quote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Historie
2011 Ootmarsum Pim Ligthart
2010 Beek/Stein/Meerssen Niki Terpstra
2009 Heerlen/Landgraaf Moerenhout
2008 Ootmarsum Boom
2007 Maastricht Moerenhout
2006 Maastricht Boogerd
2005 Rotterdam Van Bon
2004 Rotterdam E. Dekker
2003 Rotterdam Kemna
2002 Nijmegen Van Dijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gevarieerde en uiterst selectieve parcours in Kerkrade staat garant voor een bijzonder spannend wedstrijdverloop in alle deelnemerscategorieën. Het heeft een lengte van 10,3 kilometer en gaat door de bebouwde kom met de buitengebieden van Kerkrade. In de omloop zijn 4 aansprekende en venijnige hellingen opgenomen: de Mont Chèvre (Oud-Erensteinerweg), de Haanraderweg, de scherprechter het Duivels Bosch met de Muur van Rolduc en de klim naar start/finish, Wijngracht.
Iedere ronde krijgen de renners een maximaal stijgingspercentage van 20% voor de wielen. Ze overbruggen per omloop een hoogte tot maximaal 155 meter en leggen in totaal zon 70 kilometer (Heren Elite) af aan klimkilometers: 3,2 kilometer per ronde.
Aldus de organisatoren.
http://nkwielrennenkerkrade.nl/algemene-informatie/het-parcours/
http://nkwielrennenkerkrade.nl/
=====================================
20 juni is ook nog het NK fietsen tegen de klok in Emmen. We vertrekken bij de Savanne van Emmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deelnemers NK tijdrijden
Wie veroveren de nationale truien? Vist Rabo opnieuw achter het net? We zullen het zien
Foutje van de commentator.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Patroon het volgende:
Zit er iemand van Quick step in de neutralewagen?
Dat kan niet anders, want een 2e plaats is voor Rabo niets waard...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef Szura het volgende:
Ik snap het koersgedrag van Boom niet echt.
Zou hij het nou echt niet kunnen? Lijkt me sterk.
Tsja, aan de andere kant, dit overbrug je niet meer. Beter je rustig houden voor een zekere tweede plaats, hoe pijnlijk dat ook is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef Szura het volgende:
Ik snap het koersgedrag van Boom niet echt.
Zou hij het nou echt niet kunnen? Lijkt me sterk.
Nee hoor, blijkbaar willen sommigen liever op hun status argumenten winnen ofzo, zielig gedrag.. Sta open voor ieders mening en overtuig me gewoon van je gelijk, dat respecteer ik gewoon.quote:
Dat parcours is biljartvlak (teleurstellend dus).quote:Op zondag 24 juni 2012 16:17 schreef Littlecreep het volgende:
Bij de Belgen zijn ze nog 75 km weg. Kunnen we meteen door straks.
Geen bal aan inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat parcours is biljartvlak (teleurstellend dus).
Juist wel.quote:
twitter:NikiTerpstra twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 15:06:00het is gewoon een rot rondje. Blijk ik daar nou net goed in te zijn
reageer retweet
Je praat als een leek die er niks van begrijpt.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
Nee hoor, blijkbaar willen sommigen liever op hun status argumenten winnen ofzo, zielig gedrag.. Sta open voor ieders mening en overtuig me gewoon van je gelijk, dat respecteer ik gewoon.
Weet ik, maar alle koers is mooi meegenomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat parcours is biljartvlak (teleurstellend dus).
Misschien komt het zo over maar we zien toch elk jaar hetzelfde of zijn we vergeten dat Terpstra al eerder het NK heeft gewonnen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je praat als een leek die er niks van begrijpt.
Dat wordt een probleem voor Herbert volgend jaar. Terpstra en Chavanel rijden ook nog eens in dezelfde ploeg.quote:
Als je voetbal altijd volgt, lig je in een kreukel om het kennisgehalte in EK2012quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef Szura het volgende:
Haha mooi man, dat Ajacied422 iemand de les gaat lezen
Had je het niet over Langeveld net?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef kawotski het volgende:
[..]
Misschien komt het zo over maar we zien toch elk jaar hetzelfde of zijn we vergeten dat Terpstra al eerder het NK heeft gewonnen?
Moet niet gekker worden inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef Szura het volgende:
Haha mooi man, dat Ajacied422 iemand de les gaat lezen
Misschien kan hij wel een beetje fietsen en is het dus niet vreemd dat hij hier weer wint.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef kawotski het volgende:
[..]
Misschien komt het zo over maar we zien toch elk jaar hetzelfde of zijn we vergeten dat Terpstra al eerder het NK heeft gewonnen?
Wordt het niet, hij is gegrepen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem voor Herbert volgend jaar. Terpstra en Chavanel rijden ook nog eens in dezelfde ploeg.
Nee, je moet een paar pagina's ervoor zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voetbal altijd volgt, lig je in een kreukel om het kennisgehalte in EK2012
[..]
Had je het niet over Langeveld net?
Gesink mag hem hoe dan ook op z'n bek timmeren. Zichzelf ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:24 schreef thijsdetweede het volgende:
Als Boom geen zilver pakt mag Gesink hem op zijn bek timmeren.
Oh, Net werd je ook uitgelachen om iets over Langeveld. Lees jij ook eens terug. ga ik nu ook doenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:24 schreef kawotski het volgende:
[..]
Nee, je moet een paar pagina's ervoor zijn
Herbert en maarten zijn aan het trollen. Niet happen dusquote:Op zondag 24 juni 2012 16:24 schreef TheArt het volgende:
O
M
G
Ze vergelijken het met een bergrit in de Tour![]()
![]()
Ja, dat was een vervolg op het vorige topicquote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Net werd je ook uitgelachen om iets over Langeveld. Lees jij ook eens terug. ga ik nu ook doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef TheArt het volgende:
Van Avermaet mooi in de aap gelogeerd net op SporzajezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Van Avermaet mooi in de aap gelogeerd net op SporzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm, oké.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
''Gesink gaan we in de Tour zien''.
Over een 2 a 3 weken: WAAR ZIT GESINK
Van Avermaet mooi in de aap gelogeerd net op SporzaTja normaal pissen ze achteraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Van Avermaet mooi in de aap gelogeerd net op SporzaWoepsie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
die gaat gewoon prima bergetappes rijdenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
''Gesink gaan we in de Tour zien''.
Over een 2 a 3 weken: WAAR ZIT GESINK
Van Avermaet mooi in de aap gelogeerd net op SporzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Van Avermaet mooi in de aap gelogeerd net op SporzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, die mogen ze wel een schop onder de kont geven.quote:
in 2010 had hij wel een goede tour, maar hij werkte toen ook met Menchovquote:Op zondag 24 juni 2012 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een beter gevoel bij Gesink dan vorig jaar... zo lang hij maar op zijn fiets blijft zitten
Een vlak parcours met die ploegenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem voor Herbert volgend jaar. Terpstra en Chavanel rijden ook nog eens in dezelfde ploeg.
Leuk he, jij zal wel weer genieten in de Tour als Gesink valt en tegenvalt.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Schitterende rit van Terpstra zeg!
Rabo weer met lege handen![]()
Ik geniet alleen tijdens het NK van een falende rabobankquote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuk he, jij zal wel weer genieten in de Tour als Gesink valt en tegenvalt.
Doen ze dan ook voortdurendquote:Op zondag 24 juni 2012 16:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rabo kan alleen maar verliezen op het NK.
2 km. nog in Frankrijk. Poulhies net hard op zijn bek. Daar ging de sprinter van Saur.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef Szura het volgende:
In Singepore wint Darren Low, in Maleisië Mohammed Zamri Saleh.
Dat jullie het ff weten
Cool man, ben zo benieuwd naar de Maleisische trui in de Tour.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef Szura het volgende:
In Singepore wint Darren Low, in Maleisië Mohammed Zamri Saleh.
Dat jullie het ff weten
Toen ik die opmerking maakte kreeg ik het halve forum over me heen..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wie stippelt de strategie uit bij Rabobank?
6 man? 8 man ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef wimderon het volgende:
Trein van 6 man van FDJ in de laatste kilometer
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
2 km. nog in Frankrijk. Poulhies net hard op zijn bek. Daar ging de sprinter van Saur.
Laatste 3 NK's 0 keer een overwinning voor Raboquote:Op zondag 24 juni 2012 16:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laatste 9 NK's 5 keer een overwinning voor Rabo.
Geinige is dat het allemaal voor Demare te doen was en dan klopt Bouhanni zijn ploeggenoot dus alweer.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef wimderon het volgende:
Bouhanni pakt hem voor Demare, die veel te vroeg ging.
Tsja, is natuurlijk een gevolg van de 100 man die uit koers zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef marcodej het volgende:
Toch was de koers van 2010 mooier om te zien.
Net zo magistraal als Parijs ROubaix was dit jaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef Zelva het volgende:
Ja, laatste 40 kilometer is het niet veel meer. Als er spanning tot in de laatste ronde was geweest, dan was het een magistraal kampioenschap geworden, nu niet.
t is dan ook een Hunebed-houwer he. Die zijn gemaakt van granietquote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef Patroon het volgende:
Heeft Lindeman een fiets waarmee hij ook met zijn bovenlichaam trapt?
Ik moest even nadenken over wat er dit jaar in Parijs-Roubaix gebeurde. Zegt genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:42 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Net zo magistraal als Parijs ROubaix was dit jaar.
Best wel dus, wat mij betreft.
Dit dus, duidelijk de beste.quote:
Als zelfs Cavendish denkt dat hij daar kan winnen...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Zelva het volgende:
Kandidaat voor de Olympische titel
Denken dat dat parcours vergelijkbaar is met vandaag
Daarom juist.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als zelfs Cavendish denkt dat hij daar kan winnen...
Opvallend hoe sterk die ineens weer rijden na vorig jaarquote:Op zondag 24 juni 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Hoeveel titels pakt Omega Pharma-Quick Step wel niet vandaag.
Terpstra, Golas, Rabon, Cataldo, wat komt er nog meer?
Idd, je zag het al goed bij z'n voorhoofd, maar die armen zijn nog duidelijker.quote:
Rabon is tweede geworden.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Hoeveel titels pakt Omega Pharma-Quick Step wel niet vandaag.
Terpstra, Golas, Rabon, Cataldo, wat komt er nog meer?
twitter:opqscyclingteam twitterde op zondag 24-06-2012 om 16:40:10The results of the Czech National Championship posted online are incorrect. Rabon did not win. He was 2nd. #OPQS reageer retweet
Omega Pharma doet wonderen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opvallend hoe sterk die ineens weer rijden na vorig jaar
Het Ibarguren effect, Gilbert weet er alles van.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou er bijna wat van gaan denkenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was dezelfde toch?quote:
Dat op zijn voorhoofd zijn geen tanlines maar de afdruk van de helm icm viezigheid. Ik heb ik ook altijd met die zelfde helm.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, je zag het al goed bij z'n voorhoofd, maar die armen zijn nog duidelijker.
1998-1999 Lotto- Mobistar (Eeckhout, Tchmil)quote:
Eigenlijk triest dat zo'n vent nog in de wielerwereld zitquote:Op zondag 24 juni 2012 16:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het Ibarguren effect, Gilbert weet er alles van.
quote:
Ja die rijden gewoon op een boterham met pindakaasquote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
1998-1999 Lotto- Mobistar (Eeckhout, Tchmil)
2000 Banesto (o.a. Mancebo, Zülle, Osa, Piepoli, E.Jimenez)
2002-2004 Lampre-Daikin (Rumsas, Dierkxsens, Tonkov, Barbero, Ballan, Bortolami)
2005-2006 Euskaltel (Landaluze, Heras, Pena)
2007 -2008 Saunier Duval (Mayo, Piepoli, Ricco)
2009 Fuiji Servetto (Serrano, Nardello)
2010-2011 Omega Pharma Lotto (Vanendert, Gilbert)
2012: QuickStep Omega Pharma (Boonen)
Nee, die dokter vind ik niet zo verdacht. Daar kan het niet aan liggen.
Mooi lijstjequote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
2002-2004 Lampre-Daikin (Rumsas, Dierkxsens, Tonkov, Barbero, Ballan, Bortolami)
scorebordbondscoachquote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
Leo noemt gewoon de eerste 6 uit de uitslag op
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
Leo noemt gewoon de eerste 6 uit de uitslag op
Check die namen zeg. Ricco, Landaluze, Rumsas, Piepoli, Mancebo.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alsjeblieft niet zeg, zeker Gesink heeft daar niets te zoeken.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
Ok, de eerste zes van deze koers gaan dus naar de OS-wegrit. Duidelijk. Bedankt, Leo.
Dat weten jij en ik. Maar weet Leo dat ook?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, zeker Gesink heeft daar niets te zoeken.
Marco was geloof ik niet helemaal serieusquote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, zeker Gesink heeft daar niets te zoeken.
Wat een onbenul van een bondscoach is die Leo toch. Ik stel een ruil voor tussen Bert van Marwijk en Leo van Vliet.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
Ok, de eerste zes van deze koers gaan dus naar de OS-wegrit. Duidelijk. Bedankt, Leo.
Is gewoon zijn stijl van pratenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook mooi die blik van Terpstra toen Mart vroeg hoe het kwam dat hij zoveel beter dan de rest was.
Je zag 'm nadenken en gooide het toen maar met een redelijk nerveus lachje op 'een goede dag'.
Nee, Van Vliet moet nog gaan verkennen. Dat doen ze daags voor de Spelen geloof ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik. Maar weet Leo dat ook?
en de mooiste jurkjes!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
Waren dit de mooiste chicks die ze konden vinden?
Nee dit waren de chicks die hun kaakkramp lach het hele Wilhelmus vol konden houden.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
Gewoon kassameisjes volgens mij, die halen de 20 nog niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
Aïcha Marchadi. Niet nieuw, is er al een tijd.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef TLC het volgende:
Mooie dame daar bij Studio Sport, wie is die nieuwe presentratice ?
Aicha, maar ze lijdt al heel lang aan keelkanker denk ik, gezien ze altijd schor blijft, dus weet niet hoe lang ze nog heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef TLC het volgende:
Aicha Marghadiquote:Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef TLC het volgende:
Waarom diequote:
Of niet. Die poot kan ook niet verzuren.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom diedan ? in een veld met validen sporters is dat des te knapper
Omdat dat heel veel zegt over het niveau van de restquote:Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom diedan ? in een veld met validen sporters is dat des te knapper
Ik dacht dat ze een zware nacht had gehad maar dit hoort dusquote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Aicha, maar ze lijdt al heel lang aan keelkanker denk ik, gezien ze altijd schor blijft, dus weet niet hoe lang ze nog heeft.
Ze heeft elke nacht een zware nacht blijkbaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een zware nacht had gehad maar dit hoort dus?
Ja. Lotto met zijn allen aan het organiseren in het peloton.quote:
Bij mij 40 seconden.quote:
ben der nog niet zo zeker van.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Die is zo goed als binnen voor Tommeke.
Die gaat nog alleen weg.quote:
Mooie kampioen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Drebbelman het volgende:
Dijkstra: Terpstra rijdt in een zetel naar de finish
Ducrot: zetel, zetel, zeg dat maar niet, want dan moet je hier straks met een zak over het hoofd afgevoerd worden.
vijf minuten later:
Ducrot: Terpstra zit in een zetel, hij kan dit niet meer uit handen geven.
Het was wel tekenend voor vanmiddag, pas in de laatste ronde durfden ze te zeggen dat Terpstra Nederlands kampioen ging worden.quote:
Volgens Herbert wel. Die was er heilig van overtuigd dat wat Terpstra hier deed belangrijker was voor Lefevere dan het hele BK.quote:
Dat viel wel mee hoor. Herbert gaf duidelijk aan dat Levevre waarschijnlijk druk met de koers in Belgie was maar dat hij dit vast wel door hadden gekregen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volgens Herbert wel. Die was er heilig van overtuigd dat wat Terpstra hier deed belangrijker was voor Lefevere dan het hele BK.
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 24-06-2012 om 18:15:59Voor mij was dit de ultieme test voor mijn rechter been op een parcours met ontzettend veel sprints.Klinkt raar, maar trots op deze 6e plek. reageer retweet
QFTquote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef Patroon het volgende:
Verder vond ik het commentaar idd van diep triest niveau.
Mweh, de georganiseerdheid van een vlakke etappe in de Tour kan soms vervelend zijn, en Parijs Roubaix met 3 Mapei's/QS ook misschien, maar in het algemeen vind ik enige ploegentactiek toch wel gaaf.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Patroon het volgende:
Het valt mij wel op dat de koersen (zowel in België en Nederland) spannender zijn omdat de ploegen kleiner zijn (los van QS en Rabobank). Ik zou dan ook graag zien dat ze de ploegen kleiner maken, van 9 renners naar 4 of 5 renners. Dat zou de koers veel minder controleerbaar maken.
Ja maar het zorgt voor extreem berekende koersen, wat saai is voor de kijker.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Mweh, de georganiseerdheid van een vlakke etappe in de Tour kan soms vervelend zijn, en Parijs Roubaix met 3 Mapei's/QS ook misschien, maar in het algemeen vind ik enige ploegentactiek toch wel gaaf.
Ja het extreem hoge aantal uitvallers kwam vooral door het weer. Als het dan niet gaat is dat een extra stimuli om af te stappen icm de gladheid waardoor renners geen risico willen nemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
Het NK leek wel een beetje op Parijs Roubaix zo qua wedstrijdverloop. Kwam ook vooral door het weer misschien.
Waarbij maar 12 man de volledige afstand hebben afgelegd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
In totaal 16 man in einduitslag opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Helemaal eens, ben ook onder de indruk.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Even buiten alles, ik vond het echt zeer verheugend wat Gesink liet zien vandaag. Op een parcours dat absoluut niet voor hem gemaakt is, toch zo sterk voor de dag komen en laten zien dat hij eigenlijk de sterkste was na Terpstra.
twitter:Vaughters twitterde op zondag 24-06-2012 om 22:27:10Considering the course and conditions, Gesink's performance in the Dutch championships would seem indicative of increasing form. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |