Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
En Sessegnon??quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Tim, ik wist wel dat Barfa linksbenig was
Rechtsquote:
Oke.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit team veranderen en dan met Ibra en Pato voorin en RvP op 10!
Suarezquote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit team veranderen en dan met Ibra en Pato voorin en RvP op 10!
5* WF betekent toch niet tweebenig? Er zijn toch ook spelers met preferred foot :both?quote:
speelde best wel goedquote:
Volgens mij blijft zijn favo been dan nog wel altijd iets beter ja, maar echt veel rekening hoef je er niet mee te houden.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
5* WF betekent toch niet tweebenig? Er zijn toch ook spelers met preferred foot :both?
Mickey.jpgquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik kan geen FUT meer spelen![]()
Elke keer als ik wil beginnen. Druk ik op doorgaan en dan wordt ik uit FUT gegooid. Wat kan ik daar aan doen?
xD Automatisme elke keer als ik word typ doe ik automatisch wordt.quote:
Trochowskiquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Tim86 het volgende:
5 star weak foot spelers zijn wel echt chill overigens.
Aguero, Modric, Sneijder, Villa, Forlan, Hernanes, Sessegnon, Eriksen, Matavz (die wel linksbenig is in FIFA), Arshavin, Taarabt, Holden
Roy Beerens![]()
Wijnaldum![]()
Zwaanswijk![]()
Lol het boeit mij ook niet, maar ik vindt het gewoon grappig om mensen er op te wijzenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
xD Automatisme elke keer als ik word typ doe ik automatisch wordt.
Ik snap ook wel dat bij de ik-vorm geen t komt, maar ik er niet steeds op letten![]()
Ikke stiekem ookquote:Op zondag 24 juni 2012 14:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lol het boeit mij ook niet, maar ik vindt het gewoon grappig om mensen er op te wijzen
Ooh ja? Nog nooit gezien.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
5* WF betekent toch niet tweebenig? Er zijn toch ook spelers met preferred foot :both?
Hahaaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij moet je je manager verwijderen en weer terugzetten.
Of je moet meer spelers op de reservebank hebben, meer dan 18 dacht ik.
WIl je mijn dan de coins donerenquote:
Beerens > Lens. Just sayingquote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl je mijn dan de coins doneren [ afbeelding ]
Ok.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl je mijn dan de coins doneren [ afbeelding ]
Nee, Beerens is echt rukquote:
NOS heeft wel leukere tracks gehad bij die toernooien. Deze was ook al bekend voor ze begonnen..normaal hebben ze wel iets origineels.quote:
johquote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef Fuszy het volgende:
gebruiken ze dat bij de NOS?wist ik niet eens.
Ik schakel altijd pas in wanneer Intro van the xx aan het spelen is in het stadionquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
joh
Dat is de EK track van de NOS dit jaar, zoals ze bij het WK Ginger Ninja hadden en andere jaren o.a. Wenn es Passiert enzo
Mooi prijsje!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Ladies and gentleman,
We got him.
[ afbeelding ]
Mwah, verschilt niet zo heel veel toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vond ik ookAlleen zonde om hem nu 352 te maken
Dat liedje is altijd aan het einde van de uitzending pas. NOS staat bekend om die toffe compilatiefilmpjes op het einde van iedere speeldag.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik schakel altijd pas in wanneer Intro van the xx aan het spelen is in het stadion
vast niet maar het blijft zondequote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, verschilt niet zo heel veel toch?
quote:
Waarom precies die keeper?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
fucking origineelmaar speelt wel heerlijk
Hij zal wel Alves willenquote:
weet niet, te lui om een BPL keeper te halenquote:
Geen geweldige kopper.quote:
Wat een moeite.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet, te lui om een BPL keeper te halenen dan moet ik Cech of Reina gaan halen want Hart heb ik al in een ander team
Hart is stukken beter.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Reina een goede keeper?
Of moet ik gewoon lekker Hart houden?
Hart houden imo.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Reina een goede keeper?
Of moet ik gewoon lekker Hart houden?
Ja, alleen de 'stijl' van z'n kicking vind ik het vervelend.quote:
Balo, Johnson is 1.70 en Milito vond ik niet chill. Balo niet gehad mjaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
IF Johnson, IF Balotelli of IF Milito als spits?
Balotelliquote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
Ik vond zijn IF niet zo chill.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Ok, Balotelli omdat hij een baas in het echt is [ afbeelding ]
Waardig vervanger van Hazard in FUT volgend jaarquote:
NIF is ook een baas dus de IF vast ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Ok, Balotelli omdat hij een baas in het echt is [ afbeelding ]
Johnson wtfquote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
Ik vond hem als CF wel heel erg goed achter SIF RvP (ja toen was de UP er nog niet)quote:Op zondag 24 juni 2012 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond zijn IF niet zo chill.Kut workrates.
Linkspoot toch en snelquote:
Yepquote:Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen hier die gister VI Oranje gezien hebben? Bart Chabot is echt een baas![]()
City natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh je wilde die van City nemen? Dacht die van Fulham...
Zo raar is dat ook niet als contracten zo duur zijn en je kan elke BraSilver voor 600+ verkopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik pak gewoon winst op die 2500 silver packs
Agbonlahor - Sturridgequote:Op zondag 24 juni 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil 352 ook eens proberen, iemand die een budgetteam heeft, en een beetje in mijn stijl? Pacehoeren zegmaar
Budget is 10-15k.
Alvast bedankt!
ramires/songquote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor - Sturridge
Taarabt
Johnson - Milner - ? - Lennon
Bassong - Djourou - ?
UP Szceszny
Nee, dat is dan weer teveel pace, zoals Lennonquote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor - Sturridge
Taarabt
Johnson - Milner - ? - Lennon
Bassong - Djourou - ?
UP Szceszny
Je moet wel echt anders leren verdedigen dan.. Maar het is te proberen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil 352 ook eens proberen, iemand die een budgetteam heeft, en een beetje in mijn stijl? Pacehoeren zegmaar
Budget is 10-15k.
Alvast bedankt!
Dat is wel irritant ja. Behalve als het een goede bronze is maar heel vaak is het ook nog een slechte bronzequote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
Koop ik 2x een silver pack, krijg ik 2x een shiny brons
Hoe bedoel je anders verdedigen?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet wel echt anders leren verdedigen dan.. Maar het is te proberen.
Agbonlahor - Bent
rest mls
Niet steeds happen als een gek (geen idee of je dat doet) en vooral doordekken en zelf gaten dicht lopen, anders knallen ze eroverheen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je anders verdedigen?
Pointers please
dat doet ie ja. Instappen als een malle.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet steeds happen als een gek (geen idee of je dat doet)
Mwa, ik doe R1 en dan met andere speler instappen zegmaarquote:Op zondag 24 juni 2012 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet steeds happen als een gek (geen idee of je dat doet)
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je anders verdedigen?
Pointers please
Italiaanse CDM met weinig pace en nog een kut spelerquote:Op zondag 24 juni 2012 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Behalve als het een goede bronze is maar heel vaak is het ook nog een slechte bronze
ramires? of mis je dan die dubbele link?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
moet nog een CDM uit liga brazil
Moet liga brazil zijn!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ramires? of mis je dan die dubbele link?
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
moet nog een CDM uit liga brazil
Moet uit Brazilaanse Leaguequote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ramires? of mis je dan die dubbele link?
Ibarbo cdmquote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan olave ipv cordoba
Daarnaast kan je ook nog wel wat aan de spitsen doen
Is gelijk ook 10Kquote:
NOOIT en ik het herhaal het nogmaals NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT Gerrard eruit halenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef bombmannl het volgende:
3-4-1-2 BPL
Drogba ------------ Aguero UP
Tevez
Mata UP - Lampard - Gerrard - Gervinho
David Luiz - Kompanny - Kolo Touré
Hart
Iemand tips? Dacht misschien Touré voor Gerrard.
Eerder Toure voor Lampard! Bale ipv Mata en IF Johnson ipv Tourequote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef bombmannl het volgende:
3-4-1-2 BPL
Drogba ------------ Aguero UP
Tevez
Mata UP - Lampard - Gerrard - Gervinho
David Luiz - Kompanny - Kolo Touré
Hart
Iemand tips? Dacht misschien Touré voor Gerrard.
Deze misschien een beetje tweaken en maken, thanksquote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan olave ipv cordoba
Daarnaast kan je ook nog wel wat aan de spitsen doen
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
NOOIT en ik het herhaal het nogmaals NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT Gerrard eruit halen
Dan druk je Fernandinho en sobis in de spits en een liga do brazil CDMquote:Op zondag 24 juni 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze misschien een beetje tweaken en maken, thanks
@VDM, ik heb sommige spelers al in m'n BPL squad helaas, dan gaat het weer zo op elkaar lijken
Daar ben ik ook mee begonnen en nu heb ik dit :quote:Op zondag 24 juni 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze misschien een beetje tweaken en maken, thanks
@VDM, ik heb sommige spelers al in m'n BPL squad helaas, dan gaat het weer zo op elkaar lijken
De tips die vandermar gaf die kloppen wel. Serieus, Gerrard is een must have in iedere BPL squadquote:
IF johnson! Nog niet eens aan gedacht. thx , ff kijken hoe duur die isquote:Op zondag 24 juni 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerder Toure voor Lampard! Bale ipv Mata en IF Johnson ipv Toure
Trochowski is echt zo allround. Ik vind 'm beter dan Özilquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Reemi het volgende:
Trochowski wil ik ook eens proberen, uitstekende stats.
Tevens wil ik ook weer een team met Ibra
Steeds als ik een glimp opvang van Ibra dan wil ik weer een team met hemquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Reemi het volgende:
Trochowski wil ik ook eens proberen, uitstekende stats.
Tevens wil ik ook weer een team met Ibra
Waz met jou de laatste tijdquote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben zojuist afgewezen door rijst
[ afbeelding ]
Heb er al wat leuke koekoeks mee gemaakt jaquote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet ook wat meer schieten met TOTY De Rossi denk ik. 93 long shots, 94 shot power
Ja. Die app is erquote:Op zondag 24 juni 2012 15:28 schreef RavioliPunch het volgende:
Is er een app voor FUT?
En hoeveel kost NIF Ibra? Is het het waard om twee teams te verkopen om een team met Ibra te maken?
Je wilde zeker in gemeenschap van goederen trouwen, scheiden en dan er met zijn Torres vandoor gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben zojuist afgewezen door rijst
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wilde zeker in gemeenschap van goederen trouwen, scheiden en dan er met zijn Torres vandoor gaan
The Ultimate App.quote:
Ik had er eentje, van een meter of 35 op de kruising. Weinig schietkansen gehad nog. Toch wat meer op richtenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er al wat leuke koekoeks mee gemaakt ja
[..]
Je wilde zeker in gemeenschap van goederen trouwen, scheiden en dan er met zijn Torres vandoor gaan
ultimate appquote:
[..]
Android, zeker alleen voor Applequote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
The Ultimate App.
Welk platform heb je?
App is er ook voor de alternatievelingen hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Android, zeker alleen voor Apple![]()
Kut Apple
voor android was die er ook. Zoek anders op ultimatedbquote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Android, zeker alleen voor Apple![]()
Kut Apple
The ultimate app? Vind echt niks.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
App is er ook voor de alternatievelingen hoor.
Android app is er ook
Nvm, kost geldquote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://play.google.com/s(...)db.UltimateApp&hl=nl
Ziet er wel vies lelijk uit i.t.t de iOS app
hoe ziet de iOS app eruit danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Android gebruikers zijn alternatievelingen?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Android app is er ook
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Android app is er ook
Je bent toch ook alternatief als je zacht wc-papier gebruikt ipv superzacht papierquote:Op zondag 24 juni 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Android gebruikers zijn alternatievelingen?
alsof GJE zijn telefoon zelf betaaltquote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef Fuszy het volgende:
Volgens GJE is android voor de minder bedeelden
Mijn ouders vinden het niet echt nodig om een telefoon te hebben waarmee je meer kan dan bellen dus zowel telefoon/beltegoed/abo etc altijd zelf moeten betalenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof GJE zijn telefoon zelf betaaltpappie en mammie
mijn vader heeft een galaxy s2 en mijn moeder een iphonequote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het niet echt nodig om een telefoon te hebben waarmee je meer kan dan bellen dus zowel telefoon/beltegoed/abo etc altijd zelf moeten betalen
ik ook. Gelukkig heb ik een achterlijk goedkoop abonnementquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het niet echt nodig om een telefoon te hebben waarmee je meer kan dan bellen dus zowel telefoon/beltegoed/abo etc altijd zelf moeten betalen
Mijn vader heeft een mobieltje gekocht in China omdat hij daar toen voor werk zat, kostte 5 euroquote:Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mijn vader heeft een galaxy s2 en mijn moeder een iphone. Ik zelf heb ook een galaxy s2 net zoals mijn ene zus. Mijn andere zus heeft mijn oude iphone
Bij wat zit je danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook. Gelukkig heb ik een achterlijk goedkoop abonnement
S3 is qua specs nét wat beter, vind de One X er wel mooier uitzien.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
Ik twijfel nog wel welke ik moet nemen, de HTC one X of de Samsung Galaxy S3
ohja vergeten, what happened?quote:
Fifa 2 doenquote:
HIj reed tegen iemand aan waardoor hij niet meer 2e is maar uitvalt in de laatste rondequote:
hahah wowquote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
HIj reed tegen iemand aan waardoor hij niet meer 2e is maar uitvalt in de laatste ronde
jij hebt hem gestartquote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben even weg en er is een Apple/Android war gestart
briljant tochquote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
HIj reed tegen iemand aan waardoor hij niet meer 2e is maar uitvalt in de laatste ronde
quote:
ja no shit.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar verschil Android / Apple is echt wel aanwezig hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die tweede een screenshot van Habbo Hotel?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar verschil Android / Apple is echt wel aanwezig hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een neger zwart?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Is tottenham dom ofzo?
12 miljoen voor een verdediger met een contract van 1 jaar.......
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is die tweede een screenshot van Habbo Hotel?
Mickey.jpgquote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Roypsv het volgende:
iemand die al coins verkoopt voordat ik weer opgelicht wordt
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja no shit.
Maar mooier is het niet.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Ach, City betaalde 29 miljoen ofzo voor het éénjarige contract van cunt Nasri, dus ik kijk nergens meer van op.
Ik ben blij dat Vertongen weggaat, de beste verdediger (qua totaal pakket) op de Nederlandse velden en zonder hem is ajax wel erg veel minder.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Ach, City betaalde 29 miljoen ofzo voor het éénjarige contract van cunt Nasri, dus ik kijk nergens meer van op.
dat is toch gewoon mijn mening? En sowieso care ik niet om het uiterlijk van zo'n app, als het maar werkt.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Die andere is gewoon mooier maar om geen gelijk te geven zeggen je dat die niet mooier is
Dat is ook echt gewoon een perfecte verdediger. Aanvallend is die best gevaarlijk en verdedigend gewoon beestquote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Vertongen weggaat, de beste verdediger (qua totaal pakket) op de Nederlandse velden en zonder hem is ajax wel erg veel minder.
Even uitprintenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Vertongen weggaat, de beste verdediger (qua totaal pakket)
Dit gaat je nog lang achterna zitten.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Vertongen weggaat, de beste verdediger (qua totaal pakket) op de Nederlandse velden en zonder hem is ajax wel erg veel minder.
Ik vind De Vrij beterquote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is toch gewoon mijn mening? En sowieso care ik niet om het uiterlijk van zo'n app, als het maar werkt.
Windows 97 is net zo mooi als Windows 7 hoor.quote:
printenquote:
wat is dat nou weer voor een achterlijke vergelijkingquote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Windows 97 is net zo mooi als Windows 7 hoor.
Sowieso care ik niet zo om uiterlijk
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, die Android app tegenover de iOS app is precies dezelfde vergelijkingquote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een achterlijke vergelijking
alleen uitkijken als je een corner hebt en uittrappen van die keepersquote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hou van die 5-2-1-2 teams. Nu ook weer eentje. Vaak betekent dat gewoon dat ze er geen klap van kunnen. 5-0 voor met rust. Twee keer Vela, Twee keer Trochowski en Jara.
nee want die lijken gewoon heel veel op elkaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, die Android app tegenover de iOS app is precies dezelfde vergelijking
Wat jij wil.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want die lijken gewoon heel veel op elkaar.
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee echtquote:
Linkje van team?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hou van die 5-2-1-2 teams. Nu ook weer eentje. Vaak betekent dat gewoon dat ze er geen klap van kunnen. 5-0 voor met rust. Twee keer Vela, Twee keer Trochowski en Jara.
En met zo'n formatie komen ze alleen maar door het centrum dus is 352 perfect
Wat jij wil manquote:Op zondag 24 juni 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Het is een strepenparade tegen mooi afgewerkte hoekjes
Ja, wat lul je dan?quote:
quote:
Het gaat over een vergelijking tussen 2 bestaande dingen en dan ga jij Windows 97 vergelijken met de huidige en nu doe je alsof je bewust een niet bestaande versie noemtquote:
zo maak ik ze altijd met hem:quote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124839870
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo maak ik ze altijd met hem:
[ afbeelding ]
Je zit jezelf weer in een hoekje te praten dus kom je weer met nietszeggende plaatjes.quote:
Mijn sarcasme is een te hoog level voor julliequote:Op zondag 24 juni 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zit jezelf weer in een hoekje te praten dus kom je weer met nietszeggende plaatjes.
Ja dat zal het zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn sarcasme is een te hoog level voor jullie
Lekker!!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124839870
![]()
[ afbeelding ]
Nee, je bent gewoon oerdom.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh snap OHHHquote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker!!
[..]
Nee, je bent gewoon oerdom.
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker!!
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Er staat een IF Coloccini op voor 15K. Heb op dit moment niet genoeg, maar daar is wel winst uit te halen.
Opstelling 451
19k volgens ultidb, de moeite niet waardquote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Er staat een IF Coloccini op voor 15K. Heb op dit moment niet genoeg, maar daar is wel winst uit te halen.
Opstelling 451
En nee hij is niet van mij, mijn clubnaam is niet ThunderBirds
Wat zit je nou CONTINU te happen op GJE man?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker!!
[..]
3K winstquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
19k volgens ultidb, de moeite niet waard
Hij is niet de enigequote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat zit je nou CONTINU te happen op GJE man?
fypquote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is niet de enige
Maar GJE vraagt er gewoon om met die belachelijke opmerkingen keer op keer op keer op keer op keer
Lol, wat sloom dat die meeteltquote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
Ik kreeg een free bronze pack maar kan hem niet claimen omdat 400 pakjes op zijn
Ik heb hem maar gekocht, 3k winst is wel lekker. - die kut tax danquote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Opstelling 451
En nee hij is niet van mij, mijn clubnaam is niet ThunderBirds
Ben ik weer.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef Thorb het volgende:
Lol, rijst koopt een healing head +5 voor 450 terwijl ik healing head +1 verkoop voor 350/400
Head + knee voor 200, rest voor 300 en healing all voor 400quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben ik weer.
Verkoop jij healing +1 kaarten voor 400c?Ik verkoop ze voor 200c, alleen die healing all verkoop ik nu voor 400c.
You must be new here. Hij vraagt er gewoon om met zijn inhoudsloze, domme posts. Soms veer ik hoopvol op van mijn stoel, kijk eens goed en word ik weer teleurgesteld. Daarom:quote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat zit je nou CONTINU te happen op GJE man?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet elke post van jou grondig leest. Soms is door de kansloze opmerkingen, incapabele breinscheten en naïeve stukken proza die je tekstje sieren, het kaf niet meer van het koren te scheiden. Sorry.
Verkoop non-shiny contracten gewoon. Maak je sowieso winst op elke packquote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
Tim zijn prijzen + 100 werkt ook prima
Zit al door al mijn 400 pakjes heen
160 packs en niets boven de 2k
Weekje wachton.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben ik weer.
Verkoop jij healing +1 kaarten voor 400c?Ik verkoop ze voor 200c, alleen die healing all verkoop ik nu voor 400c.
Ik heb gisteren dan S3 gehaald. Ik vond de S1 al een heerlijk toestel, maar het scherm van de S3 is zó gruwelijk mooi. M'n vader heeft trouwens de One X, die iets lichter is, maar qua scherm echt onder doet voor de S3.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
Ik twijfel nog wel welke ik moet nemen, de HTC one X of de Samsung Galaxy S3
Ik heb minimaal wel 2 dingen voor 150 (soms maar 1quote:Op zondag 24 juni 2012 16:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Verkoop non-shiny contracten gewoon. Maak je sowieso winst op elke pack
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gekocht, 3k winst is wel lekker. - die kut tax danthanks.
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren dan S3 gehaald. Ik vond de S1 al een heerlijk toestel, maar het scherm van de S3 is zó gruwelijk mooi. M'n vader heeft trouwens de One X, die iets lichter is, maar qua scherm echt onder doet voor de S3.
Frieslandquote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb nog meer dan 2 maand de tijd
ik hoop dat er dan ook wat leuke aanbiedingen zijn.
Dat is dan best nice, hoeveel accounts?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Van 10 naar 80k in twee dagen. Zonder écht te handelen. Gewoon af en toe die bronzen pakjes openen.
Gewoon wachten totdat Samsung de zwarte S3 gaat releasen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb nog meer dan 2 maand de tijd
ik hoop dat er dan ook wat leuke aanbiedingen zijn.
Lindgren.'s headquarter. 24 account's.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat is dan best nice, hoeveel accounts?
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat is dan best nice, hoeveel accounts?
Dat is hoe ik rol.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lindgren.'s headquarter. 24 account's.
[ http://img21.imageshack.us/img21/4161/tradingdeskmultiplemonije6.jpg (copy/paste deze link) ]
now comes the monkey out of the sleevequote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lindgren.'s headquarter. 24 account's.
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik heb geen werk en geen cent te makken dus wacht ik nog even tot er wat goedkoper isquote:
Staat je Xbox in DMZ?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:26 schreef Pobberd het volgende:
GJE, mijn poorten gaan nog steeds niet open. Rebooten heeft ook geen zin. Jij weet ook niet waar het aan kan liggen he?
Dat lijkt met echt een bazige budget teamquote:Op zondag 24 juni 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die wissel ik af met
[ afbeelding ]
Speelt allebei grandioos.![]()
Heeft iemand hier ervaring met IF Donk? Is die het waard?
Ja, ik speel er gewoon mee tegen 5* team. Heerlijke handicap.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat lijkt met echt een bazige budget team![]()
IF Donk is ziek goed maar ik vind hem te duur. en jammer van LOW def WR en Med Att WR ik vind hem het geld niet waard maar goed is hij zeker!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die wissel ik af met
[ afbeelding ]
Speelt allebei grandioos.![]()
Heeft iemand hier ervaring met IF Donk? Is die het waard?
Oké, thanks!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Donk is ziek goed maar ik vind hem te duur. en jammer van LOW def WR en Med Att WR ik vind hem het geld niet waard maar goed is hij zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |