Klootzak, ga dooor!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef Lutte het volgende:
Oh Benny als je ff wilt ontspannen, we hebben nog wel een filmpje voor je.
Nah eerder misselijkquote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef Lutte het volgende:
Kal we waren wel een beetje teleurgesteld hè?
Hahaha ^^quote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Renesite het volgende:
Lutte, ik vind je zo vroom en lief. Maar nou leer ik toch een duistere kant van je kennen
Waarin precies?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef Lutte het volgende:
Kal we waren wel een beetje teleurgesteld hè?
Bepaalde lengtesquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
En breedtes.
Wordt door iemand anders weer gecompenseerd trouwens
Wel even opschrijven, dan kan ik het oplezenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef Renesite het volgende:
"Hmmm het is zondag"
.. "Ja, inderdaad"
"He laten we iets spannends gaan doen!"
.. "Ja, leuk, geil"
"Filmen?"
.. "Ja okan"
"Dan ga ik hele stoute dingen zeggen"
.. "Oh leuk"
Kan niet wachten.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen een filmpje van mij en René
xoxoxo
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef Kally het volgende:
Maar uhhh, wie zegt dat hij dat was trouwens, ze houdt wel van afwisseling las ik
posts voorlezen terwijl je bezig bent...quote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel even opschrijven, dan kan ik het oplezen
Gewoon de artiesten-ingang gebruiken.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
posts voorlezen terwijl je bezig bent...
hmmm..... moet kunnen
Ik zag de foto's, klopt welquote:Op zondag 24 juni 2012 15:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergelijk het ff zou ik zeggen, materiaal genoeg!
Ik denk dat Benny even braken isquote:
Ja, inderdaad klootzak. GA EENS DOOR!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:18 schreef Kally het volgende:
Ja ik ga nog even wat doen, des te sneller is het af
KLOOTZAKquote:Op zondag 24 juni 2012 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, inderdaad klootzak. GA EENS DOOR!
Euhm kan wel.. Ik doel op een specifieke, das echt kotsen in het kwadraat.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 toch? en eentje met een filter erover voor de juiste belichting ?
Lekker druipend kotsen schat!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm kan wel.. Ik doel op een specifieke, das echt kotsen in het kwadraat.
Die plaatjesquote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm kan wel.. Ik doel op een specifieke, das echt kotsen in het kwadraat.
Raspatat?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef Renesite het volgende:
Heee, at ik gisteren mais? Wat is dát daar?
Je bent crewquote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk toegang tot kpd, ik kan me niet herinneren dat ik daar om geraagd heb
IK kreeg het ongevraagd van remlof op een meet... alwaar hij mij ook na 2 dagen unbanned heeft, daar ik 2 week geband was.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk toegang tot kpd, ik kan me niet herinneren dat ik daar om geraagd heb
En in ruil daarvoor heb jij...?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK kreeg het ongevraagd van remlof op een meet... alwaar hij mij ook na 2 dagen unbanned heeft, daar ik 2 week geband was.
ooow vetquote:Op zondag 24 juni 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Een deurknop die de deur in schuift als je em op slot doet
Wtf echt hequote:
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK kreeg het ongevraagd van remlof op een meet... alwaar hij mij ook na 2 dagen unbanned heeft, daar ik 2 week geband was.
Opgeruimderquote:Op zondag 24 juni 2012 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee wat het nut is, maar het ziet er wel tof uit I guess
Tofquote:Op zondag 24 juni 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Een deurknop die de deur in schuift als je em op slot doet
Gni gniquote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
`Rene zegt:
Van een stuiver kan je geen dubbeltje maken, laat staan een kwartje. Maar jij bent mijn euro
Wat liefquote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
`Rene zegt:
Van een stuiver kan je geen dubbeltje maken, laat staan een kwartje. Maar jij bent mijn euro
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
`Rene zegt:
Welke?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, gaan we nog eens aan een tv programma meedoen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Wacht. Dat is een vraag met een vraag beantwoorden.
Ja, is goed Patrique.
babyyyquote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ff 10 scheppen sambal bij den vleesch gedaan. Rene will be burning!
quote:Soms als ik alleen ben ruk ik op de apen in Burger's Zoo, dat vind ik fijn en is goed voor het bestrijden van ongedierte in de koekenpan van tante sjaan die gisteren wietbonbons aan het craften was op RuneScape. Iemand een roereitje met sperziebonen?
Geballen aardappeltjes.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik eet vis, en geballen aardappeltjes, geen groente te moe om veel werk te doen
Echt hequote:
Ik keek niet wat ik typtequote:
Viel best meeequote:Op zondag 24 juni 2012 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij kook ik veels te veel rijst!
Van lekker veel stukjesquote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef Lutte het volgende:
Legpuzzels maken is echt het eindeVoor je het weet ben je 1,5 uur verder
Ik normaal ook duizend, en ik hou van marktplaats, net gauw tussendoor even geld verdiendquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef Lutte het volgende:
5000En een slagveld is ook niet het meest gemakkelijke plaatje zeg
Hier 1500 record, merendeel 1000.
Ik vind dat het erg rustgevend kan werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
500 stukjes is mijn grootste, een van Unicef meen ik. Lang geleden, ik zou er nu niet zoveel tijd meer in steken.
Met die mat welquote:
quote:
Dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Vraag me af of mijn lijf dat morgen ook zegtquote:
Ik probeerde ook niet te knipperenquote:
ze komen twee seizoenen later nog een keertje terug, maar dan nog erger en engerquote:Op zondag 24 juni 2012 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kut dat meen je niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze komen twee seizoenen later nog een keertje terug, maar dan nog erger en enger
Met Iain Glen ook in die aflevering
Ja keihard lachen om de verf in mijn gezichtquote:
Ik help niet hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, mijn kamer heeft ook wel weer een likje verf nodig!
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die aflevering is echt erg, tis een dubbele ook nog
NOPEquote:They were not shown moving until the Eleventh Doctor episode, "Flesh and Stone", where they slowly turn towards Amy Pond when they realise she cannot open her eyes. Weeping Angels cannot be destroyed.
Weet ikquote:Op zondag 24 juni 2012 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vorige keer ook helemaal alleen gedaan. Kan ik prima
Maakt heel weinig uit, de fout die mensen maken is om zo'n ding te zwaar te belasten omdat er 5 stopcontacten aan zitten of zo.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Verleng kabel in verleng kabel wordt niet aangeraden, right?
Wat is te zwaar? Tv , laptop, oplader telefoon en nog een stekker?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maakt heel weinig uit, de fout die mensen maken is om zo'n ding te zwaar te belasten omdat er 5 stopcontacten aan zitten of zo.
ligt er aan wat je op die stekkert doet.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat is te zwaar? Tv , laptop, oplader telefoon en nog een stekker?
Er is sinds 2005 een nieuwe reeks begonnen, die echt heel goed isquote:Op zondag 24 juni 2012 19:37 schreef Kally het volgende:
Ik keek al Dr. Who toen ik nog klein was
Vond ik heerlijk eng
Hahahaha, op mijn slaapkamer! Goed idee!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en er niet ook nog twee drogers en een electrische grill op aansluiten.
Ik geloof het direct, vroeger was die serie al ver voor zijn tijd vooruit.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is sinds 2005 een nieuwe reeks begonnen, die echt heel goed is
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef Kally het volgende:
Electrische grill op den slaapkamert, voor honger na den sex
Whehehehequote:Op zondag 24 juni 2012 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]lekker grillen terwijl je lakens drogen
Tosti'squote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef Kally het volgende:
Electrische grill op den slaapkamert, voor honger na den sex
Oeh, met sambalquote:
Vlam tosti'squote:
Hoeveel mag je dan eten per dag?quote:
Oh dat is goed te doenquote:
quote:
Lannisters?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:06 schreef Kally het volgende:
Whehehe, ik lees net dat er films zijn over De Dolle Tweeling, die boekjes heb ik verslonden als kind
Het was toen 10 / 12 kilo of zoquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin in de meet...
zo lang geleden dat ik iedereen zag![]()
Behalve zwabber, die zag ik recent nog... althans.. Nadat ik een uur moest nadenken... Die herkende ik niet met al die kilo's eraf!
Uhm Pat en Ann, op kostschool, waar dat circusmeisje Charlotte in de 3e klas bij kwamquote:
Aha ok.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm Pat en Ann, op kostschool, waar dat circusmeisje Charlotte in de 3e klas bij kwam
ik denk je kijkt Game of Thrones, Dolle tweeling >Cersei en Jaime Lannisterquote:
Je was dat toch al een tijdjequote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik denk je kijkt Game of Thrones, Dolle tweeling >Cersei en Jaime Lannister
nvm
Oh datquote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is nu klaar om de wereld te vertellen dat hij niet van deze planeet is
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
Tukkie gedaan
De afgelopen 2 dagen maar 3 uur geslapen, dus dat ging er wel ff in![]()
idd, ik haat iedereen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Maar over de meet, zo geen zin in, zie ik iedereen weer
Mijn huis weer een bende
Jullie hebben me gedwongen gewoon
What did u do bennn?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
Tukkie gedaan
De afgelopen 2 dagen maar 3 uur geslapen, dus dat ging er wel ff in![]()
Al die verschrikkelijke mensen weer over de vloerquote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Maar over de meet, zo geen zin in, zie ik iedereen weer
Mijn huis weer een bende
Jullie hebben me gedwongen gewoon
Vreselijk, weer een avond saggo gaan zitten zijnquote:
Die pepernoten rondstrooien enzoquote:Op zondag 24 juni 2012 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al die verschrikkelijke mensen weer over de vloer
Die zet ik op, zeker weten.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet nog wel wat filmpjes die we die avond kunnen kijken!
don't blink!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zet ik op, zeker weten.
En dan niet ik iedereens oogleden op hun kop zodat ze moeten kijken.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zet ik op, zeker weten.
En dan niet ik iedereens oogleden op hun kop zodat ze moeten kijken.
iets met een caviaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet nog wel wat filmpjes die we die avond kunnen kijken!
Don't blink or she squirtsquote:
Slaaptekort, daar gooien we het opquote:Op zondag 24 juni 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
topical humor is niet aan jou besteed merk ik
Die waren echt prachtig jaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Kally het volgende:
Ik heb wel vreselijk gelachen toen, al die films waren saai
Nou ja we hebben er lol om gehad, alle lichten uit klaar voor horror, en wat deden we, bijna in slaap vallenquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
Heel stiekem wil ik karaoke, en dan Zwabber als Britney
Ik weet nog steeds niet wat ik toen heb gekekenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja we hebben er lol om gehad, alle lichten uit klaar voor horror, en wat deden we, bijna in slaap vallen
Dejavu.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
Heel stiekem wil ik karaoke, en dan Zwabber als Britney
Ik ook nietquote:Op zondag 24 juni 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik toen heb gekeken
Heel die tekst ook gewoon kennenquote:
Tuurlijk, je hoort ze vaak voorbijkomen zonder erg, en die simpele teksten blijven sowieso wel hangen.quote:
Hee, hou die in mind! Doen we ooit.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
Ik droom ervan met Vaduz een nummer te rappen.
quote:
Ik zie jullie al staan Lange Vaduz en Baas Lquote:Op zondag 24 juni 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
Ik droom ervan met Vaduz een nummer te rappen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie jullie al staan Lange Vaduz en Baas L
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/50quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
Mag ik een linkje naar onze eigen poule, kan het weer eens niet vinden
Ik doe het op FB stukken beterquote:Op zondag 24 juni 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
Ik sta gewoon laatste met 70 punten verschil
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Nederland kan nog door als we met 3-1 van Peru winnen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
En Turkije moet dan verliezen van Liechtenstein..quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Precies, dus op zich is het wel te doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En Turkije moet dan verliezen van Liechtenstein..
Inkoppertje, matchfixing van mijn kant.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En Turkije moet dan verliezen van Liechtenstein..
Hahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, dus op zich is het wel te doen.
We moeten gewoon die VOC-mentaliteit erin houden.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inkoppertje, matchfixing van mijn kant.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
Had ik al verteld dat m'n nicht zwanger is? Weer een andere vent, weer een ander kleur kindje
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
Had ik al verteld dat m'n nicht zwanger is? Weer een andere vent, weer een ander kleur kindje
Alledrie van een ander? Of nummer 3 van een ander?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou zo ver is het gelukkig nog niet, dit is nummertje drie.
damnquote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou zo ver is het gelukkig nog niet, dit is nummertje drie.
Officieel alleen nummer drie van een ander.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Alledrie van een ander? Of nummer 3 van een ander?
Uhuhquote:Op zondag 24 juni 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Officieel alleen nummer drie van een ander.
"officieel" doet het hemquote:Op zondag 24 juni 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Officieel alleen nummer drie van een ander.
quote:
harde schijf aan je moederbord knopenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:03 schreef Zeroku het volgende:
Hoe krijg ik 120 gig aan series/films zo snel mogelijk van de ene naar de andere computer hier?
Kasten verwisselenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:03 schreef Zeroku het volgende:
Hoe krijg ik 120 gig aan series/films zo snel mogelijk van de ene naar de andere computer hier?
Oh het ligt klaar, morgen op de busquote:Op zondag 24 juni 2012 21:03 schreef Zeroku het volgende:
IEDEREEN KIJKT STEEDS NAAR PATRICK ZIJN ONDERTIET EN NIET DE MIJNE!quote:
Da door, o klootzak.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
IEDEREEN KIJKT STEEDS NAAR PATRICK ZIJN ONDERTIET EN NIET DE MIJNE!
Weet je ook weer waar je staat.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pat heeft lekkere ondertietjes.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
ligt eraan... waar staat de andere computer?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:03 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Heb je het belichte filmpje niet gezien?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Da door, o klootzak.
Ik verstond trouwens kut ipv klootzak
Ik verstond het nietquote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Da door, o klootzak.
Ik verstond trouwens kut ipv klootzak
Hoe doe je dat map delen?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
ligt eraan... waar staat de andere computer?
netwerkkabel en map delen óf externe harde schijf
rechtermuisknop op de map, properties/eigenschappen delen / share en dan dingetjes invullen en aanvinkenquote:
Die was hetzelfde, je denkt niet dat ik 2 x ga kijken tochquote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je het belichte filmpje niet gezien?
Ach, ben van jou niets meer zekerquote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verstond het niet
Maar ben ik de enige die zoiets heeft van, gebruik zulke taal maar tegen je rechterhand?
Oh. ik heb aantekeningen gemaakt.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Die was hetzelfde, je denkt niet dat ik 2 x ga kijken toch
Neuhquote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verstond het niet
Maar ben ik de enige die zoiets heeft van, gebruik zulke taal maar tegen je rechterhand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |