Nee, hij heeft een ppm meter. Voor gas.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij zo'n zelfde alarmsysteem als Morpheus?
Nee, ik laat het vaak gaan in de sc, maar begon een beetje overdreven te worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij zo'n zelfde alarmsysteem als Morpheus?
Dat riep ik in februari al.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik laat het vaak gaan in de sc, maar begon een beetje overdreven te worden.
Hipster.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
Dit is trouwens wel een behoorlijk kinderachtig chat. Ik had we een iets meer hoogwaardig gesprek verwacht, ik zal maar eens elders kijken, adieu he vrienden.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk, jullie vinden mij gewoon irritant.
Donder je toch lekker op johquote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
Dit is trouwens wel een behoorlijk kinderachtig chat.
Ik had we een iets meer hoogwaardig gesprek verwacht, ik zal maar eens elders kijken, adieu vrienden.
Het ga je goedquote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
Dit is trouwens wel een behoorlijk kinderachtig chat. Ik had we een iets meer hoogwaardig gesprek verwacht, ik zal maar eens elders kijken, adieu he vrienden.
Die constante kankers van jou komen ook anders goed mijn strot uit jongemanquote:
Doei.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
Vergeet je PSV slabbetje niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die constante kankers van jou komen ook anders goed mijn strot uit jongeman
Ge komt er bij mij ni in.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kom dadelijk misschien wel bij je langs om er een te halen, nou, nou.
Wees zelf dan niet eens irritantquote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je, laat me gewoon met rust. ookal bedoel je het niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |