abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 09:10:43 #51
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_113352295
Vreemd verhaal dat je een vriendin hebt. Helemaal na je forever-alone topic.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:11:17 #52
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_113352305
quote:
5s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:10 schreef BMS-THAD het volgende:
Ja nu niet meer dus :')
Deathlift or Die.
pi_113352808
Now she's just somebody that you used to know?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:50:45 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113353039
Je houdt van haar, maar scheld der wel helemaal vol. lekker slim :')
pi_113354631
quote:
5s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:10 schreef BMS-THAD het volgende:
Er stond duidelijk in dat ik een ex heb gehad, athans in bijna al mijn topics...
  maandag 25 juni 2012 @ 10:52:24 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354660
laat haar met rust anders kom je in de problemen man en dan ben je nog verder van huis. Het is maar een ex, en ik weet dat het moeilijk is, maar laat haar gewoon met rust. Het beste is om haar gewoon te gaan haten maar niet zo erg dat je haar iets aan wilt doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113354796
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Alles wat gezegd moest worden is nu wel gezegd door anderen, met name dat van die routine. Jouw leven was op haar ingesteld en zij heeft dat doorbroken door voorgoed bij je weg te gaan. Nu heb je een ander "rooster", net als op je werk en nu kan je er nog steeds niet mee omgaan.

Wat je moet leren, en dat is heel moeilijk, is om te accepteren dat je veel te ver bent gegaan, dat je alles stuk hebt gemaakt en dat dit niet meer goed komt. Je hebt een straatverbod, je kwetst haar en alleen maar door je zelfingenomen instelling dat het alleen haar schuld is. Ik kan je vertellen, iemand die mij in een relatie regelmatig de huid vol scheldt zou ik ook niet bij blijven. Hoogstwaarschijnlijk heb je zelf de boel zo gigantisch verbruid en zoek je nu excuses om maar niet tot inzicht te hoeven komen dat je zelf onhebbelijk bent geweest, en nog steeds veel te ver over de schreef gaat.

Laat het los. Je weet zelf ook wel dat jou dingen te verwijten zijn. Waarom werk je niet aan je onhebbelijkheden en je slechte eigenschappen? Waarom projecteer je je eigen falen steeds op haar?

Je hebt nu een jaar van je leven weggegooid en meer kapot gemaakt dan nodig was. Lijkt me toch wel eens tijd worden om verder te gaan, of niet?
Met deze post heb je mij toch met beide benen op de grond gezet, daar heb je echt gelijk in.
Ik was alleen heel erg geschrokken, ik had het hele jaar nog wel een beetje hoop gehad dat het later weer goed kwam, want ik had op dit zelfde forum gelezen, dat je eerst negatief over je ex denkt, maar hoe meer tijd er verstrijkt, de goede herinneringen alleen over blijven..

Maar je hebt gelijk , het komt door mijn gedrag,
En dat lieve meisje, die komt nooit meer terug in mijn leven..
Iedereen zei ook op mijn werk ''hoe komt zo'n dikke wous aan zo'n mooi en lief meisje'' , wat ik mijzelf ook wel is afvroeg/ (ben niet lelijk,)( maar ik ben wel moeilijk om mee te leven.. En zij had dit over voor me, dus eigenlijk moet ik niet boos op haar zijn, maar dankbaar zijn...
  maandag 25 juni 2012 @ 11:01:26 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354884
kap eens met iets over haar te denken, laat haar los (dus denk niets meer over haar)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113354970
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:52 schreef Maanvis het volgende:
laat haar met rust anders kom je in de problemen man en dan ben je nog verder van huis. Het is maar een ex, en ik weet dat het moeilijk is, maar laat haar gewoon met rust. Het beste is om haar gewoon te gaan haten maar niet zo erg dat je haar iets aan wilt doen.
Als je iemand haat heb je ook geen verdriet meer idd, ik heb al haar negatieve dingen opgeschreven op een briefje"
-naam- Veel roken, word steeds asocialer (navelpiercing) wisselende buien, vaak ruzie's wil het liefst een trio. en heeft variant van bordeliner.
pi_113354998
Ik lees dit steeds, maar hoe vaker ik het lees, hoe minder mij het overtuigd, geen idee hoe dat komt, ik zit misschien gewoon raar in elkaar.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:05:42 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113355013
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:04 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Als je iemand haat heb je ook geen verdriet meer idd, ik heb al haar negatieve dingen opgeschreven op een briefje"
-naam- Veel roken, word steeds asocialer (navelpiercing) wisselende buien, vaak ruzie's wil het liefst een trio. en heeft bordeliner.
Ik heb 3 jaar achter hetzelfde meisje aan gelopen nadat ze het uit had gemaakt. En toen ik ruzie met haar kreeg was dat het bevrijdendste wat ik heb meegemaakt :). Dus vandaar dat ik jou adviseer om gewoon geen contact meer met haar te zoeken ;).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 11:06:10 #62
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_113355024
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Er stond duidelijk in dat ik een ex heb gehad, athans in bijna al mijn topics...
Mijn excuses, heb je idd verward met een ander.

Succes in ieder geval!
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_113355051
Je ex helemaal verrot schelden en de schuld geven aan je autisme. Zoek de schuld bij jezelf :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_113355056
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb 3 jaar achter hetzelfde meisje aan gelopen nadat ze het uit had gemaakt. En toen ik ruzie met haar kreeg was dat het bevrijdendste wat ik heb meegemaakt :). Dus vandaar dat ik jou adviseer om gewoon geen contact meer met haar te zoeken ;).
Ik ben echt ontzettend blij voor je, dat je er eindelijk ''vanaf'' bent, gewoon weer je eigen gang, en dan heb ik maar niemand, ik kan ook gewoon alleen dingen doen, tuurlijk mis ik die momenten dat je iets samen doet, maar het lukt wel, en ik ga proberen om net zoals jou weer in het positieve te komen, echt ontzettend bedankt voor je reactie, goed om te horen!
  maandag 25 juni 2012 @ 11:12:19 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113355195
ter afleiding kun je wel doen wat je nu al doet; op stap etc :).
Een gedicht over Maanvis
pi_113355246
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Je houdt van haar, maar scheld der wel helemaal vol. lekker slim :')
Cue_, ik hou van jou, EN IK ZAL DANSEN OP JE GRAF ALS JE DOOD BENT EN HOOP DAT JE DE TERING KRIJGT EN BLABLABLA! :(

Grapje :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_113355293
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:12 schreef Maanvis het volgende:
ter afleiding kun je wel doen wat je nu al doet; op stap etc :).
Dan zit ik in Rotterdam in de McDonald's, met een vriend van mij uit Pijnacker, met het vooruitzicht dat we gaan stappen in de Hollywood music hall, maar toch voelt het in mezelf niet goed, ik lach wel etc. alleen diep van binnen voel ik het verdriet maar eenmaal binnen was ik zo ontzettend blij, gedanst met een paar turkse jongens, en het was zo leuk.. Dat ik zelfs toen ik wakker werd aan die mooie herinneringen dacht ipv. aan mijn ex.. :) !!
pi_113355411
Ik vind dat je na een jaar wel je herinneringen mag los laten tijd voor nieuwen dingen, probeer afleiding te zoeken nieuwe vrienden maken en vaker naar de kroeg steek je veel van op, nu snap ik wel dat je nog veel verdriet heb maar er te lang in blijven hangen is ook niet goed. ik hoop dat deze tips je goed helpen.
succes
pi_113355458
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Cue_, ik hou van jou, EN IK ZAL DANSEN OP JE GRAF ALS JE DOOD BENT EN HOOP DAT JE DE TERING KRIJGT EN BLABLABLA! :(

Ik begon ontzettend lief, en zij zei: ''Ah heel erg lief van je!!''

Toen ik echter door vroeg of ze mij wel is mist, en dat totaal NIET het geval was, toen was ik zo ontzettend gekwetst, en misschien wou ik op dat moment wel dat ze die pijn wat ik al het hele jaar heb ook voelde, dus dat ik zei dat ik onze gedurende relatie vreemd ben gegaan, en toen later zei ik dat het niet waar was.. en toen zij ze: Nou, dat zeg je heus niet uit het niks, en dan noem je mij een slet, wat ben jij gemeen...
Later geloofde ze wel dat ik het deed uit wanhoop, alleen dat doodverwensen dat haalde ze steeds aan, dus dat vond ze heel erg wat begrijpelijk is, als ze nu aan mij denkt.. is het aan dat, best jammer, maar mijn eigen schuld.
pi_113355500
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:21 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Ik begon ontzettend lief, en zij zei: ''Ah heel erg lief van je!!''

Toen ik echter door vroeg of ze mij wel is mist, en dat totaal NIET het geval was, toen was ik zo ontzettend gekwetst, en misschien wou ik op dat moment wel dat ze die pijn wat ik al het hele jaar heb ook voelde, dus dat ik zei dat ik onze gedurende relatie vreemd ben gegaan, en toen later zei ik dat het niet waar was.. en toen zij ze: Nou, dat zeg je heus niet uit het niks, en dan noem je mij een slet, wat ben jij gemeen...
Ik mis mijn exvriendinnetje ook niet, godzijdank. Dat hoort ook helemaal niet.
pi_113355548
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik mis mijn exvriendinnetje ook niet, godzijdank. Dat hoort ook helemaal niet.
Relaties zijn zo raar.. De ene keer lijkt het net, alsof het iemand is.. Die alles voor je over heeft,en echt zo ontzettend veel van je houd, en de anderen dag kan het opeens zo zijn dat ze een heel leven willen zonder je ooit te zien en te missen...
  maandag 25 juni 2012 @ 11:24:46 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113355562
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Och als ik dood ben, wil ik best wel de tering krijgen hoor :*
pi_113355641
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och als ik dood ben, wil ik best wel de tering krijgen hoor :*
Ik wil niet dat je doodgaat want dan heb ik niemand op fok om stiekem van te houden :'(
  maandag 25 juni 2012 @ 11:32:45 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113355780
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil niet dat je doodgaat want dan heb ik niemand op fok om stiekem van te houden :'(
Je kan niet meer van me houden als ik dood ben? :o

Wat is nu mooier dan eeuwige onbeantwoorde liefde? O+
pi_113355783
Het is zelfs zo erg, dat ik is op de Wallen heb gezocht naar een meisje die ook bruin lang haar had, en ongeveer haar leeftijd, en toen even naar binnen ben geweest.

Het lijkt net alsof ik alleen maar verliefd kan worden op een soort van haar,
Ik zat is in de bus bij Venlo richting de Floriade, en daar zat een Duits sprekend meisje, die echt precies op mijn ex leek, echt precies..
En op zo'n meisje zou ik zo weer verliefd kunnen worden..

Ik kijk alleen maar naar een meisje, als ze op mijn ex leek, is dit raar? dat ik echt alleen maar verliefd kan worden als ze op mijn ex lijkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')