SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 18-10-2011 t/m 31-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
Jawel, je keek.![]()
Plaatje doet het niet.quote:Ik begon met Super Ninendo (SNES), daarna PS1, maar toen die 1e Xbox uitkwam alleen maar dat nogquote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid, begon met de PS1..
Xbox 360
. Ontkennen dat alleen al de online experience ultiem is op de Xbox
.
![]()
XBL is wel baas ja, maar PSN is gratis.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
[..]
Ik begon met Super Ninendo (SNES), daarna PS1, maar toen die 1e Xbox uitkwam alleen maar dat nog.
Xbox 360
. Ontkennen dat alleen al de online experience ultiem is op de Xbox
.
Ik had zelfs de Pikachu edition.quote:
If not now, then when.![]()
Nou nou, Xbox Live ¤35 per jaarquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
XBL is wel baas ja, maar PSN is gratis.. Dat is precies ¤0,10 per dag
. Zo scheidt je wel het kaf van het koren
. Voor de meerwaarde betaal ik dat graag.
Nou nouquote:.
![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Heb jij geen vierkante ogen van al die series en films kijken?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dat echt zo'n baas in series![]()
![]()
Noujaaaa segquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij geen vierkante ogen van al die series en films kijken?![]()
hahahaahahha wat is deze. Kom maar nog een keer.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had iets in mijn oog man, je zag me toch stilstaan.Deathlift or Die.![]()
Heb je "Ja" aangeklikt?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hahahaahahha wat is deze. Kom maar nog een keer.If not now, then when.![]()
Die oranje?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hommo; wat is er met je ui gebeurdtIf not now, then when.![]()
Inderdaad. Het is 400x herhaald, dus iedereen moet het kennen. Wel de oude versie natuurlijk, niet die nieuwe.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:04 schreef junamii het volgende:
[..]
Ben van '92 en ik keek het ook gewoon hoorJawel, je keek.![]()
Wordt nu nog steeds elke avond uitgezonden volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:04 schreef junamii het volgende:
[..]
Ben van '92 en ik keek het ook gewoon hoor
Ik had vroeger altijd een vette crush op Mario Lopez![]()
![]()
Die oude waren een tijdje geleden ook weer op tvquote:Op zondag 24 juni 2012 16:06 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is 400x herhaald, dus iedereen moet het kennen. Wel de oude versie natuurlijk, niet die nieuwe.
Edit: oh ze zijn er nu nog. WELK ZENDER JACKIE?!![]()
Ja?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Die oude waren een tijdje geleden ook weer op tv
Edit: oh ze zijn er nu nog. WELK ZENDER JACKIE?!ik ga ze ff googlen hoe ze er nu uitzien.
Jawel, je keek.![]()
Haha, die deed ik expresquote:Op zondag 24 juni 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, het zou 2-2 moeten zijn, eigen doelpunt telt niet he.Als je zo een voorzet geeft in die situatie gaat ie er altijd via de verdediger in. Ik zie geen revanche?
Deathlift or Die.![]()
Teringlijer.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, die deed ik expresAls je zo een voorzet geeft in die situatie gaat ie er altijd via de verdediger in. Ik zie geen revanche?
Na de wedstrijd staat er, wilt u een revanche, Ja of nee. Maar na 10 sec is dat al weg.
Ah tofquote:Ik kijk nauwelijks tv namelijk dus weet al die dingen niet. Ik kijk bijna elke avond Deadly Women en daarbij houdt het wel op
![]()
![]()
Godverdomme, mensen in OUD.
Via De lelijkste FOK! babies, post ze hier., niet dat ik in OUD kom natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooooo Soempie; wat is Mattias leuk en mooooooi![]()
Lijnloos; wat wordt Minke een dametje! ik vind dr zo veel veranderd; echt een stoere meid![]()
ooo Oeks je meis!me loves!!!
Tess en Amber in Disneylandziet er uit als een heeeeeeerlijk uitje.... mooie foto's ook!
L met oma en mama in de Efteling...leukerd! en ook al zo groot en wijs... (en ik smelt bij de je jip en janneke verhalen Spring..
)
Kyara; wat heeft je mannetje mooie donkere ogen.![]()
Noortje![]()
![]()
![]()
Kd; wat een lekker duo heb je toch! ik vind die interactiefoto's altijd zo leuk!
en MP; ik herken Jael bijna niet op die 2e foto! wat ziet ze er anders uit met dr haar zo recht en los...en je kleine meis; pretletter
![]()
en de rest ook awwwww en wow!![]()
Ben je gek![]()
![]()
.
![]()
Bij elke scheet nieuwe foto op FB natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, mensen in OUD.
[..]
Via De lelijkste FOK! babies, post ze hier., niet dat ik in OUD kom natuurlijk.
Ben je gek![]()
![]()
.
Jawel, je keek.![]()
Heerlijk, zo'n FB-loos bestaanquote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
Bij elke scheet nieuwe foto op FB natuurlijk.
![]()
Dat is tof, al heb ik inmiddels al alle afleveringen gezien geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah tofIk kijk nauwelijks tv namelijk dus weet al die dingen niet. Ik kijk bijna elke avond Deadly Women en daarbij houdt het wel op
Ik kwam net dit tegen op tumblr:
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Link? Is zij doodgeschoten?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is tof, al heb ik inmiddels al alle afleveringen gezien geloof ikIk kwam net dit tegen op tumblr:
[ afbeelding ]
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.If not now, then when.![]()
Heb je een link naar het verhaal?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is tof, al heb ik inmiddels al alle afleveringen gezien geloof ikIk kwam net dit tegen op tumblr:
[ afbeelding ]
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.![]()
Daarom hou ik van meisjes die geen of haast geen make-up dragen, pure schoonheid.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, je zal er maar naast wakker worden. Daarom nog voor de ochtendgloren vertrekken.
Beetje make-up misstaat het grootste deel van de chicks nietquote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom hou ik van meisjes die geen of haast geen make-up dragen, pure schoonheid.. Maar ze moet er zonder nog wel gewoon toonbaar uit blijven zien
. Niet zo'n kop dat je twijfelt of ze nou nog leeft of niet
.
![]()
Het verhaal heb ik al weggeslikt en weet niet meer waar het stond, maar als je haar naam, Sierra LaMar dus, intypt op Google vind je genoeg info.
Edit: weggesliktWeg geklikt dus.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Link? Arm meisje, wtf.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zojuist dat verhaal gelezen, best sick. Dat meisje is enkele minuten na dat bericht vermoord.
Oh te laat, al weg geklikt dus![]()
![]()
Daarom meisjes zonder (veel) make up.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, je zal er maar naast wakker worden. Daarom nog voor de ochtendgloren vertrekken.
![]()
Veel chicks zijn zonder make up nog mooier ookquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje make-up misstaat het grootste deel van de chicks niet. Maar ze moet er zonder nog wel gewoon toonbaar uit blijven zien
. Niet zo'n kop dat je twijfelt of ze nou nog leeft of niet
.
Jawel, je keek.![]()
Wordt een mooie potquote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef jna het volgende:
Ik hoop zo erg dat Balotelli vanavond speelt tegen Terry
Deathlift or Die.![]()
Dit dus. Ziet er vaak nog beter uit ook.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Beetje gegooled maar die FB post van haar is dus fake.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Het verhaal heb ik al weggeslikt en weet niet meer waar het stond, maar als je haar naam, Sierra LaMar dus, intypt op Google vind je genoeg info.
![]()
Rooney die hem gaat uitschelden voor Negro en dan zeggen dat dat in Engeland gewoon bro betekent.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Een rode kaart voor Balotelli of Rooney is ook geen verkeerde weddenschapDeathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rooney die hem gaat uitschelden voor Negro en dan zeggen dat dat in Engeland gewoon bro betekent.![]()
Ze denken dat ze nog leeft..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
https://www.facebook.com/Find.Sierra.LaMarIf not now, then when.![]()
Ik zie het ja, heb een heel ander verhaal gelezen dan op google staatquote:Op zondag 24 juni 2012 16:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje gegooled maar die FB post van haar is dus fake.Ze is dus heel lang vermist (geweest).
En Terry en die bondscoach die het gewoon bevestigen dat het inderdaad niks ernstigs isquote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rooney die hem gaat uitschelden voor Negro en dan zeggen dat dat in Engeland gewoon bro betekent.Jawel, je keek.![]()
Sick fuck ben je trouwens om accounts van een vermist meisje te hacken en dan allerlei 'hints' over de verdwijning gaat geven.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb denk ik het meest weirde YouTube kanaal gevonden.
http://www.youtube.com/user/FoodForLouis
Eating Roadkill Rabbit
Drinking 10 Blended Mice
Eating 3 Live Cockroaches
Eating Huge Ragworm
Eating Raw Eyeballs
And much more.
![]()
ZodeknetterThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Sick fuck.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb denk ik het meest weirde YouTube kanaal gevonden.
http://www.youtube.com/user/FoodForLouis
Eating Roadkill Rabbit
Drinking 10 Blended Mice
Eating 3 Live Cockroaches
Eating Huge Ragworm
Eating Raw Eyeballs
And much more.
Inmiddels al in slaap gevallen? Of ben je nu al weer wakkerquote:?
Heb welgeteld 30 minuten mogen slapen. Werd ruw gewekt door schreeuwende buren.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inmiddels al in slaap gevallen? Of ben je nu al weer wakker?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Meh, kutleven. Voordeel is dat je vanavond ankerlekker gaat slapen danquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb welgeteld 30 minuten mogen slapen. Werd ruw gewekt door schreeuwende buren.![]()
En nee Etha, ik heb geen FIFA. Een vriend van me die hier was had 'm meegenomen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
moeten wellicht meer fernandesmensen posten daarquote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist misselijk geworden door al die userpics in KPD.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nog steds aan t bier en heb nog een fles wijn en wietquote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe is het met je lever, ouwe eindbaas?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: