quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Die heb ik echt al lang niet gehoord. Maar dit blijft toch wel de all time classic:
Lol, lang niet gehoord.quote:
Dan ken je deze ook nog wel denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tauch
remix :
iets beter als het orgineel
Ik ga er vanuit dat je deze ook wel kent dan?
Die is echt helemaal stuk gespeeld hier
Die shit vond ik too much.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Michhas het volgende:
Holy crap Project X, shit loopt helemaal uit de handWhat the fuck gek, hele buurt in de fik
Miha pls.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Michhas het volgende:
Holy crap Project X, shit loopt helemaal uit de handWhat the fuck gek, hele buurt in de fik
Heb je shogun al?quote:
Vanaf donderdag heb ik letterlijk alle tijd van de wereld.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je 'm nog niet gezien hebt..........
Nee, niet verstandig totdat m'n tentamens donderdag af zijn gelopen.quote:
heumeux, die haal je toch nietquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, niet verstandig totdat m'n tentamens donderdag af zijn gelopen.
Gast, ik ben al 2 weken lang punten aan het binnenkoppen. Heb er nou denk ik zo'n 15 gehaald de afgelopen 2 weken en komende week nog eens 20quote:
ohh, ik heb dit jaar 80 punten binnen gesleept, afgelopen kwartiel 30 van vorig jaar erbij gedaan...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, ik ben al 2 weken lang punten aan het binnenkoppen. Heb er nou denk ik zo'n 15 gehaald de afgelopen 2 weken en komende week nog eens 20
Lekker bezig.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ohh, ik heb dit jaar 80 punten binnen gesleept, afgelopen kwartiel 30 van vorig jaar erbij gedaan...
Appeltje eitje
Hoef dit kwartiel eigenlijk al niks meer te halen. Das wel nice de vakantie ingaanquote:
quote:
Nee eigenlijk niet 123quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ken je deze ook nog wel denk ik![]()
Spoelen naar 5.00
Serieus dude? Heb je hem nou nog niet gezienquote:
quote:
quote:
Hele dag op xbox?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was en is wel zo geweldige plaat![]()
Als iemand hem kent uberhaupt
[..]
Nee eigenlijk niet 123
[..]
Serieus dude? Heb je hem nou nog niet gezien? Je zit wel de hele tijd op de xbox, maar ff 1.5 uur voor een film is dan iets te ?
Je huisgenoten spelen best veel BF3 blijkbaarquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hele dag op xbox?Ik heb vandaag een potje fifa gedaan en voor de rest heb ik dat ding sinds het laatste toernooi met m'n klauwen niet aangeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |