quote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Historie
2011 Ootmarsum Pim Ligthart
2010 Beek/Stein/Meerssen Niki Terpstra
2009 Heerlen/Landgraaf Moerenhout
2008 Ootmarsum Boom
2007 Maastricht Moerenhout
2006 Maastricht Boogerd
2005 Rotterdam Van Bon
2004 Rotterdam E. Dekker
2003 Rotterdam Kemna
2002 Nijmegen Van Dijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gevarieerde en uiterst selectieve parcours in Kerkrade staat garant voor een bijzonder spannend wedstrijdverloop in alle deelnemerscategorieën. Het heeft een lengte van 10,3 kilometer en gaat door de bebouwde kom met de buitengebieden van Kerkrade. In de omloop zijn 4 aansprekende en venijnige hellingen opgenomen: de Mont Chèvre (Oud-Erensteinerweg), de Haanraderweg, de scherprechter het Duivels Bosch met de Muur van Rolduc en de klim naar start/finish, Wijngracht.
Iedere ronde krijgen de renners een maximaal stijgingspercentage van 20% voor de wielen. Ze overbruggen per omloop een hoogte tot maximaal 155 meter en leggen in totaal zon 70 kilometer (Heren Elite) af aan klimkilometers: 3,2 kilometer per ronde.
Aldus de organisatoren.
http://nkwielrennenkerkrade.nl/algemene-informatie/het-parcours/
http://nkwielrennenkerkrade.nl/
=====================================
20 juni is ook nog het NK fietsen tegen de klok in Emmen. We vertrekken bij de Savanne van Emmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deelnemers NK tijdrijden
Wie veroveren de nationale truien? Vist Rabo opnieuw achter het net? We zullen het zien
Foutje van de commentator.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Patroon het volgende:
Zit er iemand van Quick step in de neutralewagen?
Dat kan niet anders, want een 2e plaats is voor Rabo niets waard...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef Szura het volgende:
Ik snap het koersgedrag van Boom niet echt.
Zou hij het nou echt niet kunnen? Lijkt me sterk.
Tsja, aan de andere kant, dit overbrug je niet meer. Beter je rustig houden voor een zekere tweede plaats, hoe pijnlijk dat ook is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef Szura het volgende:
Ik snap het koersgedrag van Boom niet echt.
Zou hij het nou echt niet kunnen? Lijkt me sterk.
Nee hoor, blijkbaar willen sommigen liever op hun status argumenten winnen ofzo, zielig gedrag.. Sta open voor ieders mening en overtuig me gewoon van je gelijk, dat respecteer ik gewoon.quote:
Dat parcours is biljartvlak (teleurstellend dus).quote:Op zondag 24 juni 2012 16:17 schreef Littlecreep het volgende:
Bij de Belgen zijn ze nog 75 km weg. Kunnen we meteen door straks.
Geen bal aan inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat parcours is biljartvlak (teleurstellend dus).
Juist wel.quote:
twitter:NikiTerpstra twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 15:06:00het is gewoon een rot rondje. Blijk ik daar nou net goed in te zijn
reageer retweet
Je praat als een leek die er niks van begrijpt.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
Nee hoor, blijkbaar willen sommigen liever op hun status argumenten winnen ofzo, zielig gedrag.. Sta open voor ieders mening en overtuig me gewoon van je gelijk, dat respecteer ik gewoon.
Weet ik, maar alle koers is mooi meegenomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat parcours is biljartvlak (teleurstellend dus).
Misschien komt het zo over maar we zien toch elk jaar hetzelfde of zijn we vergeten dat Terpstra al eerder het NK heeft gewonnen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je praat als een leek die er niks van begrijpt.
Dat wordt een probleem voor Herbert volgend jaar. Terpstra en Chavanel rijden ook nog eens in dezelfde ploeg.quote:
Als je voetbal altijd volgt, lig je in een kreukel om het kennisgehalte in EK2012quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef Szura het volgende:
Haha mooi man, dat Ajacied422 iemand de les gaat lezen
Had je het niet over Langeveld net?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef kawotski het volgende:
[..]
Misschien komt het zo over maar we zien toch elk jaar hetzelfde of zijn we vergeten dat Terpstra al eerder het NK heeft gewonnen?
Moet niet gekker worden inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef Szura het volgende:
Haha mooi man, dat Ajacied422 iemand de les gaat lezen
Misschien kan hij wel een beetje fietsen en is het dus niet vreemd dat hij hier weer wint.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef kawotski het volgende:
[..]
Misschien komt het zo over maar we zien toch elk jaar hetzelfde of zijn we vergeten dat Terpstra al eerder het NK heeft gewonnen?
Wordt het niet, hij is gegrepen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem voor Herbert volgend jaar. Terpstra en Chavanel rijden ook nog eens in dezelfde ploeg.
Nee, je moet een paar pagina's ervoor zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voetbal altijd volgt, lig je in een kreukel om het kennisgehalte in EK2012
[..]
Had je het niet over Langeveld net?
Gesink mag hem hoe dan ook op z'n bek timmeren. Zichzelf ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:24 schreef thijsdetweede het volgende:
Als Boom geen zilver pakt mag Gesink hem op zijn bek timmeren.
Oh, Net werd je ook uitgelachen om iets over Langeveld. Lees jij ook eens terug. ga ik nu ook doenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:24 schreef kawotski het volgende:
[..]
Nee, je moet een paar pagina's ervoor zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |