Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
in 2/3 havo misschien ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openboek tentamen.
Je krijgt gratis antwoorden man
ja maar makkelijk is andersquote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar in principe staat alles in je boek hoor
I knowquote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah joh, beetje naar de inhoudsopgave staren zodat je snapt hoe het boek werkt is dan toch genoeg joh. Heb dat ook 1 keer gehad, makkelijkste tentamen ooit.
Liever een hipster dan een skinhead.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had als TT: 'Rijst is een hipster'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eenschquote:
Dat zeg je niet als er een groep skinheads voor je staatquote:
Ik vind het wel een leuke wedstrijd zo tussen het posten doorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik zit al een half uur naar een saaie wedstrijd te kijken. Is dit nou dat toernooi waar iedereen zo wild over is?
daar heb je wel een heel goed puntquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zeg je niet als er een groep skinheads voor je staat
Inderdaad. Wat is dezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar heb je wel een heel goed punt
haha idd, af en toe gebeurt er iets dan ff kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke wedstrijd zo tussen het posten door
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel posts in het vorige topic gingen over FUT? Het staat bijna gelijk aan hoeveel posts ik in het vorige topic had.TR gemacht. Dit soort offtopic posts zit niemand op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Het is zo.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar heb je wel een heel goed punt
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel posts in het vorige topic gingen over FUT? Het staat bijna gelijk aan hoeveel posts ik in het vorige topic had.GA EENSCH ONTOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic stelen, dacht dat het voorbij was![]()
DAT ZEGT TOCH GEEN FUCK OVER JE VOORKEUR, IDIOOT.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Altijd een grote bek over hakkers maar als ze face to face staan zeggen ze niets
Die hakkersquote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Altijd een grote bek over hakkers maar als ze face to face staan zeggen ze niets
Ja anders breek je nog een keer zijn ribben, al krijgt hij dan wel zakkie snoepquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
Die chick is beter hoor
En GJE, bij mij zit er ook een skinhead/hakker/nogwat in de klas. Ik zeg het wel is tegen hem en dan zegt hij gewoon, iedereen zijn smaak.
Heeft hij vaak ruzie?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
Die chick is beter hoor
En GJE, bij mij zit er ook een skinhead/hakker/nogwat in de klas. Ik zeg het wel is tegen hem en dan zegt hij gewoon, iedereen zijn smaak.
Ja, beetje standaard allochtoons gedrag.quote:
En dan zeg jij: Doe mij maar AARDBEIENquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
Die chick is beter hoor
Sylvie is gewoon geilquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
Die chick is beter hoor
Alsof skinheads beter zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, beetje standaard allochtoons gedrag.
Minimaal met een verhouding 1:10 vechten, anders wegrennen
Ik ging inderdaad offtopic door dat te zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TR gemacht. Dit soort offtopic posts zit niemand op te wachten.
Gabbers zijn helemaal niet uit op vechten, dusjaquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zeg je niet als er een groep skinheads voor je staat
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging inderdaad offtopic door dat te zeggen.
Jij kan het weten.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gabbers zijn helemaal niet uit op vechten, dusja
Dit gaat echt te ver.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver.![]()
Ik ben ervandoor. Later mannen. Ik kom wel terug als GJE in bed ligt.
Wat voor smaak en dan zegt de heer Toefjes aardbeienSMAAK.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
Toefjes die van jouw snap ik niet?
Thorb, was niet bij hem, en ik gaf diegene wel een zak snoep
En nee hij heeft niet vaak ruzie, al zit hij wel vaak buiten stoer tedoen tegen mensen die hij niet kent haha wel grappig
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, beetje standaard allochtoons gedrag.
Minimaal met een verhouding 1:10 vechten, anders wegrennen
overal een mening over hebben en het ook nog eens als feit voordoen terwijl hij niks meegemaakt heeftquote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, dan zegt die skinhead: Ieder zn smaak.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
Toefjes die van jouw snap ik niet?
Thorb, was niet bij hem, en ik gaf diegene wel een zak snoep
En nee hij heeft niet vaak ruzie, al zit hij wel vaak buiten stoer tedoen tegen mensen die hij niet kent haha wel grappig
Verkeerd moment, dacht ik alquote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik zit op mobiel, maar maak een team met Ibra, als het goed is heb ik dan nog zo een 14k over, Ibra heb ik dan al. Beetje raar moment nu misschien, maar ja![]()
4321 of 4312. Ibra spits.
Rest mag gold en silver zijn.
Nee. En jij ook niet, want je mag er niet in.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Heb je die sfeer op een feest als MoH al eens gezien?
Verzuilingquote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Als het aan GJE ligt heb je in Nederland 6 hokjes. Je hoort standaard bij een van deze hokjes. Geen uitzonderingen. Iedereen hoort in dat hokje en je kunt daar niet uit.
Gewoon niet lezen als hij weer zo'n bui heeft. Torres = skippen danquote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
gje?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij had mijn neef ook een bomberjack en kisten maar hij is nou niet bepaald een skinhead ofzo. Hij doet geen vlieg kwaad
skinhead is iets anders als een gabberquote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen echte. Dat zijn de mietjes die negers in elkaar slaan met meerquote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]GJE ik heb ook vaak genoeg Skinheads stoer zien doen tegen 2 personen ofso.
komt omdat iedereen aan de knuffelpillen zinquote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Heb je die sfeer op een feest als MoH al eens gezien?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
Oh, nu snap ik hem.
Lindgren. heb even een vraagje he.
Rijst is aan het haten op Skinheads.
GJE verdedigt Skinheads. En dan ga je weg, om GJE. maar waarom om GJE, rijst is net zo kinderachtig bezig.Rijst gooit niet om de minuut met een opmerking waarvan mijn hoofd explodeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Wat is MoH?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen echte. Dat zijn de mietjes die negers in elkaar slaan met meer
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
Oh, nu snap ik hem.
Lindgren. heb even een vraagje he.
Rijst is aan het haten op Skinheads.
GJE verdedigt Skinheads. En dan ga je weg, om GJE. maar waarom om GJE, rijst is net zo kinderachtig bezig.Zijn groepjes hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen echte. Dat zijn de mietjes die negers in elkaar slaan met meer
Masters of Hardcorequote:
het ligt inderdaad weer niet aan jou. want jij bent een speciale jongen (zoals je vast heel vaak te horen krijgtquote:
Oooowwww of wij de sfeer al gezien hebben. Dat is een feest waar je over 2 jaar en driehonderd zoveel dagen heen mag. Vertel eens over de sfeer?quote:
Nee, maar het is gewoon een kleding en muziekstijl. Dat mensen er hakenkruizen en racistisch bij gaan doen is wat andersquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Die allochtonen waar ook geen echte. Probeer het niet goed te praten.
Door te zeggen zijn geen echte
Daar krijgen de bezoekers niets van mee, pillen tot ze niets meer voelenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oooowwww of wij de sfeer al gezien hebben. Dat is een feest waar je over 2 jaar en driehonderd zoveel dagen heen mag. Vertel eens over de sfeer?
Wat maakt het uit johquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
Ja hallo. Ik word bestempeld als een hipster. Voor het eerst in mijn leven
Mennegoor of Hesselinkquote:
Is algemeen bekend dat er niet gevochten wordt en iedereen met elkaar optrekt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oooowwww of wij de sfeer al gezien hebben. Dat is een feest waar je over 2 jaar en driehonderd zoveel dagen heen mag. Vertel eens over de sfeer?
Jij die me ook niet helpt met mijn team, vdm?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar krijgen de bezoekers niets van mee, pillen tot ze niets meer voelen
Stil eens. Ik roem rijst net zo snel dom als hij zulke opmerkingen als jij plaatst.quote:
Hardcore is meer speed en cokequote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar krijgen de bezoekers niets van mee, pillen tot ze niets meer voelen
Kijk wie er begon voordat je de slachtofferrol aanneemtquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
Ja hallo. Ik word bestempeld als een hipster. Voor het eerst in mijn leven
Ik heb ondertussen al een paar leuke koopjes binnen gesleeptquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Ik verwijt jou niks rijst.
MENSEN NU EVEN KAPPEN OF DIE HIPSTER/HAKKER/SKINHEAD SHIT. OVER FUT PRATEN!!!!!!!
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stil eens. Ik roem rijst net zo snel dom als hij zulke opmerkingen als jij plaatst.
Je hebt niets, maar dan ook niets meegemaakt of meegekregen in deze wereld en weet precies hoe de MoH, Hipsters, Zuid-Zimbabwaanse regering, de ideologie in het Chinese plaatsje Tang Wei, de locatie van de olietankers in de Atlantische, stemrecht in Oezbekistan, de kleur veters van Ronaldinho, de Ph-waarde van je stukje net gekochte handzeep, het aantal gele M&M's in een zakje en de kleur van de capuchon van de prins van Zweden horen te zijn. Hou alsjeblieft je muil eens een tijdje over zaken waar je geen enkel benul van hebt.
Amen.
Amen to that brother.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stil eens. Ik roem rijst net zo snel dom als hij zulke opmerkingen als jij plaatst.
Je hebt niets, maar dan ook niets meegemaakt of meegekregen in deze wereld en weet precies hoe de MoH, Hipsters, Zuid-Zimbabwaanse regering, de ideologie in het Chinese plaatsje Tang Wei, de locatie van de olietankers in de Atlantische, stemrecht in Oezbekistan, de kleur veters van Ronaldinho, de Ph-waarde van je stukje net gekochte handzeep, het aantal gele M&M's in een zakje en de kleur van de capuchon van de prins van Zweden horen te zijn. Hou alsjeblieft je muil eens een tijdje over zaken waar je geen enkel benul van hebt.
Amen.
[..]
Amen.
precies dat bedoelde ik dus jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het ligt inderdaad weer niet aan jou. want jij bent een speciale jongen (zoals je vast heel vaak te horen krijgt)
+1quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Amen.
[..]
Amen.
Je probeert Rijst gewoon te verdedigen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Amen.
rijst weet al die dingen ook niet want die komt uit Chinaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je probeert Rijst gewoon te verdedigen.
Dat zal het vast zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, dankzij jou weet ik precies hoe de sfeer op hardcore feesten isquote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
oh wacht die bedoelde ik van mij ^^quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
overal een mening over hebben en het ook nog eens als feit voordoen terwijl hij niks meegemaakt heeft
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dankzij jou weet ik precies hoe de sfeer op hardcore feesten is
GJE Hou nou maar op. Je bent een beetje boos en nu denk je dat iedereen tegen je is. Lees morgen je berichten terug. Je zit in de pubertijd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is een complot, open de ogen mensen!!11quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
Skinheads zijn Baas
Hipsters zijn Baas
Iedereen is Baas
Einde discussie
NU OVER FUT!
Wat is het probleem? Ik heb even een paar pagina;s pauze gehoduenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij die me ook niet helpt met mijn team, vdm?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Zelfs een discussie over schoenen loopt hier uit de hand
MENSEN PRAAT MET ELKAAR!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het is een complot, open de ogen mensen!!11
hahah open de ogen haha rijstquote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zal best, maar jij weet ook dat het vaak mensen zijn die een grote groep vormen om tegen me in te gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
GJE Hou nou maar op. Je bent een beetje boos en nu denk je dat iedereen tegen je is. Lees morgen je berichten terug. Je zit in de pubertijd.
Goed idee, FC Pino, na Engeland - Italie een westrijd tegen ons?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
Zullen we nog even over clubben beginnen, hebben we nog niet gehad vandaag
dat maak je er echt weer zelf van door die enorme plaat en omdat je 20x per dag hoort dat je een speciale jongen bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal best, maar jij weet ook dat het vaak mensen zijn die een grote groep vormen om tegen me in te gaan
En omdat niemand achter mij staat verlies ik de discussie.
Zometeen lig ik op bed, Quel is er ook nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed idee, FC Pino, na Engeland - Italie een westrijd tegen ons?
xD Sowieso niet GJE boos op Rijstquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed idee, FC Pino, na Engeland - Italie een westrijd tegen ons?
Het is alleen niet zo dat die mensen nou samenspannen tegen jou als persoon, maar meer omdat ze het compleet oneens zijn met je mening. Jij weet steeds dingen te zeggen waar nagenoeg iedereen het pertinent niet mee eens is en dan krijg je datquote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal best, maar jij weet ook dat het vaak mensen zijn die een grote groep vormen om tegen me in te gaan
Als je argumenten sterk genoeg zijn kan je elke discussie winnen. Al is het 1 tegen 100. Al is dat bij jou natuurlijk niet zo snel het geval. Als je slimme, gevatte opmerkingen maakt en de juiste argumenten aanvoert kun je het misschien eens proberen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus ik mag me niet verdedigen als ik een pauper, sjonnie, skinhead word genoemd?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat maak je er echt weer zelf van door die enorme plaat en omdat je 20x per dag hoort dat je een speciale jongen bent.
Als Rijst iets doms zou zeggen zou ik hem ook uitlachen. En hij mij ookMaar jij doet het gewoon 10 keer per dag en gaat dan weer overal tegenin.
Astronautovic ipv Chocola wellicht?quote:
Ik zit op mobiel, maar maak een team met Ibra, als het goed is heb ik dan nog zo een 14k over, Ibra heb ik dan al.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik heb even een paar pagina;s pauze gehoduen
Dat is het communisme hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
We leven in een democratisch land.
Iedereen is gelijk.
Als dat niet zo was, zat Geertje Wilders wel aan de macht.
Wij zitten niet in het kabinet, dus we hebben het recht niet om onze medemens ge beledigen, alleen omdat ze zich anders gedragen dan andere mensen. Dat is ook een levensstijl die oke is.
FUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zit volgens mij wel een kern van waarheid in hoor. Het loopt als het om GJE en Lindgren gaat altijd gigantisch uit de hand omdat iedereen er zich mee gaat bemoeienquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat maak je er echt weer zelf van door die enorme plaat en omdat je 20x per dag hoort dat je een speciale jongen bent.
Als Rijst iets doms zou zeggen zou ik hem ook uitlachen. En hij mij ookMaar jij doet het gewoon 10 keer per dag en gaat dan weer overal tegenin.
NEE JOHquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
En ik weet hoe GJE zich voelt.
Als ik hier psv probeer te verdedigen sta ik ook in mijn eentje tegen 10 man...
quote:
Ja, dat jij dat niet wistquote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja, goed. Ik ga voetbal kijken. Krijgen ze eigenlijk allebei 2 punten als deze stand zo blijft?
Leuk en origineel enzoquote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja, goed. Ik ga voetbal kijken. Krijgen ze eigenlijk allebei 2 punten als deze stand zo blijft?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
Lavezzi/Elia - Ibra - Krasicquote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel, maar maak een team met Ibra, als het goed is heb ik dan nog zo een 14k over, Ibra heb ik dan al.
4321 of 4312. Ibra spits.
Eigenlijk links Cacau ook gewoon met Maicosuelquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik wil Cacao uitproberen. Marko supersub denk ik
14kquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lavezzi/Elia - Ibra - Krasic
De Rossi - Guarin - Marchisio
Balzaretti - Chiellini - Ogbonna - Abate
Buffon
af en toe nik smeer zeggen zou ook wel chill zijn ja. verdedigen natuurlijk niks mis mee, als je het maar normaal houdt, maar vaak gaat het al snel de verkeerde kant op.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus ik mag me niet verdedigen als ik een pauper, sjonnie, skinhead word genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |