Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
in 2/3 havo misschien ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openboek tentamen.
Je krijgt gratis antwoorden man
ja maar makkelijk is andersquote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar in principe staat alles in je boek hoor
I knowquote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah joh, beetje naar de inhoudsopgave staren zodat je snapt hoe het boek werkt is dan toch genoeg joh. Heb dat ook 1 keer gehad, makkelijkste tentamen ooit.
Liever een hipster dan een skinhead.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had als TT: 'Rijst is een hipster'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eenschquote:
Dat zeg je niet als er een groep skinheads voor je staatquote:
Ik vind het wel een leuke wedstrijd zo tussen het posten doorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik zit al een half uur naar een saaie wedstrijd te kijken. Is dit nou dat toernooi waar iedereen zo wild over is?
daar heb je wel een heel goed puntquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zeg je niet als er een groep skinheads voor je staat
Inderdaad. Wat is dezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar heb je wel een heel goed punt
haha idd, af en toe gebeurt er iets dan ff kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke wedstrijd zo tussen het posten door
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel posts in het vorige topic gingen over FUT? Het staat bijna gelijk aan hoeveel posts ik in het vorige topic had.TR gemacht. Dit soort offtopic posts zit niemand op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Het is zo.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar heb je wel een heel goed punt
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel posts in het vorige topic gingen over FUT? Het staat bijna gelijk aan hoeveel posts ik in het vorige topic had.GA EENSCH ONTOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic stelen, dacht dat het voorbij was![]()
DAT ZEGT TOCH GEEN FUCK OVER JE VOORKEUR, IDIOOT.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Altijd een grote bek over hakkers maar als ze face to face staan zeggen ze niets
Die hakkersquote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Altijd een grote bek over hakkers maar als ze face to face staan zeggen ze niets
Ja anders breek je nog een keer zijn ribben, al krijgt hij dan wel zakkie snoepquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
Die chick is beter hoor
En GJE, bij mij zit er ook een skinhead/hakker/nogwat in de klas. Ik zeg het wel is tegen hem en dan zegt hij gewoon, iedereen zijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |