Dat is al een tijdje bezig.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ben in ieder geval blij dat een held als Michhas dan toch maar weer gaat studeren, ik zou het jammer vinden als er van die jongen ook niks terecht zou komen.
Dat ze er niet op zitten te wachtenquote:
Dat idee heb ik van andere wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel passend om te reageren toen het over hoogopgeleiden ging.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Taal nazi worden lijkt me leuk werk voor jou aangezien je toch al drie kwart duitser bent
Studeren is nooit van de planning afgeweest, wist gewoon niet wat ik wilde. Nu welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ben in ieder geval blij dat een held als Michhas dan toch maar weer gaat studeren, ik zou het jammer vinden als er van die jongen ook niks terecht zou komen.
Lasser?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Studeren is nooit van de planning afgeweest, wist gewoon niet wat ik wilde. Nu wel
WAT GA JE DOEN DAN?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Studeren is nooit van de planning afgeweest, wist gewoon niet wat ik wilde. Nu wel
Ik heb dat idee ook maar van een select groepje hier hoor. Misschien moet ik maar met de intellectuele elite uit dit topic een eigen SC beginnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ze er niet op zitten te wachten?
[..]
Dat idee heb ik van andere wel jasorry.
Moest heel ff nadenken, maar heb hem nu door jaquote:
Ja, maar waarom niet? Ik help je beter Nederlands praten, wat je uiteindelijk een betere toekomst kan bieden. Eloquent taalgebruik is de sleutel naar succesquote:
Strak plan, erg strak.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook maar van een select groepje hier hoor. Misschien moet ik maar met de intellectuele elite uit dit topic een eigen SC beginnen.
Laat maar hangen, Nick is een lost cause.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar waarom niet? Ik help je beter Nederlands praten, wat je uiteindelijk een betere toekomst kan bieden. Eloquent taalgebruik is de sleutel naar succes
Doe dat? Ook enig idee wanneer je dat gaat doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook maar van een select groepje hier hoor. Misschien moet ik maar met de intellectuele elite uit dit topic een eigen SC beginnen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laat maar hangen, Nick is een lost cause.
We hebben besloten deze SC over te nemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe dat? Ook enig idee wanneer je dat gaat doen?
Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben besloten deze SC over te nemen.
Remove yourself.
Ja het spijt me man, ik kan er omheen draaien, maar de feiten spreken niet in je voordeel.quote:
Gevlucht voor de intelligentie in dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |