Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Valt mee..rond de 14k is de laagste bin..even kijken of ik hem daarvoor kwijt kan. Vorige keer verkocht ik hem voor 37kquote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
30k minder waardop ps3 kreeg ik hemv oor 15k in het begin niet eens weg
nu zit ie voor eeuwig opgesloten in mn club.
wel nice man
Ik ook.quote:
Ik heb ze 1x gehad toen ik 6 was ofzo met lichtjes in de hakquote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Air Max. Serieus. Daar heb ik een hekel aan sinds ik 12 ben. Nooit gehad. Pauperschoenen.
Je bedoelt Pantofola d'Oro denk ik?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar nu in de zomer Pantofolodora
baas, wat is z'n psn? stuur ik zo wel HAHAHA YOU GOT OWNED BY JESSERDTquote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
Speelde tegen een gast met een dik 85 85 85 team, met bronze bench dus hij kwam tegen mijn Jara-Vela combinatieteampje.
Hij kwam net na rust 3-1 voor, was redelijk gelijkwaardig. Toen vond hij het nodig om 'm achterin rond te spelen. Ik veroverde 'm vrijwel direct en scoorde. Meteen weer achterin rondspelen, duurde even voordat ik 'm had. Werd ik onderuit gehaald, vrije trap: Prachtige goal van Trochowski. Hij scoorde in de 86' minuut een cutback met Krasic en stuurde me LOL LOL LOL (). Toen maakte ik met Jara in de 90' minuut de 4-4 en in verlenging won ik met 9-4
!
Daarna alleen teruggestuurd: "Karma."
Krijg ik terug: "Suck ur moms pussy"Epic.
Ik vind jou wel iemand voor die schoenen met wieltjes eronder. Zo'n koter op school heeft ze ookquote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ze 1x gehad toen ik 6 was ofzo met lichtjes in de hak
Ook wel 2x nike dunk low gehad. Prima schoenen en heb Le coq sportif voor wat netter en adidas wit omdat adidasen lacoste altijd dezelfde in verschillende kleuren
Deze soort
[ afbeelding ]
Mooie schoenenzitten heerlijk!
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor die schoenen met wieltjes eronder. Zo'n koter op school heeft ze ook
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor die schoenen met wieltjes eronder. Zo'n koter op school heeft ze ook
Pantofola's heeft m'n pa er ook een paar van.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
Ja die ja GJE
En Vandermar die schoenen zijn echt baas, alleen Wit wordt zo snel vies. Waar heb je die schoenen gehaald?
lol, achterin rondtikken bij een single match is nog triester dan in een toernooiquote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
Speelde tegen een gast met een dik 85 85 85 team, met bronze bench dus hij kwam tegen mijn Jara-Vela combinatieteampje.
Hij kwam net na rust 3-1 voor, was redelijk gelijkwaardig. Toen vond hij het nodig om 'm achterin rond te spelen. Ik veroverde 'm vrijwel direct en scoorde. Meteen weer achterin rondspelen, duurde even voordat ik 'm had. Werd ik onderuit gehaald, vrije trap: Prachtige goal van Trochowski. Hij scoorde in de 86' minuut een cutback met Krasic en stuurde me LOL LOL LOL (). Toen maakte ik met Jara in de 90' minuut de 4-4 en in verlenging won ik met 9-4
!
Daarna alleen teruggestuurd: "Karma."
Krijg ik terug: "Suck ur moms pussy"Epic.
Ik had ze de laatste keer besteld bij Omoda volgens mij toen waren ze in de aanbieding 2 paar voor ¤100quote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
Ja die ja GJE
En Vandermar die schoenen zijn echt baas, alleen Wit wordt zo snel vies. Waar heb je die schoenen gehaald?
haha homo.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt 15 paar schoenen ofzo..ben net een vrouw als het om schoenen gaat
100quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
Hmm, misschien ga ik ze dalijk wel even bestellen, of morgen even naar de Stad.
Hoeveel kosten ze bij Zalando?
Hele huis staat vol met schoenen hierquote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt 15 paar schoenen ofzo..ben net een vrouw als het om schoenen gaat
Zelf betaald?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hele huis staat vol met schoenen hier
Minimaal 40 paar in totaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelf betaald?Nee, incl schoenen van m'n ouders hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
15 paar die ik ook daadwerkelijk draag hequote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hele huis staat vol met schoenen hier
Minimaal 40 paar in totaal
geef die psn dan, heb ik wat te doen in de rust zoquote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso heerlijk om alleen "Karma" te sturen. Zo voelt het ook echt.
Hmm, hier is het meer dat we schoenen blijven kopen en andere paren weggooienquote:Op zondag 24 juni 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
15 paar die ik ook daadwerkelijk draag he
Sowieso naar Bataviastad gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
http://www.zalando.nl/lac(...)t-la212a01v-802.html
100 euro is best veel
In het zwart vind ik ze niet mooiquote:Op zondag 24 juni 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
http://www.zalando.nl/lac(...)t-la212a01v-802.html
100 euro is best veel
Nee joh.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geef die psn dan, heb ik wat te doen in de rust zo
Als je er zover vandaan woont moet je gewoon met een paar honderd euro er naartoe gaan en er echt een dagje van maken, genoeg aanbod daarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Bataviastad ben ik wel is geweest. Maar om daar naar toe tegaan voor schoenen (1,5 uur rijden)
Ja ik zie bij Zalando alleen wit en zwart. Zwart is ook minder mooi bij deze schoenen.
Waarom betaal je niet gewoon per paarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb twee paar Victory's van 15 euro per stuk.
Ik heb wel bootschoentjes van Zeeman gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik ookquote:
Het enige goede van die Adidas vestjes is dat je er breezers mee kunt spotten, meer nietquote:
Ja zoiets dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Toch niet dit soort vestenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ooken G-starr truien
H&M vesten.
Neequote:Op zondag 24 juni 2012 21:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch niet dit soort vesten
[ afbeelding ]
Gaat via Ebay worden vrees ik..in NL kan ik ze nog nergens vindenquote:
Nice die adidas, Nike vind ik wat minderquote:Op zondag 24 juni 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Dit worden mijn volgende aanwinsten denk ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al VDM zijn pattas kopen hèquote:
quote:
my thoughts exactly. Dikke care welk merk is het, als ze maar leuk zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets dus.
Ik heb nieuwe schoenen, van die hogere. 20 euro van de Bristol.Heb al 5 opmerkingen gehad van mensen die ze tof vinden.
Dure schoenen zijn overrated. Ik heb ook leren schoenen van HUB, die vind ik ook nice. Op vrije dagen stap ik snel in mijn Adidasjes. Verder nog zaal- en veldvoetbalschoenen.En pantoffels uiteraard
.
Multifunctioneel topic ditquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
Ah vond de bovenste wel mooi, alleen die flapjes wat minder maarja.
Achja het wordt hier een Schoenentopic :p
Je doet die veters tot het bovenste, de tong zie je bijna niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
Ah vond de bovenste wel mooi, alleen die flapjes wat minder maarja.
Achja het wordt hier een Schoenentopic :p
Ik ook, ik prop ze er altijd bij inquote:Op zondag 24 juni 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
Ben wel te lui om mijn veters te strikken altijd
Ik altijd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
Ben wel te lui om mijn veters te strikken altijd
Achter de flap strikken doe ik soms wel, maar meestal gewoon strak trekken en proppenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik altijd.
Schoenen zonder gestrikte veters lopen echt klote
Het zijn gewoon petjes hoorquote:
Heb ik bij kleding meer dan bij schoenen..daar eindig ik toch wel snel bij de merken eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
my thoughts exactly. Dikke care welk merk is het, als ze maar leuk zijn
5 goals uit 5 wedstrijden hierquote:Op zondag 24 juni 2012 21:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Ben jij een fifa speler die zich niets aantrekt van chemistry? En is jouw Kandji voor 2 wedstrijden geblesseerd?
Probeer dan nu:
[ afbeelding ]
van die bovenste 2 draag ik ook vaak nu.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze draag ik 't meest op dit moment. Moet weer even wat nieuwe hebben. Ik vind deze erg tof:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik, zijn wel mooi voor in de zomer
[ afbeelding ]
Die zijn echt lelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dude nee tochquote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier loop ik gewoon mee over straat en naar school hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dude nee toch
Voor hardlopen dan ofzo hoop ik?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel tof voor in de zomer!11!
Lastig met 2 sinaasappels aan je voeten.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dude nee toch
Voor hardlopen dan ofzo hoop ik?
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lastig met 2 sinaasappels aan je voeten.
Die ik net postte zijn ook Busenitzquote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
Sneakers
Adidas Busenitz in het blauw, rood en in het grijs
Nike SB stefan janoski
Die adidasjesquote:
Ja, ik ben serieus.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of niet?Tyfus zeg.
Staan vaak wel toffe dingen in ja. Ook vaak uberlelijke thoughquote:Op zondag 24 juni 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
Er is een mooi topic over trouwens:
Sneakers enzo #140 - Waar er al idioten voor woei zitten
Handig toch bij het hardlopen! Lopen prima, stuk beter dan die assics van mij waar ik na 1 kilometer al last van de kuiten kreeg.quote:
Blauwe zijn mooier!quote:
Stiekem best een aardige wedstrijd..kan er echt geen zinnig woord over zeggenquote:
Hoeveel kosten die dingen, die vind ik wel nicequote:
85 euro normaal, maar die blauwe zijn bijvoorbeeld bij caliroots.com in de aanbieding.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die dingen, die vind ik wel nice
Alsof we niet wisten dat jij een pyjamabroek draagtquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
Iemand die wil weten wat voor broek ik nu aan heb en sokken?
[ afbeelding ]
De R op de sok staat voor rechts
en bomberjacksquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
gje net doen alsof hij geinteresseerd is in andere schoenen, maar stiekem de komende 20 jaar alleen maar airmax blijven dragen
Nee, ik vind die dingen echt mooi.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
gje net doen alsof hij geinteresseerd is in andere schoenen, maar stiekem de komende 20 jaar alleen maar airmax blijven dragen
Wat voor skateboard heb je?quote:
Haten op bombersquote:
Trainingsbroek, precies de broek die ik morgen aandoe naar het tentamenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof we niet wisten dat jij een pyjamabroek draagt
Het VOLKslied is niet de reden van, het is een uiting van... en daar is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ik geen nationalistisch liedje nodig heb waarin we onszelf ophemelen heeft niets met het aan de kant zetten van je ego of een goede groepsmentaliteit te maken te hebben, voor mij althans. Als je het groepsgevoel uit een liedje zingen moet halen...
bombers zijn mannechill hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt die half-bloeden in het Nederlands elftal over zuiver bloed laten zingen dan? Ik zie het probleem ook niet als iemand niet nationalistisch is, voor zijn eigen ploeg gaat hij ook door het vuur dus dan kan het voor het land ook. Komt de trots van het land nog bij, ook als je niets met een volkslied hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het VOLKslied is niet de reden van, het is een uiting van... en daar is helemaal niets mis mee.
Dat de meeste Nederlanders deze vorm van nationalisme/patriottisme totaal niet hebben vind ik jammer en ik zie het zeker wel als één van de oorzaken waarom wij zo vaak problemen hebben met opgeblazen ego's die alleen aan zichzelf denken i.p.v. het team(/lands)belang.
En om anderen die dat gevoel wél hebben en begrijpen in een racistische hoek te duwen, tja. Je denkt maar wat je wilt denken.
Je quote de verkeerdequote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen bomberjacks dan????!!??
Zijn fijne jasjes voor als het regent hoor, daar blijft het water opliggenquote:
Draag wel een regenjas.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde
[..]
Zijn fijne jasjes voor als het regent hoor, daar blijft het water opliggen
Ik draag liever dat dan een bomberjack.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van die skinnyjeans Vans hipstergevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |