Wat moet ik over je vertellen?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen 10 minuten een binnenkomst van Tompsv18 die ook wat over mij gaat vertellen
Hoezo niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je al helemaal niet welkom hier
Jij niet.quote:
Eindelijk heeft iemand het door.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
Tompsv18 is dus een kloon van Ajacied422. Dat is nu wel bekend.
Dat zei ik net ook al, maar toen zei iedereen dat dat niet zo was, tenzij Feyenoord en Ajax de handen ineen hebben geslagen om de dominantie van beneden de rivieren te proberen te weerstaan.quote:
Welke dominantie man gek?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al, maar toen zei iedereen dat dat niet zo was, tenzij Feyenoord en Ajax de handen ineen hebben geslagen om de dominantie van beneden de rivieren te proberen te weerstaan.
De meeste PSV'ers hier zijn zo zwaar mongool dat we ze wel gewoon moeten afmakenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al, maar toen zei iedereen dat dat niet zo was, tenzij Feyenoord en Ajax de handen ineen hebben geslagen om de dominantie van beneden de rivieren te proberen te weerstaan.
All i read was blablabla PSV de beste blablabla..quote:Op zondag 24 juni 2012 19:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |