ooh.. ok... balen at t xo lang duurt...quote:
1,5 week danquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooh.. ok... balen at t xo lang duurt...
Hmmm... Klinkt wel oké.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Even screwloose zn spytool triggeren
Over het ontslagrecht van D66
[..]
Hele verkiezingsprogramma:
https://www.d66.nl/verkiezingsprogramma
Op zich is dat vaak wel een goed teken hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooh.. ok... balen at t xo lang duurt...
das waar als t heel ernstig is zien ze dat wel binnen 2 wekenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich is dat vaak wel een goed teken hoor.
Bij zowel mn pa als mn tante werd er gezegd uitslag krijgt u over 2 weken ongeveer en 2 dagen later kregen we al te horen dat het heftige longkanker was
Heb nog niet alles doorgelezen, alleen het economische deel maar waarschijnlijk gaat het wel weer D66 worden als ik dit zo leesquote:
Ik heb alleen je quote over ontslagrecht gelezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb nog niet alles doorgelezen, alleen het economische deel maar waarschijnlijk gaat het wel weer D66 worden als ik dit zo lees
Toen bij mijn pa kwamen ze er ook pas met 2 weken mee dus echt hoopvol vind ik het nog nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar als t heel ernstig is zien ze dat wel binnen 2 weken
Snap ikquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen je quote over ontslagrecht gelezen.
Ik vind Italie nog meer als een stelletje zwakzinnige spelen hoor met die kansen die ze hebben gehadquote:
Do you like what you're seeing?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog even spieken en dan maar bedje opzoeken..
Wenn das kein ficken wirdquote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef El_Matador het volgende:
nauwelijks geslapen (incameisje die wel erg leuk begint te worden), naar vliegveld, vlucht niet geboekt, puta asistente, nieuwe vlucht vannacht, zo terug naar huis, neem 2 Duitses mee die ik hier op het vliegveld heb leren kennen...
wat een heerlijk grappig leven.
Mal sehen... ze hebben 2 dagen niet geslapen...quote:
Dan kan je toch wel sex hebben?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mal sehen... ze hebben 2 dagen niet geslapen...
We zullen zien... 2 NLers (mn huisgenoot en ik) en 2 Duitses. Er is er maar 1 leuk van de 2 helaas...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel sex hebben?
Ben zo vaak weekendjes doorgeknald
Beetje vrienden deelt dat wijf dan gewoonquote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zullen zien... 2 NLers (mn huisgenoot en ik) en 2 Duitses. Er is er maar 1 leuk van de 2 helaas...
Hehe nee. Was lachen avondje. Beetje UNO'en, bier drinken, tafelvoetballen... wat die maat met de 23- en 20-jarige doet, is zijn zaak.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje vrienden deelt dat wijf dan gewoon
Lekker elkaars degens kruizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
Ga ervoorquote:Op maandag 25 juni 2012 08:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo weer aan de slag met de kids, vanmiddag weer de rit rijden waar de leuke blonde opstapt
Ik ga m'n spannende plannetjes toch niet op FOK! zetten? Straks denken mensen nog dat ik een leven heb!quote:
Dat kunnen we niet hebben nee. Ik ga vanavond naar een muur staren.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga m'n spannende plannetjes toch niet op FOK! zetten? Straks denken mensen nog dat ik een leven heb!
Dat wel maar weer eens veel te kort!quote:
Heb om 13u een afspraak, dus ga straks maar eventjes douchen en de hele mikmak.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat wel maar weer eens veel te kort!
Wat staat er op het programma vandaag?
Heb ik net gedaan. Even thuiswerken en dan naar the office, yeuy!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb om 13u een afspraak, dus ga straks maar eventjes douchen en de hele mikmak.
Gefeliciteerd! Wat hebben jullie gemaakt?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Vakjury nominatie voor mn project.![]()
Maar de rest is wel erg goed, ben benieuwd of we winnen.
Een interactief smartboard waar daklozen hun eigen skyline kunnen maken door het doen van betaalde klusjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd! Wat hebben jullie gemaakt?
Het is dus eigenlijk een soort beloningsbord waar zo'n dakloze een stukje beloning krijgt voor een klusje?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een interactief smartboard waar daklozen hun eigen skyline kunnen maken door het doen van betaalde klusjes.
Gefeliciteerd! Drink ze!quote:
En de beloning is een plaatje van een skyline?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een soort beloningsbord waar zo'n dakloze een stukje beloning krijgt voor een klusje?
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een interactief smartboard waar daklozen hun eigen skyline kunnen maken door het doen van betaalde klusjes.
En gefeliciteerdquote:
Of dat je een slet bentquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga m'n spannende plannetjes toch niet op FOK! zetten? Straks denken mensen nog dat ik een leven heb!
Als ik het goed begrijp krijgen ze voor elk klusje een stukje van een plaatje van een skyline, waarschijnlijk ook nog afhankelijk van wat voor klusjes ze doen. Dan moet je ervoor zorgen dat al die stukken afbeelding op elkaar aansluiten enzo. Dat klinkt wel als een artistiek prijswaardig project lijkt me zoquote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En de beloning is een plaatje van een skyline?
Fixed.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:25 schreef benzin het volgende:
Dat klinkt wel als een zwaar nutteloos project lijkt me zo
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En scoren er nog punten mee ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..].
Goddamn studenten staan zo ver van de werkelijkheid dat het eigenlijk gewoon om te huilen is.
Alle studenten over één kam scherenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..].
Goddamn studenten staan zo ver van de werkelijkheid dat het eigenlijk gewoon om te huilen is.
Nouja, het onderwijs sluit steeds minder aan aan de praktijk. Dat zie je overal wel gebeuren, en bij vormgeving is het helemaal erg.quote:
Okquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel een 'generalisatie'.
Ahaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
wat een aardige knul ben jij tochquote:
Jepquote:Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een aardige knul ben jij toch
Superieure intelligentie en alfa mannetjespersoonlijkheid. Dan is het soms lastig om mij te volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |