SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 18-10-2011 t/m 31-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
Jawel, je keek.![]()
Plaatje doet het niet.quote:Ik begon met Super Ninendo (SNES), daarna PS1, maar toen die 1e Xbox uitkwam alleen maar dat nogquote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid, begon met de PS1..
Xbox 360
. Ontkennen dat alleen al de online experience ultiem is op de Xbox
.
![]()
XBL is wel baas ja, maar PSN is gratis.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
[..]
Ik begon met Super Ninendo (SNES), daarna PS1, maar toen die 1e Xbox uitkwam alleen maar dat nog.
Xbox 360
. Ontkennen dat alleen al de online experience ultiem is op de Xbox
.
Ik had zelfs de Pikachu edition.quote:
If not now, then when.![]()
Nou nou, Xbox Live ¤35 per jaarquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
XBL is wel baas ja, maar PSN is gratis.. Dat is precies ¤0,10 per dag
. Zo scheidt je wel het kaf van het koren
. Voor de meerwaarde betaal ik dat graag.
Nou nouquote:.
![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Heb jij geen vierkante ogen van al die series en films kijken?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dat echt zo'n baas in series![]()
![]()
Noujaaaa segquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij geen vierkante ogen van al die series en films kijken?![]()
hahahaahahha wat is deze. Kom maar nog een keer.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had iets in mijn oog man, je zag me toch stilstaan.Deathlift or Die.![]()
Heb je "Ja" aangeklikt?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hahahaahahha wat is deze. Kom maar nog een keer.If not now, then when.![]()
Die oranje?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hommo; wat is er met je ui gebeurdtIf not now, then when.![]()
Inderdaad. Het is 400x herhaald, dus iedereen moet het kennen. Wel de oude versie natuurlijk, niet die nieuwe.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:04 schreef junamii het volgende:
[..]
Ben van '92 en ik keek het ook gewoon hoorJawel, je keek.![]()
Wordt nu nog steeds elke avond uitgezonden volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:04 schreef junamii het volgende:
[..]
Ben van '92 en ik keek het ook gewoon hoor
Ik had vroeger altijd een vette crush op Mario Lopez![]()
![]()
Die oude waren een tijdje geleden ook weer op tvquote:Op zondag 24 juni 2012 16:06 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is 400x herhaald, dus iedereen moet het kennen. Wel de oude versie natuurlijk, niet die nieuwe.
Edit: oh ze zijn er nu nog. WELK ZENDER JACKIE?!![]()
Ja?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Die oude waren een tijdje geleden ook weer op tv
Edit: oh ze zijn er nu nog. WELK ZENDER JACKIE?!ik ga ze ff googlen hoe ze er nu uitzien.
Jawel, je keek.![]()
Haha, die deed ik expresquote:Op zondag 24 juni 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, het zou 2-2 moeten zijn, eigen doelpunt telt niet he.Als je zo een voorzet geeft in die situatie gaat ie er altijd via de verdediger in. Ik zie geen revanche?
Deathlift or Die.![]()
Teringlijer.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, die deed ik expresAls je zo een voorzet geeft in die situatie gaat ie er altijd via de verdediger in. Ik zie geen revanche?
Na de wedstrijd staat er, wilt u een revanche, Ja of nee. Maar na 10 sec is dat al weg.
Ah tofquote:Ik kijk nauwelijks tv namelijk dus weet al die dingen niet. Ik kijk bijna elke avond Deadly Women en daarbij houdt het wel op
![]()
![]()
Godverdomme, mensen in OUD.
Via De lelijkste FOK! babies, post ze hier., niet dat ik in OUD kom natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooooo Soempie; wat is Mattias leuk en mooooooi![]()
Lijnloos; wat wordt Minke een dametje! ik vind dr zo veel veranderd; echt een stoere meid![]()
ooo Oeks je meis!me loves!!!
Tess en Amber in Disneylandziet er uit als een heeeeeeerlijk uitje.... mooie foto's ook!
L met oma en mama in de Efteling...leukerd! en ook al zo groot en wijs... (en ik smelt bij de je jip en janneke verhalen Spring..
)
Kyara; wat heeft je mannetje mooie donkere ogen.![]()
Noortje![]()
![]()
![]()
Kd; wat een lekker duo heb je toch! ik vind die interactiefoto's altijd zo leuk!
en MP; ik herken Jael bijna niet op die 2e foto! wat ziet ze er anders uit met dr haar zo recht en los...en je kleine meis; pretletter
![]()
en de rest ook awwwww en wow!![]()
Ben je gek![]()
![]()
.
![]()
Bij elke scheet nieuwe foto op FB natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, mensen in OUD.
[..]
Via De lelijkste FOK! babies, post ze hier., niet dat ik in OUD kom natuurlijk.
Ben je gek![]()
![]()
.
Jawel, je keek.![]()
Heerlijk, zo'n FB-loos bestaanquote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
Bij elke scheet nieuwe foto op FB natuurlijk.
![]()
Dat is tof, al heb ik inmiddels al alle afleveringen gezien geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah tofIk kijk nauwelijks tv namelijk dus weet al die dingen niet. Ik kijk bijna elke avond Deadly Women en daarbij houdt het wel op
Ik kwam net dit tegen op tumblr:
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Link? Is zij doodgeschoten?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is tof, al heb ik inmiddels al alle afleveringen gezien geloof ikIk kwam net dit tegen op tumblr:
[ afbeelding ]
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.If not now, then when.![]()
Heb je een link naar het verhaal?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is tof, al heb ik inmiddels al alle afleveringen gezien geloof ikIk kwam net dit tegen op tumblr:
[ afbeelding ]
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.![]()
Daarom hou ik van meisjes die geen of haast geen make-up dragen, pure schoonheid.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, je zal er maar naast wakker worden. Daarom nog voor de ochtendgloren vertrekken.
Beetje make-up misstaat het grootste deel van de chicks nietquote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom hou ik van meisjes die geen of haast geen make-up dragen, pure schoonheid.. Maar ze moet er zonder nog wel gewoon toonbaar uit blijven zien
. Niet zo'n kop dat je twijfelt of ze nou nog leeft of niet
.
![]()
Het verhaal heb ik al weggeslikt en weet niet meer waar het stond, maar als je haar naam, Sierra LaMar dus, intypt op Google vind je genoeg info.
Edit: weggesliktWeg geklikt dus.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Link? Arm meisje, wtf.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.
Oh te laat, al weg geklikt dus![]()
![]()
Daarom meisjes zonder (veel) make up.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, je zal er maar naast wakker worden. Daarom nog voor de ochtendgloren vertrekken.
![]()
Veel chicks zijn zonder make up nog mooier ookquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje make-up misstaat het grootste deel van de chicks niet. Maar ze moet er zonder nog wel gewoon toonbaar uit blijven zien
. Niet zo'n kop dat je twijfelt of ze nou nog leeft of niet
.
Jawel, je keek.![]()
Wordt een mooie potquote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef jna het volgende:
Ik hoop zo erg dat Balotelli vanavond speelt tegen Terry
Deathlift or Die.![]()
Dit dus. Ziet er vaak nog beter uit ook.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Beetje gegooled maar die FB post van haar is dus fake.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Het verhaal heb ik al weggeslikt en weet niet meer waar het stond, maar als je haar naam, Sierra LaMar dus, intypt op Google vind je genoeg info.
![]()
Rooney die hem gaat uitschelden voor Negro en dan zeggen dat dat in Engeland gewoon bro betekent.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Een rode kaart voor Balotelli of Rooney is ook geen verkeerde weddenschapDeathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rooney die hem gaat uitschelden voor Negro en dan zeggen dat dat in Engeland gewoon bro betekent.![]()
Ze denken dat ze nog leeft..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
https://www.facebook.com/Find.Sierra.LaMarIf not now, then when.![]()
Ik zie het ja, heb een heel ander verhaal gelezen dan op google staatquote:Op zondag 24 juni 2012 16:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje gegooled maar die FB post van haar is dus fake.Ze is dus heel lang vermist (geweest).
En Terry en die bondscoach die het gewoon bevestigen dat het inderdaad niks ernstigs isquote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rooney die hem gaat uitschelden voor Negro en dan zeggen dat dat in Engeland gewoon bro betekent.Jawel, je keek.![]()
Sick fuck ben je trouwens om accounts van een vermist meisje te hacken en dan allerlei 'hints' over de verdwijning gaat geven.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb denk ik het meest weirde YouTube kanaal gevonden.
http://www.youtube.com/user/FoodForLouis
Eating Roadkill Rabbit
Drinking 10 Blended Mice
Eating 3 Live Cockroaches
Eating Huge Ragworm
Eating Raw Eyeballs
And much more.
![]()
ZodeknetterThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Sick fuck.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb denk ik het meest weirde YouTube kanaal gevonden.
http://www.youtube.com/user/FoodForLouis
Eating Roadkill Rabbit
Drinking 10 Blended Mice
Eating 3 Live Cockroaches
Eating Huge Ragworm
Eating Raw Eyeballs
And much more.
Inmiddels al in slaap gevallen? Of ben je nu al weer wakkerquote:?
Heb welgeteld 30 minuten mogen slapen. Werd ruw gewekt door schreeuwende buren.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inmiddels al in slaap gevallen? Of ben je nu al weer wakker?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Meh, kutleven. Voordeel is dat je vanavond ankerlekker gaat slapen danquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb welgeteld 30 minuten mogen slapen. Werd ruw gewekt door schreeuwende buren.![]()
En nee Etha, ik heb geen FIFA. Een vriend van me die hier was had 'm meegenomen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
moeten wellicht meer fernandesmensen posten daarquote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist misselijk geworden door al die userpics in KPD.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nog steds aan t bier en heb nog een fles wijn en wietquote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe is het met je lever, ouwe eindbaas?![]()
![]()
Begin nu pas een beetje bij te komen, ga over een uur of 2 aan precies hetzelfde als jij, alleen dan rosé ipv wijnquote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nog steds aan t bier en heb nog een fles wijn en wiet.
#goodlife![]()
Verdomme dWc, het is zondag.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin nu pas een beetje bij te komen, ga over een uur of 2 aan precies hetzelfde als jij, alleen dan rosé ipv wijn.
#goodlife
Gepost met een glas witte wijn binnen handbereik, so so badass.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat Rick Ross swagquote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin nu pas een beetje bij te komen, ga over een uur of 2 aan precies hetzelfde als jij, alleen dan rosé ipv wijn.
#goodlife![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Verdomme dWc, het is zondag.
Gepost met een glas witte wijn binnen handbereik, so so badass.
Zo dadelijk gaan ze op Discovery op zoek naar BigFoot.
http://www.yourdiscovery.com/nl/web/finding-bigfoot/If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:52 schreef Sinji het volgende:
Na de post van Etha even het topic tot balans brengen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zo laat ik mijn kind later dagelijks rondlopen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
[ afbeelding ]Salut!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo laat ik mijn kind later dagelijks rondlopen.![]()
![]()
![]()
hahaaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo laat ik mijn kind later dagelijks rondlopen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
Anker. Zojuist een deel van een appartement aangeboden gekregen in Amsterdam, maar eind juli krijg ik pas de uitslag van de loting te horen.
FYI dWc, als ik nee zeg en ik word alsnog aangenomen trek ik bij jou en je moeder in.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Mooi appartement?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
Anker. Zojuist een deel van een appartement aangeboden gekregen in Amsterdam, maar eind juli krijg ik pas de uitslag van de loting te horen.
FYI dWc, als ik nee zeg en ik word alsnog aangenomen trek ik bij jou en je moeder in.Jawel, je keek.![]()
Wat voor een huurcontract dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
FYI dWc, als ik nee zeg en ik word alsnog aangenomen trek ik bij jou en je moeder in.Deathlift or Die.![]()
quote:![]()
Maar ik heb nog geen idee. 2 mensen die ik ken gaan een 4-kamerappertement huren en zijn nu van alles aan het fixen met een makelaar.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kom er net achter dat de Xbox360 Android ondersteunt.
Liep dus net mijn broertje's kamer binnen, hoor muziek, kijk naar zijn xbox zie dat zijn telefoon erop is aangesloten met usb kabel.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
FYI dWc, als ik nee zeg en ik word alsnog aangenomen trek ik bij jou en je moeder in.Daarom Xboxquote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
Kom er net achter dat de Xbox360 Android ondersteunt.
Liep dus net mijn broertje's kamer binnen, hoor muziek, kijk naar zijn xbox zie dat zijn telefoon erop is aangesloten met usb kabel..
Gewoon op je Xbox Youtube kijken, je eventuele FB status eventueel bijwerken en weet ik wat allemaal.
![]()
Dank je wel, nu zit mijn beeldscherm onder met colaquote:
Gebruik FB, twitter en youtube niet op mijn xbox. Te veel mensen gamen op mijn Xbox behalve ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom Xbox.
Gewoon op je Xbox Youtube kijken, je eventuele FB status eventueel bijwerken en weet ik wat allemaal.
![]()
![]()
![]()
Want dit kan niet op een PS3quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daarom Xbox.
?
ZIEK schot inderdaad.
Komt bijna in de buurt van de poeier van CR richting Stekelburg die hij met z'n vuiste wegbokste.
![]()
Xbox Live is gewoon stabieler en uitgebreider in veel opzichten, daar zit de meerwaarde ook in voor de prijs die je betaalt i.t.t. PSN dat gratis is.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ondersteuning van android weet ik niet, maar al het ander kan wel.![]()
Onzin, PSN is prima.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Xbox Live is gewoon stabieler en uitgebreider in veel opzichten, daar zit de meerwaarde ook in voor de prijs die je betaalt.
Vergelijken heeft geen zin, ieder heeft z'n voorkeur.If not now, then when.![]()
Fifa 12 is stabiel als een malle hier op de PS3. Vroeger wel veel klachten gehad, maar lag meer aan mijn wifi-instellingen.![]()
Bourbon colaatje gepakt.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef Sinji het volgende:
Ik pak ff drankje, dit belooft een tantoe harde pot te worden fapfapDeathlift or Die.![]()
Ik heb net m'n eerste online potje FIFA 12 gedaan. Ik ben echt al m'n FIFA 11 skills kwijt en speel nu alsof ik voor het eerst in m'n leven een controller m'n handen heb
Jawel, je keek.![]()
PSN?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:59 schreef jna het volgende:
Ik heb net m'n eerste online potje FIFA 12 gedaan. Ik ben echt al m'n FIFA 11 skills kwijt en speel nu alsof ik voor het eerst in m'n leven een controller m'n handen hebDeathlift or Die.![]()
quote:quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
alleen dan rosé ipv wijn.
#goodlifequote:Deathlift or Die.![]()
Ik had een hele partij Famous Grouse ingeslagen. Actie met EK shirt werd voor cheap verkocht nadat Nederland had verloren. #ecktehollander
Bourbon is gemaakt van mais toch?![]()
Klopt.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Ik had een hele partij Famous Grouse ingeslagen. Actie met EK shirt werd voor cheap verkocht nadat Nederland had verloren. #ecktehollander
Bourbon is gemaakt van mais toch?OMG wat ben je aan t braggen man sukkeltje je heb vast niet vaak sex ofsoquote:Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
OMG wat ben je aan t braggen man sukkeltje je heb vast niet vaak sex ofso![]()
![]()
Ik zie het nu pas ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:11 schreef jna het volgende:
Waarom heeft De Rossi (#16) 1 lange en 1 korte mouw?Maar zie ook dat hij wat heeft aan zijn hand. Misschien zitter er schrammen ofzo op met verband?
Ik zeg maar wat.
Niet opgemerkt nogquote:Op zondag 24 juni 2012 21:11 schreef jna het volgende:
Waarom heeft De Rossi (#16) 1 lange en 1 korte mouw?
Deathlift or Die.![]()
Stabiliteit van XBL is te danken aan het gesloten systeem en eisen dat Microsoft hanteert voor multiplayer i.t.t. Sony met hun open systeem. Waar je voor betaalt bij XBL is support die je krijgt als er wat misgaat of als je xbox stuk gaat dat ze het graits ophalen, repareren en afleveren. Bij sony ben je op jezelf aangewezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Xbox Live is gewoon stabieler en uitgebreider in veel opzichten, daar zit de meerwaarde ook in voor de prijs die je betaalt i.t.t. PSN dat gratis is.![]()
Balotelli gefrustreerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kan er misgaan bij Xbox Live?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef Ishimaru het volgende:
Waar je voor betaalt bij XBL is support die je krijgt als er wat misgaat of als je xbox stuk gaat dat ze het graits ophalen, repareren en afleveren. Bij sony ben je op jezelf aangewezen.Die garantie heb je gewoon als je een Xbox hebt aangeschaft, dankzij Microsoft
. Dat staat los van Xbox Live verder. Geen zin om te switchen naar m'n Xbox menu nu, maar anders wil ik best voor je uittypen wat Xbox Live allemaal biedt
.
Toen PSN begon trouwens was het zo brak en instabiel als wat en zat er geen hond op (in tegenstelling tot Xbox Live dat al sinds de launch - alweer 8 jaar geleden ondertussen - propvol met spelers zat). Volgens mij haten ze zichzelf nu ze een degelijke service hebben dat ze er toentertijd geen fee voor vroegen. Daarnaast is Xbox Live nog nooit gehackt en zijn je gegevens gewoon veilig, da's bij PSN wel anders
.
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat kan er misgaan bij Xbox Live?Die garantie heb je gewoon als je een Xbox hebt aangeschaft, dankzij Microsoft
. Dat staat los van Xbox Live verder. Geen zin om te switchen naar m'n Xbox menu nu, maar anders wil ik best voor je uittypen wat Xbox Live allemaal biedt
.
Toen PSN begon trouwens was het zo brak en instabiel als wat en zat er geen hond op (in tegenstelling tot Xbox Live dat al sinds de launch - alweer 8 jaar geleden ondertussen - propvol met spelers zat). Volgens mij haten ze zichzelf nu ze een degelijke service hebben dat ze er toentertijd geen fee voor vroegen. Daarnaast is Xbox Live nog nooit gehackt en zijn je gegevens gewoon veilig, da's bij PSN wel anders
.
Krijg jij ook de vreemdste errors bij mw3? Laatst waren al mijn stats gewist. Ik in dikke paniekquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat kan er misgaan bij Xbox Live?Die garantie heb je gewoon als je een Xbox hebt aangeschaft, dankzij Microsoft
.
.
Error 900 nog wat, dit dat. En daarna deed ie het weer.
Nog nooit gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg jij ook de vreemdste errors bij mw3? Laatst waren al mijn stats gewist. Ik in dikke paniekError 900 nog wat, dit dat. En daarna deed ie het weer.
.
Ook nog nooit gehad, heb m'n Xbox 360 alweer een paar jaarquote:.
![]()
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
PS3 gamers zijn de Henk & Ingrids onder de gamers zo te zien.
Ieder systeem heeft z'n voor- en nadelen. Ik kan PS ook de hemel in prijzen zoals jij het doet maar het heeft geen enkele nut. Voor jou wegen sommige dingen zwaarder mee die jij nodig hebt voor de ultieme game ervaring en voor mij andere dingen.If not now, then when.![]()
Kwam ook toenertijd door mijn broertje. Gewoon uit mijn kamer gekiert, spelen bij zn matties, maar dan de xbox met de ventilator tegen de muur. Lekker slimquote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.
[..]
Ook nog nooit gehad, heb m'n Xbox 360 alweer een paar jaar.
![]()
![]()
Ik weet zelf dat XBL heel wat aanbied, maar PSN is niet meer zo onstabiel als in het begin. Het kan nu wel degelijk de strijd aan met XBL qua stabiliteit en opties. Vergis je niet als je denkt dat Microsft niet gehackt is. Het is in het verleden voorgekomen dat users gebanned werden door levenloze mensen ipv door Microsoft.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
.
![]()
Dit ja, maar ik dacht ik laat het maar zo, heen en weer discussiëren heeft geen zin.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet zelf dat XBL heel wat aanbied, maar PSN is niet meer zo onstabiel als in het begin. Het kan nu wel degelijk de strijd aan met XBL qua stabiliteit en opties. Vergis je niet als je denkt dat Microsft niet gehackt is. Het is in het verleden voorgekomen dat users gebanned werden door levenloze mensen ipv door Microsoft.If not now, then when.![]()
Maar Xbox 360 biedt simpelweg een breder scala aan dingen die men nodig kan hebben voor de persoonlijke ultieme game-ervaring. En volgens mij is het technisch gezien ook gewoon een beter/stabieler netwerk, maar dat kan ik dan weer niet onderbouwen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee.
Ieder systeem heeft z'n voor- en nadelen. Ik kan PS ook de hemel in prijzen zoals jij het doet maar het heeft geen enkele nut. Voor jou wegen sommige dingen zwaarder mee die jij nodig hebt voor de ultieme game ervaring en voor mij andere dingen.Je hebt dat ding vervolgens wel tegen z'n kop geslingerd neem ik aan?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kwam ook toenertijd door mijn broertje. Gewoon uit mijn kamer gekiert, spelen bij zn matties, maar dan de xbox met de ventilator tegen de muur. Lekker slimHad ik geen weet van dan, niks van meegekregen. Wel dat PSN dagen/weken downtime kent en weet ik veel hoeveel users de dupe zijn van Creditcard-scam en van dat soort ongeinquote:Op zondag 24 juni 2012 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ja, maar ik dacht ik laat het maar zo, heen en weer discussiëren heeft geen zin..
![]()
Ik verdedig PSN of XBL niet, vind het alleen jammer dat mensen denken dat PSN nog in kinderschoenen staat terwijl het een degelijk mee kan komen met XBL.
Zelf een xbox360 bezitter. PS3 heeft voor mij geen interessante titels op killzone na![]()
Ik heb hem bewerkt met van die training-nunchucksquote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Je hebt dat ding vervolgens wel tegen z'n kop geslingerd neem ik aan?
[..]Uncharted 3 maynquote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef Ishimaru het volgende:
Ik verdedig PSN of XBL niet, vind het alleen jammer dat mensen denken dat PSN nog in kinderschoenen staat terwijl het een degelijk mee kan komen met XBL.
Zelf een xbox360 bezitter. PS3 heeft voor mij geen interessante titels op killzone na![]()
Ik wil er net zo goed over mee praten hoor. Maar iedereen heeft hier mee gewoon zijn eigen voorkeur. En zoveel verschilt het nou ook weer niet.quote:
Heb zelf een playstation gehad en door mijn vriend de xbox leren kennen en mijn voorkeur gaat daar toch echt naar uit
Vind het niet interessant, vind het lijken op een Tomb Raider rip off.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb hem bewerkt met van die training-nunchucks
[..]
Uncharted 3 mayn
Lara croft
Heb gekozen voor X360 vanwege het feit dat ik de controller perfect vind voor shooters en exclusives zoals Gears of War en Haloquote:Op zondag 24 juni 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het om exclusives gaat vind ik de PS3 wel beter.![]()
SEGA DREAMCAST #Cartmanvoicequote:Op zondag 24 juni 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
Fanboys
* Ethanolic gaat terug naar z'n SEGA.Jawel, je keek.![]()
Ik heb altijd shooters gespeeld op de pc, maar sinds ik een console heb lukt het me niet meer. Laatst BF3 gedaan op de pc maar ik kon niet meer overweg met de toetsen en de muisquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vind het niet interessant, vind het lijken op een Tomb Raider rip off.
Lara croft![]()
[..]
Heb gekozen voor X360 vanwege het feit dat ik de controller perfect vind voor shooters en exclusives zoals Gears of War en Halo
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb altijd shooters gespeeld op de pc, maar sinds ik een console heb lukt het me niet meer. Laatst BF3 gedaan op de pc maar ik kon niet meer overweg met de toetsen en de muis![]()
Ballen?![]()
Vriend van mij had het juist andersom. Die heeft een toetsenbord en muis voor z'n ps3 gekochtquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb altijd shooters gespeeld op de pc, maar sinds ik een console heb lukt het me niet meer. Laatst BF3 gedaan op de pc maar ik kon niet meer overweg met de toetsen en de muis
Jawel, je keek.![]()
Ik was vanaf mijn 7de aan het gamen op de pc en sega (virtua fighterquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb altijd shooters gespeeld op de pc, maar sinds ik een console heb lukt het me niet meer. Laatst BF3 gedaan op de pc maar ik kon niet meer overweg met de toetsen en de muis) Sinds ik een xbox heb wil het niet lukken met shooter op de pc. Mijn BF2 skills zijn verdwenen
![]()
![]()
Vind het knapquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef jna het volgende:
[..]
Vriend van mij had het juist andersom. Die heeft een toetsenbord en muis voor z'n ps3 gekochtZoveel fijner om alles gewoon met 1 ding te kunnen doen. Alhoewel ik wel om het half jaar een nieuwe controller moet kopen
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als je eerst gaat koken voor me.![]()
![]()
![]()
![]()
Er is op dit moment een man voor me aan het kokenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als je eerst gaat koken voor me.Rollen omgedraaid voor één avond en het bevalt me tot dusver zeer goed
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind het knapZoveel fijner om alles gewoon met 1 ding te kunnen doen.
klopt natuurlijk nu nietnu klopt het wel
![]()
![]()
Hoe het hoortquote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er is op dit moment een man voor me aan het kokenRollen omgedraaid voor één avond en het bevalt me tot dusver zeer goed
Wat maakt hij? Zelfde jongen als gister op je fb?
Hopelijk laat die het eten aanbranden.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er is op dit moment een man voor me aan het kokenRollen omgedraaid voor één avond en het bevalt me tot dusver zeer goed
quote:quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als je eerst gaat koken voor me.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er is op dit moment een man voor me aan het koken![]()
![]()
![]()
Hoe lief.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
![]()
De allereerste keer dat ik op de Xbox speelde was met Halo 1, ik wou bijna huilen zo mooi dat het was. Voorheen speelde ik toen nog op de PS1quote:.
Gelachen om directheid en woordkeuzequote:.
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe het hoortWat maakt hij? Zelfde jongen als gister op je fb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit. Ziet er nog best goed uit ookEn ja, is een vriend van me.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]Grillpan van de IkeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit. Ziet er nog best goed uit ookEn ja, is een vriend van me.
Jawel, je keek.![]()
Wayne Rooney ziet er met dat kapsel van 'm echt uit als een chav (ook al is hij dat waarschijnlijk ook echt).
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kan gewoon hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kun je met zon ass een broek kopen danDeathlift or Die.![]()
Saaaayy whuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat te ver![]()
![]()
Ja maar jijquote:Op zondag 24 juni 2012 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dikke konten.[ afbeelding ]
Kleine, mooie, ronde, konten.[ afbeelding ].
![]()
dit dusquote:Op zondag 24 juni 2012 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dikke konten.[ afbeelding ]
Kleine, mooie, ronde, konten.[ afbeelding ]![]()
Gewoon bold curveje tochquote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kun je met zon ass een broek kopen dan![]()
Wel jammer dat zo'n wedstrijd beslist moet worden met penalty's. Golden goal is bazer.If not now, then when.![]()
Was toch iets anders dan ons potje he.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer dat zo'n wedstrijd beslist moet worden met penalty's. Golden goal is bazer.Deathlift or Die.![]()
Ja, jammer dat je verloor.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was toch iets anders dan ons potje he.If not now, then when.![]()
Oh, er zijn al penalty'sEngeland it is.
Penalty's vind ik altijd vet sneu trouwens. Eén is dan de lul.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
Oh, er zijn al penalty'sEngeland it is.
Penalty's vind ik altijd vet sneu trouwens. Eén is dan de lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest echt hard lachen.
Penalty's spannenddddkrijg altijd plaatsvervangende buikpijn als ik daarnaar kijk
![]()
Je kon 't al zien aan zijn aanloop.
Hopen dat Italie wint tho
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef tliciouz het volgende:
Oh jeez, ik schijt mijn broek onder zo nog
watskeburt danquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef tliciouz het volgende:
Serieus Engeland moet winnen. Anders ben ik Donderdag doood.![]()
Nou Duitsland moet nu tegen Italië en daar ben ik banger voor als voor Engelandquote:
Why? Cause of Germany vs Italy?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef tliciouz het volgende:
Serieus Engeland moet winnen. Anders ben ik Donderdag doood.![]()
Ik wil ook dat Duitsland het EK wint hoor, gunstig voor m'n poulequote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef tliciouz het volgende:
W
[..]
Wat yayayay. Gun jij mij geen overwinning?
Rooney heeft het prima gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef JackieBrown het volgende:
Neem maar afscheid van je vriendje rooney Etha
Cole![]()
Deathlift or Die.![]()
Met andere woorden. Zijn lul hangt uit zijn broekquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef jna het volgende:
HA HA COLE. Eerst een enorm lekkere chick verliezen, en nu dit![]()
Nou verliezen, daar heeft ie zelf voor gekozen toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef jna het volgende:
HA HA COLE. Eerst een enorm lekkere chick verliezen, en nu dit
Ja daarom. Superkneus.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou verliezen, daar heeft ie zelf voor gekozen toch?Jawel, je keek.![]()
echt he, wat ern loser is ie ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef jna het volgende:
HA HA COLE. Eerst een enorm lekkere chick verliezen, en nu dit![]()
No, ik ga mezelf in mijn badkamer opsluiten.quote:En kom pas naar buiten als het afgelopen is. Ik kan echt niet tegen die stress. Continue ijsberen.
JAWEL, JE KEEK!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met andere woorden. Zijn lul hangt uit zijn broekJawel, je keek.![]()
ik ga gewoon kijken ookal spelen mijn 2 favoriete landen tegen elkaar. Ik HOOP echter dat Duitsland wint alleen maar om supporters van het oranjelegioen nog meer de grond in te trappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No, ik ga mezelf in mijn badkamer opsluiten.En kom pas naar buiten als het afgelopen is. Ik kan echt niet tegen die stress. Continue ijsberen.
![]()
![]()
Die afgunst van alle Nederlanders tegenover Duitsland is zo mooi om te zien he.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ga gewoon kijken ookal spelen mijn 2 favoriete landen tegen elkaar. Ik HOOP echter dat Duitsland wint alleen maar om supporters van het oranjelegioen nog meer de grond in te trappen.All good things are wild and free.![]()
Echt prachtig, vooral ze nu voor Italie zijn. Had tijdens poulefase flink NL zitten afkraken op FB. Echt geweldige reacties op mijn postsquote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die afgunst van alle Nederlanders tegenover Duitsland is zo mooi om te zien he.Donderdag gaat eerste wedstrijd zijn waar ik neutraal bij ga zijn.
![]()
Waar blijft je Fernandes pic?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Echt prachtig, vooral ze nu voor Italie zijn. Had tijdens poulefase flink NL zitten afkraken op FB. Echt geweldige reacties op mijn postsDonderdag gaat eerste wedstrijd zijn waar ik neutraal bij ga zijn.
![]()
Is Mortal Thoughts een enigszins toffe film?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
nooit van gehoordI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
kan geen fernandes pic maken zonder fernandes. Morgen doe haal ik fernandes dan maak ik er 1 voor jou, en voor in het topicquote:![]()
Postte ik van de week ook ja.quote:
Net 21 Jump Street gekeken. Goddamn![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ben je nou nog niet in slaap gevallen?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Postte ik van de week ook ja.
![]()
![]()
![]()
Alsof ik ooit nog ga slapen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet in slaap gevallen?
Grapje, wel een beetje moe hoor.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tof. Ben benieuwd!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
kan geen fernandes pic maken zonder fernandes. Morgen doe haal ik fernandes dan maak ik er 1 voor jou, en voor in het topic![]()
![]()
Die staat nu in mijn downloads, vanavond eens kijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
![]()
Fernandezquote:Op maandag 25 juni 2012 08:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Fernandes lekker vinden.
Stiekem vindt niemand Fernandes lekker.Had hem ook gedownload, nog ff kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vind Fernandes vies, kom hier alleen voor de lekkere boyzzz enzo.All good things are wild and free.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind Fernandes vies, kom hier alleen voor de lekkere boyzzz enzo.![]()
![]()
Het blikje wat ik ook in mijn handen heb op die foto in de OP is stiekem ook een cola blikje.
Thnx Yoquote:Op maandag 25 juni 2012 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind Fernandes vies, kom hier alleen voor de lekkere boyzzz enzo.Deathlift or Die.![]()
Ga hbo doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef JackieBrown het volgende:
Fucking veel tijd steken in leren, toch een ankertentamen maken.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Ghehequote:Is die al te downloaden in goede kwaliteit?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die staat nu in mijn downloads, vanavond eens kijken.ook ff zoeken
![]()
Thanks voor de demotivatie om de komende 4 dagen keihard te leren, zoals ik had gepland.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef JackieBrown het volgende:
Fucking veel tijd steken in leren, toch een ankertentamen maken.
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Heb hem even aangezet en goede kwaliteit, is ook een dvd rip. En alles met Channing isquote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Is die al te downloaden in goede kwaliteit?ook ff zoeken
![]()
Anytimequote:Op maandag 25 juni 2012 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Thanks voor de demotivatie om de komende 4 dagen keihard te leren, zoals ik had gepland.
Nee hoor, voor jou werkt het vast wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: