ben ik er dan ook niet bang voor dat het iets vaker gaat gebeuren in dat leventje van jequote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, jij hebt natuurlijk nooit gestudeerd dus jij begrijpt niet dat dat soort dingen ook kunnen gebeuren. Misschien is de reden dat je nog thuis woont ook dat je nooit gestudeerd hebt.
Jawel hoor, want het ging erom waarom ik hem niet serieus nam. Dus vrij ontopicquote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit verhaal raakt natuurlijk kant noch wal, en heeft totaal geen betrekking op de gaande discussie. Laten we even ontopic blijven Nick.
Ja, behalve Nick. Maar dan zonder dat hoeren neuken.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef badboynova het volgende:
WTF is deze hier?
Is iedereen van het motto afgestapt " hoeren neuken nooit meer werken".
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef badboynova het volgende:
WTF is deze hier?
Is iedereen van het motto afgestapt " hoeren neuken nooit meer werken".
goeie comeback manquote:Op zondag 24 juni 2012 22:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, behalve Nick. Maar dan zonder dat hoeren neuken.
Dat is beter dan tegen de plank aanlopen, zoals jij te vaak hebt gedaan, getuige je hersencapaciteit.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En weer sla je plank helemaal mis. Dat doe jij wel iets vaker, dus ben ik er dan ook niet bang voor dat het iets vaker gaat gebeuren in dat leventje van je
[..]
Jawel hoor, want het ging erom waarom ik hem niet serieus nam. Dus vrij ontopic
KK heeft gewoon gelijk hoor. Ook over dat verminderd stemrecht trouwens. Vmbo'ers als jullie hebben nu eenmaal niet het denkvermogen om mee te beslissen over bepaalde zaken. Dat moet je gewoon overlaten aan hoger opgeleiden.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En weer sla je plank helemaal mis. Dat doe jij wel iets vaker, dus ben ik er dan ook niet bang voor dat het iets vaker gaat gebeuren in dat leventje van je
Haha heb je dat gezicht van jou wel eens bekeken dan? Kan niet zijn dat je zo op de aarde terecht bent gekomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is beter dan tegen de plank aanlopen, zoals jij te vaak hebt gedaan, getuige je hersencapaciteit.
Ik heb nooit op het VMBO gezetenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
KK heeft gewoon gelijk hoor. Ook over dat verminderd stemrecht trouwens. Vmbo'ers als jullie hebben nu eenmaal niet het denkvermogen om mee te beslissen over bepaalde zaken. Dat moet je gewoon overlaten aan hoger opgeleiden.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb nooit op het VMBO gezeten. Niet praten voordat je geslagen word
Daarom stem ik ook nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
KK heeft gewoon gelijk hoor. Ook over dat verminderd stemrecht trouwens. Vmbo'ers als jullie hebben nu eenmaal niet het denkvermogen om mee te beslissen over bepaalde zaken. Dat moet je gewoon overlaten aan hoger opgeleiden.
Toen heette het nog mavo of niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En toch ben ik nu al in ieder opzicht succesvoller dan jij. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan, waar dat aan ligt. Tevens is het niet netjes in een discussie om op de man te spelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha heb je dat gezicht van jou wel eens bekeken dan? Kan niet zijn dat je zo op de aarde terecht bent gekomen.
Dus ik vraag mij af wie wat vaker die plank heeft geraakt
Dat heette nog de mavo toen jij het volgdequote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef begrijpt het. Laat die jongen nou maar barbecuen, dan nemen wij wel de belangrijke beslissingenquote:
En nu?quote:
Hebben wij het over gehad wie er succesvoller zou zijn dan? Want volgens mij hebben we het niet daar over gehad toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch ben ik nu al in ieder opzicht succesvoller dan jij. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan, waar dat aan ligt. Tevens is het niet netjes in een discussie om op de man te spelen.
Precies ik bedoel jullie snappen de hossel ook niet dus ik verwacht dat jullie je daar ook buiten houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef begrijpt het. Laat die jongen nou maar barbecuen, dan nemen wij wel de belangrijke beslissingen
Ik ben in ieder geval summa cum laude geslaagd in Nick-GizMo trollin'.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu?
[..]
Hebben wij het over gehad wie er succesvoller zou zijn dan? Want volgens mij hebben we het niet daar over gehad toch?
Nah daar hoef ik niet over na te denken, ik heb gewoon een andere weg gekozen. Ieder zijn ding.
Op de man spelen? Zegt wie
True that.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies ik bedoel jullie snappen de hossel ook niet dus ik verwacht dat jullie je daar ook buiten houden
Blijf dat denken aubquote:Op zondag 24 juni 2012 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval summa cum laude geslaagd in Nick-GizMo trollin'.
Ach man, je had het echt overal aan kunnen zien, dat jij nou zo ontzettend makkelijk op de kast zit.quote:
Wat een bullshit weerquote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, je had het echt overal aan kunnen zien, dat jij nou zo ontzettend makkelijk op de kast zit.
Dat je er nog op doorgaat man, je bent gewoon kkhard getrolled.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
Het is 'doe wat je niet laten kan'.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat je er nog op doorgaat man, je bent gewoon kkhard getrolled.En de Oermannen hebben weer eens bewezen wat voor koningen ze zijn.
Omdat ik reageer? Ach sorry dacht dat het correct en beleefd was om zoiets iets te doen. Maar eigenlijk kan dat niet he als je geen hoge opleiding heb gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat je er nog op doorgaat man, je bent gewoon kkhard getrolled.En de Oermannen hebben weer eens bewezen wat voor koningen ze zijn.
Wauw, je bent nog steeds aan het happen terwijl we al gestopt zijn met trollen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik reageer? Ach sorry dacht dat het correct en beleefd was om zoiets iets te doen. Maar eigenlijk kan dat niet he als je geen hoge opleiding heb gehad![]()
bummer
Wie hapt nuquote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wauw, je bent nog steeds aan het happen terwijl we al gestopt zijn met trollen.
en nu doe je het weerquote:
Jij zat toch in de hamburgers XD.quote:
Oermannen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mannen met haarbanden,ik kan ze niet serieus nemenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh schijt land. De Rossi, Pirlo, Balotelli en buffon
Hoe voelt dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik neuk je in je kont.
No vaseline.
Toch niet! Door die faalhaas van een Cole!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pixell het volgende:
Daar gaan ze, die pasta/pizza vretende hommos
Pirlo is wel een baas
iddquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch niet! Door die faalhaas van een Cole!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |