Had mij ooit toegevoegd op facebook en toen fuckte ik hem dood, toen ook al zijn trotse verhalen gelezen. Femme mag hem ook niet. Beated blazers als nieuw verkopen op mp. Gast verkoopt veel schoenen maar zou het niet vertrouwen. Legend zou ik hem dus niet noemen, eerder triest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef Atta-boy het volgende:
Wie is Camille? Zie die naam en foto's voorbij komen op lb maar heb heel dat verhaal nergens kunnen vinden. Is ie nu al een forum legend? Heb die gast nog nooit ergens gezien.
Ja, je kan het al bij zijn foto's zien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef Atta-boy het volgende:
Bedoelde het ook niet als eervolle legend![]()
Zal hem eens een keer toevoegen op fb en de heldenverhalen doorlezen
Ik loop in de middag sowieso ff langs. Ben dan toch in de buurt, mocht ik op tijd klaar zijn met school natuurlijk.
Precies.. Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef Bajskorv het volgende:
Schiet niet op inderdaad, het is gewoon een hype om te campen.
Liever zij dan ik. Heb wel wat beters te doen dan nu al in de rij staan.quote:
Ik wil deze ook hebbon. Zijn ze nog ergens te krijgen? Ik zoek maar kan ze nergens vinden.quote:
eBay e.d. geprobeerd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef NatteKrant het volgende:
[..]
Ik wil deze ook hebbon. Zijn ze nog ergens te krijgen? Ik zoek maar kan ze nergens vinden.
Blijf je dan de hele avond?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:35 schreef Atta-boy het volgende:
Net stonden er al 55 man op de lijst. Ben bang dat ik wel vanavond al langs moet gaan. Eerst buienradar maar eens checken haha
Zal wel moeten ben ik bangquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
eBay e.d. geprobeerd?
[..]
Blijf je dan de hele avond?
je kan bij andere shops proberen na de release. Alleen de 100 paar krijgt een custom box en tee dacht ik. Snap ook niet dat iedereen zo hyped up doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Senderious het volgende:
Die Asics x Woei collab is dope, maar om daarvoor nou een dag van tevoren te wachten.. Je maakt zeker geen kans meer als je morgen er om 11 bent?
Dat is nu dus het probleem, normaal gesproken wel maar als er nu al 55 man waren 1,5 uur geleden heb ik weinig hoop.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Senderious het volgende:
Die Asics x Woei collab is dope, maar om daarvoor nou een dag van tevoren te wachten.. Je maakt zeker geen kans meer als je morgen er om 11 bent?
Ik denk dat ik maar ga skippen als ik dit hoor. Gaat mij te ver om vanavond al heen te moeten. Dan liever de KZKlot.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat is nu dus het probleem, normaal gesproken wel maar als er nu al 55 man waren 1,5 uur geleden heb ik weinig hoop.
Nice Hal, leuke schoen maar niet helemaal mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |