lolquote:
Download eerst demo van GOW! Voordat je er morgen spijt van gaat krijguh.quote:
Het is al goed Stoompie, one luvquote:Op zondag 24 juni 2012 18:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]![]()
ik ben liever "raar", dan wat het ook is dat men "normaal" noemt.
Wat is raar, en wat is normaalquote:Op zondag 24 juni 2012 18:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]![]()
ik ben liever "raar", dan wat het ook is dat men "normaal" noemt.
Jouw bil is een krokodil!quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
NEE HET IS NIET GOED DOOD EN VERDERF BLOED ZAL DE MAAN ROOD KLEUREN HNNGGGGGGGGGGG
Nu nog een antwoordquote:
quote:
Ja het is niet heel erg goed.quote:
Ja zeker, omdat je team dan bestuurd wordt door normale mensen. AI revived nauwelijks, retards...behalve als je pal naast ze staat.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is niet heel erg goed.
Maar toch de campaign co-op is lekker.
Ze komen ieder jaar hier tegenover optreden.quote:
Zo vaak naar geluisterd, samen met Jamiroquai en Chemical Brothers, echt genieten.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze komen ieder jaar hier tegenover optreden.
Yes!quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo vaak naar geluisterd, samen met Jamiroquai en Chemical Brothers, echt genieten.
nee, ik durf niet. Denk dat ie hard tegen gaat vallen.quote:
Wel echt over de top, maar was wel leuk om te zien jaquote:
Helemaal kapot gespeeld, net als Galvanize en Salmon Dancequote:
Galvanize is dan ook helemaal tofquote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Helemaal kapot gespeeld, net als Galvanize en Salmon Dance
Lol die wou ik ook zo opzetten, maar geen zin om naar de shop te fietsen, dus wordt aankomend weekend denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zometeen deze checken.
[ afbeelding ]
Die beat van Salmon Dance.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Helemaal kapot gespeeld, net als Galvanize en Salmon Dance
Good timesquote:
hij is er wel met baked subs.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Pixell het volgende:
Ik wou intouchables ook nog kijken, kon hem alleen niet in het Engels vinden, of nouja, kon de taal niet aanpassen met Xbox
Yesquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Die heb ik echt al lang niet gehoord. Maar dit blijft toch wel de all time classic:
Lol, lang niet gehoord.quote:
Dan ken je deze ook nog wel denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tauch
remix :
iets beter als het orgineel
Ik ga er vanuit dat je deze ook wel kent dan?
Die is echt helemaal stuk gespeeld hier
Die shit vond ik too much.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Michhas het volgende:
Holy crap Project X, shit loopt helemaal uit de handWhat the fuck gek, hele buurt in de fik
Miha pls.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Michhas het volgende:
Holy crap Project X, shit loopt helemaal uit de handWhat the fuck gek, hele buurt in de fik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |